DVM-800 (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

baath    posted on 25-07-2007 19:12
ik kom net terug van bax en had de nieuwe Deeja Gear van augustus meegenomen,

nou tot mij verbazing sla ik het boekje open zie ik op de eerste bladzijde een advertentie van pioneer over de nieuwe DVM-800.

maar op internet kan ik er helemaal niks over vinden.

weet iemand mischien wat meer vandeze mixer af.?

User edit by baath on 25-07-2007 @ 19:50:14 (1%)

What do you think about DVM-800 ??

Vote :   

tairip    posted on 27-07-2007 18:16
Poster: baath
nou dan kan deze dicht na de post van Lead,
denk dat het nu voor iedereen wel duidelijk is

Lijkt mij niet, Lead stelt nog een vraag aan fettibamba!
baath    posted on 27-07-2007 19:12
Poster: tairip

Lijkt mij niet, Lead stelt nog een vraag aan fettibamba!

oke, dat had ik niet gezien,
maar lijkt me vrij nutteloos Winking my eye aangezien lead er dan toch ook echt wel wat vanaf zou weten
Vibemaster-D    posted on 27-07-2007 20:12
Poster: Wout-r

Numark heeft ook VJ-gear op de markt, ik weet niet hoe het met de kwaliteit is, maar Numark kennende is het degelijk spul!

dan zal het wel aan mij liggen maar ik ken nog geen DVD versie van de numark CDX.
numark heeft nog geen Digital Vinyl Video Turntable. dus als je de CDJ1000 trucjes wilt uithalen met Video's moet je een DVJ-X1 of een DVJ-1000 kopen omdat er nog geen numark variant van is

(of ik moet wel iets heel belangrijks gemist hebben)
Wout-r    posted on 27-07-2007 20:15
Dat klopt, maar wat ik bedoel is dat er meer merken bezig zijn met het ontwikkelen van VJ gear. Dus er wel mogelijke 'alternativen' zijn, dat deze niet allemaal dezelfde functies hebben daarin heb je gelijk Happy, laughing
tairip    posted on 27-07-2007 21:26

oke, dat had ik niet gezien,
maar lijkt me vrij nutteloos Winking my eye aangezien lead er dan toch ook echt wel wat vanaf zou weten

Ik ben ook wel even benieuwd!
NielsR    posted on 27-07-2007 21:28
ik weet niet uit welke bron dat die dat heeft maar ik weet dat hij een profesionele vj is op grotere feestjes
tairip    posted on 28-07-2007 16:24
Poster: fettibamba
ik weet niet uit welke bron dat die dat heeft maar ik weet dat hij een profesionele vj is op grotere feestjes

Jah... en?
djmamo    posted on 28-07-2007 16:35
Poster: fettibamba

dj tiesto is een dj op grote feesten, denk jij dat hij weet wanneer er een nieuwe cd speler uit komt?

en mischien zijn de mixer en de dvd speler die er aan komen wel voor de grotere bedrijven die beeld licht en geluids conferenties doen.

wij hebben op de zaak ook dvj-x1 staan en die gebruiken wij om.... dvd's in te starten, geen vj gedoe helemaal niks anders dan instarten.

op de zaak hebben wij ook veel spullen van pioneer zoals dvd's en plasma schermen, en van het laatste komt er elke maand een nieuwe van op de markt.
www.moonentertainment.nl
Vibemaster-D    posted on 28-07-2007 18:06
idd. er komt wss een nieuw pioneerproduct aan maar dat hoeft niet perse in de DJ serie te zijn.
maar volgens mij weet lead ook het 1 en ander van de gewone pioneer producten
RenéKuppens    posted on 28-07-2007 18:11
Ik denk dat wij niet bang hoeven te zijn dat wij iets te laat weten op DJ R..

Als er iest nieuws komt en het mag naar het grote publiek post lead het direct op DJ R.
Lead    posted on 29-07-2007 18:12
DJResource zal waarschijnlijk altijd de eerste zijn met het meeste nieuws... dag van persbericht staat hier meestal al een uitgebreide DJ Topic online, hoef je het persbericht niet meer te lezen Winking my eye

En grote DJ's weten inderdaad vrijwel nooit af van toekomstige producten, uitgezonderd de mensen die meewerken bij ontwikkeling. Maar ik ben wel benieuwd wie zo'n verhaal de wereld in stuurt en hoe het precies in elkaar zit... Leuk om te zien hoe roddels zich verhouden tot de realiteit.

... aangezien lead er dan toch ook echt wel wat vanaf zou weten

Tuurlijkweet ik dat, maar daarom ben ik ook wel benieuwd naar de verhalen die rondgaan Happy, laughing
Let the BASS be louder
rickdekoning    posted on 29-07-2007 19:32
komen er nog nieuwe dingen aan binnenkort? liggen er leuke plannen klaar?

This is an old Topic

No new postings for 6.633 days.
 Post CommentThat would be 221.1 months
or a whopping 18.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

256 Users online: 49 Guests (207 Unknown)
Pages generated today : 84.689
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.636.987