Hoe geraak je binnen in clubs ,..
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

marko_C    posted on 25-07-2007 21:09
dag mede dj's

nu ik al een paar jaar bezig ben speel ik nu al geregeld op
fuiven van vereniging zoals KAJ enzo. maar hoe
geraak je hoger in niveau, hoe geraak in clubs, grotere fuiven,...

What do you think about Hoe geraak je binnen in clubs ,.. ??

Vote :   

Sammow    posted on 25-07-2007 21:27
arrogant zijn en overal rondvertellen dat je de beste bent

nee dat is overdreven maar je kan zelf eens op zoek gaan en een mixje op cd zetten, dat geef je dan af aan een uitbater ofzo en dan zegt die mss dat je eens mag testen.

Dat werkte alvast bij iemand die ik ken
marko_C    posted on 25-07-2007 21:34
good idea thanks
Krisix    posted on 25-07-2007 21:46
Connecties en geluk!
Yorick    posted on 25-07-2007 22:01
door me pa
Ft    posted on 26-07-2007 10:36
Poster: dj_jr
door me pa

niet iedereen heeft het geluk zo'n vader te hebben... is hij eigenaar van een club ofzo?:P
Timmerink    posted on 26-07-2007 13:28
Je komt uiteraard het meest ver door connecties te hebben! Heb je die niet, maak ze d.m.v.:
- Bellen naar alle clubs die je kent (niet mailen, dat verwijderen ze meteen) maar hou het wel 
  realistisch, daar bedoel ik mee dat je niet meteen Escape Venue te A'dam moet gaan bellen als je 
  beginner bent..
- Probeer mee te doen bij contesten, bereid een goede set voor om zo veel mogelijk indruk te maken.
- Begin mixjes te maken en (mits ze perfect kloppen..) stuur die op (met een goede brief) naar bazen,  
  clubhouders, eventorganisators en drive-in shows.

Het kost heel veel werk om je naamsbekendheid omhoog te krikken laat staan dat je Top DJ wordt.
Als je op de aller grootste feesten, festivals en in clubs wilt staan, moet je EN eigen (goede..) tracks, talent en een grote naam hebben. Heb je die nog niet, werk er zo hard mogelijk aan..
Gagarin12    posted on 26-07-2007 14:21
op de eerste plaats connecties, was 2 weken bezig en iemand vroeg me om ergens te spelen waar enkel jaren terug cosy mozzy en marco optraden, en ik kon nog niet eens mixen(nu beter, toch nog alles behalve van goed)
Collin    posted on 26-07-2007 14:26
ik draai soms in The Rootz in Zwolle ( NL ) kleine club voor zo'n 100 mensen dit is gekomen doordat ze een DJ nodig hadden , op dezelfde avond maar die niet gekomen was snel heb ik een oude setje gepakt die ik vorig jaar is op heb genomen en laten horen en ze vonden het super , en sinds dien draai ik soms daar !
Yorick    posted on 26-07-2007 17:35
Poster: Ft
niet iedereen heeft het geluk zo'n vader te hebben... is hij eigenaar van een club ofzo?:P

me pa is al meer dan 27 jaar dj.. en door hem sta ik in citylife waar hij ook sta..
robbert    posted on 26-07-2007 17:38
Connecties, dit is gewoon veruit het belangrijkste. Je kunt nog zo goed zijn, maar zonder de juiste mensen te kennen kom je nergens. Ik draai bijvoorbeeld niet beter dan 2 maanden terug, maar op dit moment stromen de aanbiedingen wel binnen, terwijl het daarvoor rustig was..
OneSixty    posted on 26-07-2007 17:58
Poster: dj_jr

me pa is al meer dan 27 jaar dj.. en door hem sta ik in citylife waar hij ook sta..

zalig
Renzis    posted on 26-07-2007 18:19
Poster: robbert
Connecties, dit is gewoon veruit het belangrijkste. Je kunt nog zo goed zijn, maar zonder de juiste mensen te kennen kom je nergens. Ik draai bijvoorbeeld niet beter dan 2 maanden terug, maar op dit moment stromen de aanbiedingen wel binnen, terwijl het daarvoor rustig was..

wat heb jij gedaan dat je nu opeens de connecties heb voor binne stromende boekingen dan??
dat wil de TS uiteindelijk graag weten??
Prozei    posted on 26-07-2007 19:06
Poster: Renzis
wat heb jij gedaan dat je nu opeens de connecties heb voor binne stromende boekingen dan??
dat wil de TS uiteindelijk graag weten??

zelfde bij mij soms zit je helemaal vol en soms heb je een maand nix.
legt opzich niet aan de connecties.

je moet denk gewoon geluk hebben.
als je iets echt wilt dan gebeurt het vaak niet.
zo lang je plezier hebt is het al goed vindt ik
tot die tijd ervaring opdoen op contesten.

ik heb een residentie dankzij een post hier op dit forum.
waar bijna niemand op gereageerd heeft.

User edit by Prozei on 26-07-2007 @ 19:11:28 (45%)
robbert    posted on 26-07-2007 19:07
Ik ben via mijn werk in contact gekomen met een jongen van een verhuurbedrijf. Hij heeft mij toen geholpen aan een vaste plaats waar ik moet draaien in Valkenburg.

Connecties komen dus ook vaak spontaan tot stand en je moet er geluk bij hebben. Je moet er voor zorgen dat op het moment dat je in contact komt met iemand uit het zelfde wereldje, je dit contact intact houdt.
RenéKuppens    posted on 26-07-2007 19:07

Ja dit is het en vooral de mont op mont reclame.. als je eenmaal de naam hebt.. dan wil het vanzelfs wel lopen!
patrick-allen    posted on 27-07-2007 18:36
Ik ben via mijn werk in contact gekomen met een jongen van een verhuurbedrijf. Hij heeft mij toen geholpen aan een vaste plaats waar ik moet draaien in Valkenburg.

Connecties komen dus ook vaak spontaan tot stand en je moet er geluk bij hebben. Je moet er voor zorgen dat op het moment dat je in contact komt met iemand uit het zelfde wereldje, je dit contact intact houdt.

Goh Valkenburg, welke tent?
Rubenn    posted on 27-07-2007 20:03
Via een bekende feest dj in Nederland mocht ik in de Boogie Bar savonds vroeg oefenen.. later heb ik gevraagd als ik een keer echt een avond mocht draaien, dit vonden ze goed. Vanaf toen draaide ik er elke zaterdag. Op een zaterdag kwam een dj niet opdagen en mocht ik in de grote zaal, ze vonden dit zo geweldig, en vroegen mij in hun andere discotheek te draaien( Om daar te komen rij ik met een collega 1.5 uur heen en terug..). Dus ik ben er een beetje met geluk ingerold.

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

138 Users online: 18 Guests (120 Unknown)
Pages generated today : 66.778
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.803.293