Poster: Bouncy
sinds ik bij mijn oom kan draaien met 4 cd spelers, laat ik vaak 2 spelers in een loop van 4 tellen draaien, die gooi ik er gewoon in al ze gelijk lopen. Als ik dan over ga naar het volgende nummer haal ik 1 speler van de loop af, ondertussen draai ik 1 van de EQ kanalen dicht.
Wat ingewikkeld met dat geloop. Een plaatje draait. Vervolgens wacht je tot het nummer op zodanige tijd is dat je hem erin kan gooien. De fader op 80 % en de EQ nog niet volledig. High op iets minder dan 100% Mid op nog iets minder, 60% en Low op 0%. (Het gebruiken van de EQ hangt ook van het nummer af). Vervolgens mix je de plaat in (als je hem al gebeatmatched hebt), en verhoog je je High zoals Devotion ook zegt, op de maat van de muziek. Vervolgens de rest, en op een gegeven moment krijg je het punt dat je da Low ering moet gooien, de bas.
Nahjah je moet het begrijpen, en alles met djen heeft met gevoel en horen te maken. Als je geen ritmegevoel hebt, wil het mixen ook niet.
Naja dit is wel allemaal uit te leggen, maar kan beter met een setje erbij. Ik wil desnoods nog wel even een filmpje maken.