hoe doe jij je fade-out (1/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Renzis    posted on 15-07-2007 17:38
Heey
ik had daar toen ik echt begon heel veel moeite mee, met het uitfaden, van de vorige plaat.. gaat tegenwoordig bijna altijd smooth, nie altijd helaas nog.

ik vroeg me af, wat voor manier(en) gebruiken jullie (mijn zwaar gewaardeerde mede dj's) voor het uitfade van de vorige plaat, wat werkt het beste??

ben benieuwd, hier kunnen beginners veel van leren als de ervaren mannen dat met ons zouden willen delenWinking my eye

What do you think about hoe doe jij je fade-out ??

Vote :   

AndersHJ    posted on 15-07-2007 17:47
Ik ben geen pro, beginner, maar ik doe het zo

de bass staat al een heel eind weg omdat ik een andere schijf inbreng. Dus ik doe de bass in een keer weg bij een tel (1-2-3-4 BOEM ) Dan doe ik dat met de high en de mid. En als er bv een vrouw aan het zingen is en ze stopt dan smijt ik alles dicht en laat de andere plaat lekker spelen

Het zou kunnen dat julli (ervaren dj's) dit complete bullshit vinden, maar het lukt toch wel bij mij.
Renzis    posted on 15-07-2007 18:09
ok doe je het altijd op de zelfde manier??
gaat saai worden, zijn al je mixes het zelfde, getuigt ook nie van kwaliteit dan tegenover publiek
DjStijn    posted on 15-07-2007 18:19
Ik laat ze vaak zover mogelijk meelopen totdat ik denk dat het echt niet meer gaat klinken en dan fade ik ze vaak langzaam weg of per high mid en low
Luxx    posted on 15-07-2007 18:24
ik heb een effecten mixer en die gebruik ik dan ook. ik weet bij mijn nummers meestal wel op hoeveel seconden de baseline/melody erin komt. bijv bij Calabria is het zo dat op 15 seconden het melodietje begint. ik laat dat melodietje loopen ( dit is maar voorbeeld. vaak loop ik niet bij andere nummers)