Poster: Jer-E
dat is niet correct
hardstyle liefhebbers willen juist de hele plaat horen van begin tot einde.
echt jij weet niet waar je over praat, ik draai zelf ook hardstyle, en ook op grotere dingen zoals discotheken, en ik kan uit ervaring zeggen dat bij hardstyle NOOIT de hele plaat word gedraait.
kom je ooit op een echt hardstyle feest, waarschijnlijk niet want dan wist je ook hoe je moest draaien, sorry voor de domme vraag
Poster: Jer-E
dat ik weg werd gefloten mijn set was perfect geen fouten etc klonk naar myn mening goed ( ben electro house draaiende dj).
hardstyle mense willen echt alleen die plaat horen en helemaal zonder enige effecten.
( effe voor de duidelijk heid dat je me niet aanval straks dit is uit pure ervaring geen discussie mogelijk je mag gerust je eigen mening hebben hierover).
ik denk dat ze je uitfloten omdat je een slechte platen keus had. ow en omdat je een house dj bent.
je geeft in je post al aan dat je een house dj bent, waarom draai je dan hardstyle? denk je niet dat dat dan de fout was. en dan ga je hier ook nog vertellen (als house dj) hoe je hardstyle draait.
en ervaring? ja ik kan ook zeggen dat ik voor 15000 man heb gedraait en dat die mij allemaal hebben toegejuigd, dus dan is er verder geen discusie meer mogenlijk over mijn draaien (bullshit)
en over de effecten hardstyle dj's draaien erg veel met effecten, als ik kijk naar dj zany, dan kan die er wel wat van.
dus volgende keer denk ff na voordat je iets post, je hebt er echt geen verstand van en dan onderbouw je het door te zeggen dat het ervaring is en daar is geen discussie over mogenlijk.
post maar eens een demo dan kunnen we hier op djr wel zeggen wat de fout(en) van jouw draaien is.