Poster: Stefjuuh
En sommigen eisen dan ook dat de boel digitaal wordt aangesloten + precies op de juiste kanelen
Pdfje!
Poster: RAS
Volgens mij is digitaal geen vereiste voor die kerel want mk2's hebben geen digital out. Juiste kanalen vind ik niet zo raar. Ik zit zelf ook nog wel eens wat tulp-kabeltjes te veranderen als ik ergens kom draaien.
Poster: Yorick
Onder ride valt de apparatuur wat je wil en niet de drankjes, prijs, gastenlijst plaatsen.
zie aardig wat ride's van artiesten langs vliegen op grote evenementen en staat altijd de gear in van wat ze willen.het overige staat op een andere pagina of er onder..
Poster: Renzis
Je hebt al wel hoog in je bol als je niet kan werken zonder blauwe m&ms enzz.
Poster: Stephanie
Vanaf aankomend weekend is mijn rider zonder monitorboxen, tante Stephanie gaat met in-ears draaien
Onder ride valt de apparatuur wat je wil en niet de drankjes, prijs, gastenlijst plaatsen.
Dus:
mixer's
cdspelers
draaitafels
laptops
acc..
en ter info kan je aangeven hoe het aangesloten moet worden
Poster: Stephanie
Vanaf aankomend weekend is mijn rider zonder monitorboxen, tante Stephanie gaat met in-ears draaien?
Poster: Mixt-Ape
Hoe doen ze het eigenlijk op bv. grote festivals als 2 artiesten die na elkaar draaien een totaaaaal verschillende eisenlijst hebben? Niet dat dit zeer waarschijnlijk is, maar het kan altijd...