Poster: Mixt-Ape
Hoe doen ze het eigenlijk op bv. grote festivals als 2 artiesten die na elkaar draaien een totaaaaal verschillende eisenlijst hebben? Niet dat dit zeer waarschijnlijk is, maar het kan altijd...
Poster: Stephanie
Vanaf aankomend weekend is mijn rider zonder monitorboxen, tante Stephanie gaat met in-ears draaien
Poster: Tomazos
en hoe beviel het? tegenover een hdj 2000,
Poster: mp
mijn rizer is de volgende:
mixer met minstens 4 kanalen (rodec,pioneer,...)
minstens 2 cd spelers (denon,pioneer,...)
geluidsset: min. geluidsdruk (zonder signaalverlies) 100 Dba (D&B,JBL,beyma...)
minstens 2 draaitafels (technics,super-oem,e.a.)
monitors: D&B max15 , Eon 15G2 ,...
onbeperkt drinken
Bevallen goed, fijne soundMaar wel erg wennen tov een headphone. Soms is het prettig om geheel afgesloten te zijn van het zaal geluid, soms minder. Is ook een beetje afhankelijk van de situatie. Op het bevrijdingsfestival in Wageningen heb ik gewoon met de hdj gedraaid
Poster: Stefjuuh
Afgelopen zaterdag had ze dr 2 in, stond in dr koffer te bladeren, we konden schreeuwen wat we wilden (***MUZIEK! ***MUZIEK! ***MUZIEK!) maar geen reactie!XD
Poster: RAS
Haha, was inderdaad wel irritant: Die stilte ineens. Zij stond daar maar te swingen
Poster: Winston
Een break inlassen en gauw alles ontkoppelen en weer koppelen van gear uit de volgende rider.
Ook kunnen de rigs worden gekoppeld aan een PA mixer in een ruime booth vb sensation.
mijn rizer is de volgende:
mixer met minstens 4 kanalen (rodec,pioneer,...)
minstens 2 cd spelers (denon,pioneer,...)
minstens 2 draaitafels (technics,super-oem,e.a.)
monitors: D&B max15 , Eon 15G2 ,...
onbeperkt drinken
je hebt dan 1 oordop in, of 2 oordoppen en mixen via Master van je mengpaneel?
je hebt dan 1 oordop in, of 2 oordoppen en mixen via Master van je mengpaneel?
Poster: Winston
...een Pioneer mixer term
Zijn er andere mixers dan??
Poster: kippebotje
Zo ver ik weet wel ja
Poster: Mixt-Ape
Sterker nog: er zijn heeeel veel andere mixers...beetje stom dat dit zo vaak vergeten wordt...
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.