Tomorrowland (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Gery    posted on 25-07-2007 17:46
Wie gaat er gaan naar Tomorrowland, op zaterdag 28 en zondag 29 juli ?

meer info: http://www.tomorrowland.be/

de linup ziet er alvast lekker uit Happy, laughing
DJ - Producer

What do you think about Tomorrowland ??

Vote :   

donkey    posted on 21-07-2010 00:02
zowieso aanwezig :p wordt weer geweldig !
Maniax
Tekhead    posted on 21-07-2010 02:57
Poster: TheMole
Main stage ziet er dit jaar wel vet uit. Ik ga alleen al niet simpel om het feit dat er alleen dj's komen. Alleen scooter of Jeff Mills ?is eigenlijk de moeite.

WTF ? Alleen Scooter en Jeff Mills ? Vriend toch, heb je nog niet veel ervaring met Festivals, Mega Party's etc...uitgaan, want dan zou je toch iets anders zeggen hoor.
Scooter, die kwamen gratis denk ik, maar Jeff Mills, is idd Hemels, heerlijk, hevig, beatz, is een icoon in de scene en graag gezien, maar ik ga ook alleen zondag, moest kiezen, en gekozen voor zondag en op naar Kozzmozz stage, wat een kleppers daar, jammer wel dat Marco Remus op Zat. en niet op zondag gig'd
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
TheMole    posted on 21-07-2010 08:52
Poster: Tekhead

WTF ? Alleen Scooter en Jeff Mills ? Vriend toch, heb je nog niet veel ervaring met Festivals, Mega Party's etc...uitgaan, want dan zou je toch iets anders zeggen hoor.
Scooter, die kwamen gratis denk ik, maar Jeff Mills, is idd Hemels, heerlijk, hevig, beatz, is een icoon in de scene en graag gezien, maar ik ga ook alleen zondag, moest kiezen, en gekozen voor zondag en op naar Kozzmozz stage, wat een kleppers daar, jammer wel dat Marco Remus op Zat. en niet op zondag gig'd
 Ah nee zeker, om dan nog een voorbeeld te geven vanaf 2007 blijf ik gewoon weg uit de boiler room van pukkelpop omdat er toch redelijk veel hetzelfde gedraaid wordt. Onlangs op rock herk weer hetzelfde gedoe. Niks anders als de hele tijd dezelfde electro beats gehoord. Mocht ik geen ervaringen hebben gehad zou ik gewoon men mond gehouden hebben. Een artiest als Martin Solveig kon mij beter bekoren toen hij met een band bezig was. Wat natuurlijk logisch is want dj en band zijn twee andere werelden. Ik wil maar zeggen dat de meeste dj's niks speciaals doen. Natuurlijk maakt het festival dat voor een deel zelf goed.
LLCoolP    posted on 21-07-2010 18:18
Poster: donkey
zowieso aanwezig :p wordt weer geweldig !

ey vanuit maaseik gaat ge, dus ook einde rijden? Hoe gaan jullie (rijden er geen bussen ofzo)?
Want we gaan met de auto maar is me een pokke eind!
Join the party and become famous!
LLCoolP    posted on 26-07-2010 16:44
SowHappy, laughingwas me een vet festival!(Zondags geweest)

Groot verschil tegenover nederland viel me op!
Veel relaxere sfeer maar?niet iedereen staat te danseUnhappy en is bezig met op te vallen.

maar gaan wel allemaal tegelijk los! geweldig!
Allemaal die handen van links van naar rechts was vet om te zien!
:d en maar zingen heee hoo en de weef ;p)gehe

Laidback luke gaf ook heerlijk setje weg!
ben benieuwd naar de dvd,toen die heli heel laag over het publiek vloog!
Join the party and become famous!
User edit by LLCoolP on 26-07-2010 @ 16:50:20 (6%)
walteur    posted on 26-07-2010 17:02
XMatiC    posted on 27-07-2010 09:43
Poster: walteur
http://www.youtube.com/watch?v=-pZjdkDaJo8

echt vet met davidje!

Wat deed die dan zo speciaal ?
Want iedereen is zo over hem bezig,
was het wat met zijn gsm ofzo ?
www.youtube.com/LennertDJ
Pedroz    posted on 27-07-2010 17:28
Tomorrowland was een op en top feestje!
Dat?weekend zal altijd een mooie herrinering blijvenCool
donkey    posted on 27-07-2010 19:24
zowieso het beste festival van het jaar! beter als de twee vorige jaren! & die waren al top :p
Maniax

This is an old Topic

No new postings for 5.402 days.
 Post CommentThat would be 180.1 months
or a whopping 14.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

171 Users online: 20 Guests (151 Unknown)
Pages generated today : 61.866
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.669.617