Poster: baath
nou tot mij verbazing sla ik het boekje open zie ik op de eerste bladzijde een advertentie van pioneer over de nieuwe DVM-800.
Dit is duidelijk een geval van druk-/zetvautjes, er komt geen nieuw product aan met dit typenummer.
Poster: PatrickBeuken
Het is echt geen nieuw product
Hier op DJResource wordt je als eerste geïnformeerd over nieuwe producten.
Daar doen we wel ons best voor in ieder geval (zeker wat Pioneer betreft)
Poster: dj_lightzone
...en als het een drukfout zou zijn zou er ook niet bij staan dat hij nieuw is...
New slaat op 'laatste' een niet altijd op een nieuwe aankondiging. Zoals Pattrack ook al zegt, dit staat ook bij de
DVJ-1000 en de
CDJ-1000mk3/
CDJ-800mk2
Poster: fettibamba
ik heb juist van men dealer gehoord dat pioneer tegen volgend jaar 2 nieuwe producten gaat uitbrengen een video mixer en een kleiner dvd speler
Vertel :D Wat komt eraan en van wie heb je dat gehoord ?
Poster: Wout-r
Numark heeft ook VJ-gear op de markt, ik weet niet hoe het met de kwaliteit is, maar Numark kennende is het degelijk spul!
Numark doet leuke dingen en maakt interresante producten voor thuis gebruik. Voor profi gebruik komen de video productjes nog wel wat kwaliteit te kort (video wordt 10-bit bewerkt)... Maar ik zie het als mooie aanvulling in de Video markt. Door dit soort opstap producten wordt video bewerking voor meer mensen bereikbaar.