Poster: Sandr
Een manier die ik ook regelmatig gebruik is de volgende:
Plaat A speelt, plaat B gelijk zetten dan instarten met de fader dicht en de high en mid bijna dicht. Dan wachten tot je 8 maten voor bij zijn, dus op het moment dat er weer iets veranderd op plaat A.
De laatste 4 beats draai ik de low terug, en op de eerste beat vol plaat B erin gooien.
Alles staat of valt met de juiste timing, maar als je het goed uitvoert kan het goed knallen.
Poster: giuliano315
Is toch vrij makkelijk lijkt me gewoon alles na een 8e 16e of 32e maat doen dan klopt het als goed is altijd doe je er wat effecten bij of filteren hatsaflats je bent leuk aan het mixen!
Gewoon creatief denken en uitproberen maar blijf wel op de maat en als je geen gevoel er voor hebt kan je beter stoppen want daar draait het uiteindelijk wel om beetje hard gezegd
Poster: Danil
Ik denk van mezelf dat ik toch behoorlijk goed in de maat kan 'tellen' :D
Heb enkele jaren muziekles gedaan en piano dus dit is niet echt het probleem.
Mijn mixen zijn gewoon niet superMijn overgangen zijn te abrupt, ik fade het nummer voor de volgende 'drop' juist op tijd uit maar dit klinkt niet altijd zo fijn :s Ik word wat boos op mezelf omdat ik wil dat het zo goed mogelijk lukt enja..
Poster: Maracas
Gooi anders eens een mix online, dan kunnen we luisteren waar het nou precies fout gaat
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.