[REMIX]Groove Armada Vs Done By day-One
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Day-One    posted on 23-07-2007 01:43
Dit is een remix (GET DOWN) van Groove Armada hier en daar wat fouten maar de bedoeling begrijpen ullie wel...RUFF CUT zoals ik het zou zeggen Thumbs Up

KLIK HERE

weees vooral niet te zuinig op commentaar!!

What do you think about [REMIX]Groove Armada Vs Done By day-One ??

Vote :   

NielsR    posted on 23-07-2007 16:35
Wat een lange intro wel leuk gedaan alleen vind ik het nogal saai der komt weinig terug van het originele liedje in het midden is het precies de intro nog, mischien wat meer vocals of melodietjes gebruiken van het origineel om interesanter te maken
Day-One    posted on 23-07-2007 21:06
Poster: fettibamba
Wat een lange intro wel leuk gedaan alleen vind ik het nogal saai der komt weinig terug van het originele liedje in het midden is het precies de intro nog, mischien wat meer vocals of melodietjes gebruiken van het origineel om interesanter te maken

Dat gaat helemaal goed komenThumbs Up dit is verre van perfectie...moet nog een paar samples hier en daar verwerkt worden en beat ankeren en dan nog masteren..nou voordat ik zo ver bent.. hmmmm maar uiteindelijk moet alles kloppen..wbt vocals/melodie.... komt helemaal goed..lange intro heeft te maken met in/uitmixen Thumbs Up dus 1 min zowieso voor in/uitmixen en dan break aankondigen en dan pas zou die armada inkomen, maar voor die tijd hoor je hem al aankomen...

maw dit is puur om een beeld vorming te krijgen Thumbs Up

door gaan of stoppen fase is dit eigenlijk Happy, laughing wbt remix van Groove Armada

This is an old Topic

No new postings for 6.639 days.
 Post CommentThat would be 221.3 months
or a whopping 18.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

251 Users online: 56 Guests (195 Unknown)
Pages generated today : 84.883
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.637.181