Poster: dj_jr
door me pa
Poster: Ft
niet iedereen heeft het geluk zo'n vader te hebben... is hij eigenaar van een club ofzo?:P
Poster: dj_jr
me pa is al meer dan 27 jaar dj.. en door hem sta ik in citylife waar hij ook sta..
Poster: robbert
Connecties, dit is gewoon veruit het belangrijkste. Je kunt nog zo goed zijn, maar zonder de juiste mensen te kennen kom je nergens. Ik draai bijvoorbeeld niet beter dan 2 maanden terug, maar op dit moment stromen de aanbiedingen wel binnen, terwijl het daarvoor rustig was..
Poster: Renzis
wat heb jij gedaan dat je nu opeens de connecties heb voor binne stromende boekingen dan??
dat wil de TS uiteindelijk graag weten??
Connecties, dit is gewoon veruit het belangrijkste. Je kunt nog zo goed zijn, maar zonder de juiste mensen te kennen kom je nergens. Ik draai bijvoorbeeld niet beter dan 2 maanden terug, maar op dit moment stromen de aanbiedingen wel binnen, terwijl het daarvoor rustig was..
Ik ben via mijn werk in contact gekomen met een jongen van een verhuurbedrijf. Hij heeft mij toen geholpen aan een vaste plaats waar ik moet draaien in Valkenburg.
Connecties komen dus ook vaak spontaan tot stand en je moet er geluk bij hebben. Je moet er voor zorgen dat op het moment dat je in contact komt met iemand uit het zelfde wereldje, je dit contact intact houdt.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.