Mensen hier een bericht van mij uit het zonnige Mallorca. Lekker weer hier maar dat terzijde.
Ik was in een discotheek en daar hoorde ik van de week een nummertje met de volgende vocal:
All i wanna do is fuck with the Dj.
Ik dacht dat het house of beetje hardstyle nummer was maar kan het me nie meer herinneren.
ik hoop dat iemand me kan helpen
BVD
Play that funky music white boy....
What do you think about All i wanna do is fuck with the Dj ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Heb hem een tijdje gekleden al gehoord bij Mental Theo op SLAMFM.. Was toen de Beukplaat... Weet niet zeker maar me vriendin zong de tekst uit volle borsten mee...
Dit is hem inderdaad maar hij valt me een beetje tegen, was bezopen toen ik hem hoorde en toen klonk hij leuker. De vocal is wel leuk dus denk wel dat ik hem even koop.
Mod Edit: A.u.b. de linkjes een beetje netjes houden
Nou Nvie vond alleen dat de link niet zo lang moest zijn en een beetje netjes
This is an old Topic
No new postings for 6.640 days. Post CommentThat would be 221.3 months or a whopping 18.2 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.