Poster: TheMole
Main stage ziet er dit jaar wel vet uit. Ik ga alleen al niet simpel om het feit dat er alleen dj's komen. Alleen scooter of Jeff Mills ?is eigenlijk de moeite.
Poster: TekheadAh nee zeker, om dan nog een voorbeeld te geven vanaf 2007 blijf ik gewoon weg uit de boiler room van pukkelpop omdat er toch redelijk veel hetzelfde gedraaid wordt. Onlangs op rock herk weer hetzelfde gedoe. Niks anders als de hele tijd dezelfde electro beats gehoord. Mocht ik geen ervaringen hebben gehad zou ik gewoon men mond gehouden hebben. Een artiest als Martin Solveig kon mij beter bekoren toen hij met een band bezig was. Wat natuurlijk logisch is want dj en band zijn twee andere werelden. Ik wil maar zeggen dat de meeste dj's niks speciaals doen. Natuurlijk maakt het festival dat voor een deel zelf goed.
WTF ? Alleen Scooter en Jeff Mills ? Vriend toch, heb je nog niet veel ervaring met Festivals, Mega Party's etc...uitgaan, want dan zou je toch iets anders zeggen hoor.
Scooter, die kwamen gratis denk ik, maar Jeff Mills, is idd Hemels, heerlijk, hevig, beatz, is een icoon in de scene en graag gezien, maar ik ga ook alleen zondag, moest kiezen, en gekozen voor zondag en op naar Kozzmozz stage, wat een kleppers daar, jammer wel dat Marco Remus op Zat. en niet op zondag gig'd
Poster: donkey
zowieso aanwezig :p wordt weer geweldig !
Poster: walteur
http://www.youtube.com/watch?v=-pZjdkDaJo8
echt vet met davidje!