Poster: NickName
rook je onder een feest? (zo ja vind ik dat er een beetje dom uit zien) en het wordt verboden dus snel afleren ow ja het is ONGEZOND
Poster: NickName
rook je onder een feest? (zo ja vind ik dat er een beetje dom uit zien) en het wordt verboden dus snel afleren ow ja het is ONGEZOND
Daar komt nog bij dat mensen me niet zien roken, want mensen zijn aan het losgaan als ik achter de tafels sta.
Poster: bambamstudio
....geen blauwe msn's
...verse witte rozen op de kleedmaker ( die min 40m2 aan opervlakte moet zijn )
zoiets?
- Gratis drank
- Prijs hangt af van het aantal uur + al dan niet eigen materiaal
- Graag een Rodec/Denon combinatie voor mijn neus en als het kan ook 2 Technics draaitafels (maar dat is niet echt een vereiste).
- Plaats om mijn platen en cd's te plaatsen
2 cdj's, het liefst 800's of hoger. (maar een 200 kan ook gewoon goed zijn werk doen!)
2 draaitafels, techinics sl12?? mk2 of hoger
1 mengpaneel, djm 400/500/600/700/800 of een a&h xone 42 of hoger, of een ecler nuo.
2 goede monitoren
- Gratis drinken
1 uitsmijter die vervelende gozers je booth uit slingert.
En voor vrienden maak ik altijd wel een deal, als het maar gezellig is!
Poster: FlippinDouble
Ik zou graag een tafel willen hebben waar ik mijn spullen op kan zetten :P
Poster: sparckless2 cdj's, het liefst 800's of hoger. (maar een 200 kan ook gewoon goed zijn werk doen!)
2 draaitafels, techinics sl12?? mk2 of hoger
1 mengpaneel, djm 400/500/600/700/800 of een a&h xone 42 of hoger, of een ecler nuo.
2 goede monitoren
- Gratis drinken
1 uitsmijter die vervelende gozers je booth uit slingert.En voor vrienden maak ik altijd wel een deal, als het maar gezellig is!
Poster: DJ-Xtremer
Ik vind een CD of cadeaubon alleen niks, wat nou als je van dat geld je set uit kunt breiden?
Poster: FlippinDouble
Haha, ik vind het nog niet eens zóó verwend Bastian :P