Draaien voor het goede doel (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Renzis    posted on 13-07-2007 21:38
heey dj's

ik ga in augustus2008 naar zuid-africa voor 2 weken ontwikkelingshulp daar,  ik zit hiervoor aangesloten bij een organisatie. om daar te komen en omdaar uberhaubt wat te kunnen doen is geld nodig, behoorlijk wat geld. omdat bij elkaar te krijgen doen wij (de groep waarmee we gaan) allerlei acties om geld te krijgen.

Hiervoor heb ik het idee/plan om een feest te organiseren, door veel sponsors te krijgen dat feest voor ons zo goedkoop mogelijk te houden, om uiteindelijk gewoon daarmee heel veel geld op te halen.

okee mijn vraag is of er dj's bereid zijn om gratis (zeer waarschijnlijk wel reiskosten vergoeding) te komen draaien op dat feest, om zo mee te helpen met een goed doel.

voor de duidelijkheid er is nog niks gepland, en het zal ook pas over een paar maanden of half jaar gedaan worden, ik kan daarom ook niks zeggen over de grote of wat dan ook, ik ben alleen al opzoek naar mensen die daartoe bereid zijn, met alle respect: uiteraard het liefst wel mensen die kunnen draaien, die ervaring hebben.

Heb je intresse of vragen over wat dan ook? PM me even.

Ps. graag geen onzinnige opmerkingen, afkrakende dingen of wat dan ook, daar help je niemand verder mee, tips e.d. altijd welkom

GRz RenZis

What do you think about Draaien voor het goede doel ??

Vote :   

dutchman    posted on 15-07-2007 23:53
Poster: DALIQUE

Kan ik je niet helpen bij het maken hiervan ?

kijk dat zijn nog eens aanbiedingenWinking my eye
Steve-O    posted on 16-07-2007 00:26
hey Renzis,

btw je zei dat je bij jouw voorkeur locatie niet geheel zeker ben of je gear moet huren... mocht dat zo zijn ken ik nog wel iemand die met een zgn vriendenprijsje gear kan regelen ( via een proffesionele verhuurlocatie hoor mocht het nodig zijn hoor ik het denk het niet maar wilde het aangeboden hebben

grtzz
Renzis    posted on 16-07-2007 10:33

Kan ik je niet helpen bij het maken hiervan ?

perfect! zou heel mooi zijn, check je pm

@Steve-0 - Dankje als het nodig is, zal ik zeker even bij je aankloppen, wederom bedankt voor het meedenken.

Ben overigens blij met alle hulpzame en positieve reacties en aanboden. Top jongens van DJR
Hansje    posted on 16-07-2007 10:46
Misschien ook een idee om je feest te promoten bij radiostations?
Bijvoorbeeld www.radiohitec.nl
Renzis    posted on 16-07-2007 10:47
is misschien wel een goed idee, ik ga is kijken of hun wat voor mij willen doen

ben jij overigens bij hun bekend of luister je het alleen vaak?
Hansje    posted on 16-07-2007 11:07
Ik heb er vorige jaar november als gastdj gedraait.
Staat ook in het lijstje met ervaringen wat ik je heb toegemaild vanochtend.

En ik luister ook vaak natuurlijk Happy, laughing
User edit by Hansje on 16-07-2007 @ 11:07:52 (29%)
Renzis    posted on 16-07-2007 11:20
okeej
ik heb ze een mailtje gestuurd dus wie weet:D bedankt alvast
Dalique    posted on 16-07-2007 11:28
heej renzis,

is dit internet station proffesioneel, of 'vrijwillig' ? Proffesioneel zou betekenen dat we er misschien nog sponsoren voor kunnen trekken die intresse hebben. En moet er dan evt. geen website voor komen ? En de flyer/poster, waar ga  / wil je deze laten drukken, en hoe wil je deze presenteren (Naar de buiten wereld brengen? ).
Renzis    posted on 16-07-2007 11:33
heej renzis,

is dit internet station proffesioneel, of 'vrijwillig' ? Proffesioneel zou betekenen dat we er misschien nog sponsoren voor kunnen trekken die intresse hebben. En moet er dan evt. geen website voor komen ? En de flyer/poster, waar ga / wil je deze laten drukken, en hoe wil je deze presenteren (Naar de buiten wereld brengen? ).

heey met die dingen die jij hier noemt, heb ik allemaal op mijn doe-lijstje staan, er komt zowiezo een website, ik ga vandaag naar een drukkerij/drukshop om te kijken wat hun voor mij kunnen regelen, ik ga sponsors zoeken, die flyers/posters gaan via internet (hyves, seeyoudance.nl e.d.) en op scholen en in kroegen enzovoort. hangt ook beetje af van welke locatie ik kan regelen en hoeveel man er dus max. zou kunnen komen, dat ik dus niet reclame maak voor 5000 gasten als ik er 500 kwijt kan, u see?

ik ben daar allemaal mee bezig, over dat radiostation, als zij reclame willen maken, dan zorg ik dat daar een klein spotje voor word gemaakt

Hansje    posted on 16-07-2007 11:42
Mocht je de flyers klaar hebben, dan kan ik zowiezo in de discotheek waar ik resident draai een stapeltje neerleggen.
Dalique    posted on 16-07-2007 11:53
Okee super, wat dan van belang is voor de flyer, grootte (dan bedoel ik resolutie), dpi kwaliteit (wat normaal 300 is). Maar dan zou je aan de drukkerij moeten vragen,wat hun voor eisen stellen.
we houden contact uiteraard!
Dalique    posted on 16-07-2007 12:02
Je zou trouwens ook nog even kunnen informeren bij www.deep.fm . Ik ben geen bekende bij hun,
maar ik weet dat hun vaak open staan voor nieuwe concepten/ideeën. Ze hebben naar mijn weten goede contacten naar de grotere wereld. En zijn zelf een aardig groot en goed opgebouwd professioneel internet  radiostation.
Steve-O    posted on 16-07-2007 12:49
Vel vet dat iedereen zo enthousiast is heWinking my eye Ik ken aardig wat jongens die in de informatica wereld zitten dus vast wel iets leuks voor de te komen website wetenWinking my eye

keep up the good work
djmamo    posted on 17-07-2007 00:55
Poster: Hansje
Misschien ook een idee om je feest te promoten bij radiostations?
Bijvoorbeeld www.radiohitec.nl

radio hitec is wel oke, heb er ook gedraait (is in Valkenswaard/dommelen ja van dommelsch bier)
maar weet niet of dat de juiste weg is aangezien de meeste luisteraar uit brabant komen en het feest waaschijnlijk in amersfoort gehouden word. maar het kan natuurlijk ook geen kwaad.

ik zou gewoon bij de locale bedrijven flyers neerleggen (kledings zaken, kappers enz) en waar kan posters laten drukken, als je dan zorgt dat je dan ergens de naam van de drukker op de poster en flyer kan zetten dan kun je waarschijnlijk voor een prikkie posters laten drukken.

zo heb je natuurlijk meer handigheidjes om goedkoop spullen/diensten van mensen te krijgen.

zeker als het voor een goed doel is.
www.moonentertainment.nl
djmamo    posted on 17-07-2007 01:00
ff tussen door, mischien is het makkelijker om eerst een locatie te regelen voordat je met een drukker of ander bedrijf iets gaat doen, omdat de locatie toch wel de hoofdrol speelt in dit verhaal.

en als dat vast ligt (contractueel) dan kun je het balletje verder laten rollen, en zo te zien zijn er al veel mensen die contacten en ideeen hebben, dus dat komt zeker goed.

en mischien wil djr nog iets doen?
www.moonentertainment.nl
User edit by djmamo on 17-07-2007 @ 01:01:59 (9%)
Day-One    posted on 18-07-2007 15:52
im in Thumbs Up doe wat je doen moet ik hoor het wel van je
Dalique    posted on 18-07-2007 16:59
mijn topic over de flyer is verwijderd ?
Steev    posted on 18-07-2007 17:38
Heel gaaf idee! Ik zou graag mee willen helpen met draaien. Ik draai voornamelijk House, richting latin, dus lekker zomers. Echter heb ik nog niet zo veer ervaring met Pioneer equptment en op het draaien voor groot publiek, ik weet niet of dit erg is? Hoop dat ik nog bij kan Happy, laughing

Vervoerskosten enz. is voor mij niet nodig want het is voor het goede doel :D

Heb je al enig idee op welke datum dit gaat plaatsvinden? Ik ben namelijk van 20 juli tot 15 augustus op vakantie.
Luxx    posted on 18-07-2007 17:55
ik zou best wel willen meedoen. maar waar word dit dan ongeveer gedaan? moet niet te ver zijn natuurlijk
www.mothermusic.nl
Renzis    posted on 18-07-2007 19:09
Dit is zowiezo pas over een aantal maanden, verder is het in amersfoort zoals eerder gezegd, en ik weet 3 van 4 benodigde dj's (als het loopt zoals het er nu naar uit ziet) als staan. daar komt er nog eentje bij en daarvoor heb ik al meerdere kandidaten, die ik geschikt acht (klinkt mooi:P)

dutchman    posted on 19-07-2007 13:37
Poster: Renzis
Dit is zowiezo pas over een aantal maanden, verder is het in amersfoort zoals eerder gezegd, en ik weet 3 van 4 benodigde dj's (als het loopt zoals het er nu naar uit ziet) als staan. daar komt er nog eentje bij en daarvoor heb ik al meerdere kandidaten, die ik geschikt acht (klinkt mooi:P)

mooie woorden hoorWinking my eye..ben btw al erg benieuwd of alles gaat lukken...ik hoop het.
Renzis    posted on 19-07-2007 13:52
Ik ook, en als het een geslaagd feestje word, zou ik het graag door willen zetten en vaker op verschillende locaties gaan houden, maar das wel al heel ver voor uit gedachtWinking my eye

DJ's helpen mee aan een betere wereld, mooi NOS-item:p
dutchman    posted on 19-07-2007 14:05
Poster: Renzis
DJ's helpen mee aan een betere wereld, mooi NOS-item:p

ik denk dat als je dit evrder zult doen dat er ook dj's komen zoals erick e en anderen zou wel heel vet zijn....als je tenminste dan wel de djr leden voor laat gaanWinking my eye
Renzis    posted on 19-07-2007 14:08
DJR leden voor erick E laten gaan? wat een keus, hangt er vanaf wat voor djr leden hea:p er zitten er hier zeker paar tussen die wat mij betreft voor en na erick e mogen draaien.
doen gewoon 2 zalen, djr-talent zaal en main stage... hoezo groots denken:D
Dalique    posted on 19-07-2007 14:47
Ik heb contacten met hardwell // skitzofreniks // afrojack enzo. Miss dat die iets kunnen ? Hardwell is de ex-schoonbroertje van een vriend vanmij. wie weet...

This is an old Topic

No new postings for 6.627 days.
 Post CommentThat would be 220.9 months
or a whopping 18.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

182 Users online: 118 Guests (64 Unknown)
Pages generated today : 172.075
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.690.990