Misschien wel... Je kan gelijk hebben Maar ik neem itunes... Nu heb ik nog een vraagje.. Ik heb illigale muziek.. Maar als ik nu op een fuif enkel legaal zou gebruiken.. kunnen ze dan problemen maken ovr mijn illigale muziek?
als je enkel legaal draait en ze zien geen illegale muziek kunnen ze daar geen probleem van maken he en daarbij als SABAM het geld gekregen heeft zullen ze zelden komen controleren of jij nu illegaal of legaal draait hoor
Natuurlijk als je enkel legaal speelt, dan voel je je ook een pak zekerder he
Itunes is wel een goeie optie, maar ze hebben lang niet alle tracks. Ik denk dat je ze ergens kan bestellen door ze een e-mail te sturen. Ik dacht dit ergens te hebben gelezen.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.