Poster: FlippinDouble
Oh dus er komt nog een íéts andere lijst als je voor 1000 man zou draaien? :P
Poster: Bastian
Ja dan komt er nog o.a. de luchthaven tax bij en de overige kosten van me privé jet (die kosten voor het aanschaffen ervan worden ook weer doorberekend).
Nog 1 of 2 koptelefoons (senheiser hd25, pioneer hdj 1000 of technics rpdh/rpdj) om ook nog eentje in het publiek te kunnen gooien net zoals Tiësto.
Daarnaast worden al mijn aanschaffingen op beatport, traxsource en alle vinyl platen gedekt door de clubs wou ik nog even melden.
Verder staat er nog het een en ander in over een van de vele villa's die ik dan ook nog moet bewonen en hoe de kosten dan worden verdeeld over die clubs daar in de buurt etc. etc.
Voor een vrijblijvende offerte kunt u altijd met mijn privé management contact opnemen en bent u het hier niet mee eens dan weten mijn 3 privé advocaten binnen no-time what's going on.
Okee genoeg, back on topic
Zeg dat wel!
Nochtans moest ik met een privéjet komen, zou ik ook nog champagne vragen Bastian!
:p
Poster: cptN
*gratis drank
en dat was het ongeveer wel :P Zo lang er maar draaitafels en een mixert staat is het prima.
oh en het liefst GEEEN MC.
Poster: Sammow
Wow! neem mij eens mee als je ergens gaat draaien dan :p
trouwens, 2 CDJ's kan je toch wel vragen denk ik, een Rodec, tja, dat is voor mij de evenknie van Pioneer hoor, iets minder mooi mss maar wel enorm stevig!
Poster: Luxx
minimaal cdj800's en djm600. gratis drank. thats it
Met 2 cd spelers en 1 mixer ben ik blij!
af en toe een drankje kan er ook wel in
Poster: justjustin
Waarom geen mc kan toch een hele leuke toevoeging zijn...(als het een goede is)
Poster: cptN
dan moet het een hele goeie zijn, ik ben er nooit zo kapot van .. mc's :P
Poster: Convert
Ik vind zo'n rider eigenlijk maar raar ik bedoel je zou tog best kunnen draaien op Numark TT's wel direct drive dan belt drive is wel erg k*t en zelfde geld voor cd spelers... ik vind het alleen maar knap als je, je tenminste kun redden met de spullen die de disco heeft... das mijn mening :P
Poster: RenéKuppens
GELD
Poster: nicknaughtylol
publiek :P
Poster: Convert
Ik vind zo'n rider eigenlijk maar raar ik bedoel je zou tog best kunnen draaien op Numark TT's wel direct drive dan belt drive is wel erg k*t en zelfde geld voor cd spelers... ik vind het alleen maar knap als je, je tenminste kun redden met de spullen die de disco heeft... das mijn mening :P