Draaien voor het goede doel (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Renzis    posted on 13-07-2007 21:38
heey dj's

ik ga in augustus2008 naar zuid-africa voor 2 weken ontwikkelingshulp daar,  ik zit hiervoor aangesloten bij een organisatie. om daar te komen en omdaar uberhaubt wat te kunnen doen is geld nodig, behoorlijk wat geld. omdat bij elkaar te krijgen doen wij (de groep waarmee we gaan) allerlei acties om geld te krijgen.

Hiervoor heb ik het idee/plan om een feest te organiseren, door veel sponsors te krijgen dat feest voor ons zo goedkoop mogelijk te houden, om uiteindelijk gewoon daarmee heel veel geld op te halen.

okee mijn vraag is of er dj's bereid zijn om gratis (zeer waarschijnlijk wel reiskosten vergoeding) te komen draaien op dat feest, om zo mee te helpen met een goed doel.

voor de duidelijkheid er is nog niks gepland, en het zal ook pas over een paar maanden of half jaar gedaan worden, ik kan daarom ook niks zeggen over de grote of wat dan ook, ik ben alleen al opzoek naar mensen die daartoe bereid zijn, met alle respect: uiteraard het liefst wel mensen die kunnen draaien, die ervaring hebben.

Heb je intresse of vragen over wat dan ook? PM me even.

Ps. graag geen onzinnige opmerkingen, afkrakende dingen of wat dan ook, daar help je niemand verder mee, tips e.d. altijd welkom

GRz RenZis

What do you think about Draaien voor het goede doel ??

Vote :   

MoXeGy    posted on 13-07-2007 22:19
ik denk dat je het nog niet weet maar het lijkt me wel handig om een schatting te geven van waar het feest eventueel plaats zou vinden(in het noorde/midden etc) ook welke muziekstijlen.
ik weet dat je er nog bezig bent maar als je bijv echt geen hardcore/r&b muziek wil dan is dat wel handig om dat erbij te zetten.
DjStijn    posted on 13-07-2007 23:32
Zou wel willen maar ben daar nog niet goed genoeg voor en niet oud genoeg::P
Steve-O    posted on 13-07-2007 23:44
heb je al gemaildWinking my eye vind et wel nobel dus alsk daarmee kan helpenWinking my eye
Laidback    posted on 14-07-2007 00:00
ik zou wel willen komen draaien..

Mits de reiskosten gedekt worden natuurlijk!!
tairip    posted on 14-07-2007 00:03
Poster: Laidback
ik zou wel willen komen draaien..

Mits de reiskosten gedekt worden natuurlijk!!

Als je iets voor een goed doel doet moet je t naar mijn idee voor niets doen! Count me in als je HS wil....
Laidback    posted on 14-07-2007 00:22
Poster: tairip

Als je iets voor een goed doel doet moet je t naar mijn idee voor niets doen! Count me in als je HS wil....

klopt..

maar een reisje naar Africa lijkt me heel vet.. alleen de kosten niet Winking my eye
voor het draaien zelf hoef ik geen geld..
dutchman    posted on 14-07-2007 00:22
Renzis... ik wil best wel komen draaien..lkkr dichtbijWinking my eye...maar welke stijl...voor het goede doel is het altijd goed om gratis te draaienWinking my eye
rickdekoning    posted on 14-07-2007 18:31
het hangt ervan af waar het is. ik denk dat verder iedereen hier wel wil komen draaien..
Renzis    posted on 14-07-2007 18:55
Het is in Amersfoort
ik wil zoveel mogelijk mensen hebben= zoveel mogelijk geldWinking my eye dus zal de populaire stromingen worden denk ik, house, trance en gewoon lekker party muziek daarbij...
al leuk dat er een aantal tussen zitten heel mooi, ik hoop dat ik zo iets meer duidelijkheid heb gegeven..
nog meer mensen...?
ik hou de mensen even op een lijstje die al aangaven het te willen doen
Aemilius    posted on 14-07-2007 20:38
Respect voor wat je doet, helaas woon ik een beetje ver van amersfoort.. Keep up the good work!
User edit by Aemilius on 14-07-2007 @ 20:39:08 (34%)
Laidback    posted on 14-07-2007 20:40
just scream a Date..

ik dacht dat het in africa is..

maar als het in NL is.. sign me up..
ik vraag geen kosten..
Renzis    posted on 14-07-2007 20:42
Poster: Laidback

ik dacht dat het in africa is..

hahaha, zou ik ook wel willen:D

ok laidback thnx voor de support je staat er bij (zie pm)

Steve-O    posted on 14-07-2007 20:49
Lijkt me wel vet, om met jullie, leden hiervan te draaienWinking my eye
rickdekoning    posted on 14-07-2007 22:31
het lijkt mij dope om te doen, alleen heb ik weinig ervaring is amersfoort niet direct bij mij om de hoek..
dutchman    posted on 15-07-2007 13:08
trouwens...wat misschien ook wel leuk is om te weten is met welke apparatuur er gedraaid gaat worden? ben ik wel benieuwd naarWinking my eye

tairip    posted on 15-07-2007 14:47
Poster: dutchman
trouwens...wat misschien ook wel leuk is om te weten is met welke apparatuur er gedraaid gaat worden? ben ik wel benieuwd naarWinking my eye

Je kan er van uitgaan dat er professionele DJ apparatuur komt te staan lijkt mij!
dutchman    posted on 15-07-2007 15:07
Poster: tairip

Je kan er van uitgaan dat er professionele DJ apparatuur komt te staan lijkt mij!

het ligt er ook maa net aan wat voor budget ze hebben...het mag uiteraard niet te veel kostenWinking my eye
Renzis    posted on 15-07-2007 16:55
Poster: dutchman

het ligt er ook maa net aan wat voor budget ze hebben...het mag uiteraard niet te veel kostenWinking my eye

ik heb 2 locaties op het oog, waar ze bij 1 heel zeker weten gewoon professionele apperatuur hebben (volges mij 2x technics 2xcdj1000mk en djm600) bij die andere die mijn voorkeur heeft vanwege de grote weet ik nie precies, en anders kijken of ik dat gesponsort of anders ergens met korting kan huren, me voorkeur gaat uit naar 3 cdj's plus 2 tt's en natuulk djm of vergelijkbaars. ik ga daar zowiezo me best voor doen:D
dancedimension    posted on 15-07-2007 17:47
Ik ben wel bereid om naar amersfoort te gaan voor het goede doel, ik zal je pm'en, lijkt me een erg leuke actie
dutchman    posted on 15-07-2007 17:52
Poster: Renzis

ik heb 2 locaties op het oog, waar ze bij 1 heel zeker weten gewoon professionele apperatuur hebben ...

ben erg benieuwd naar de locatiesWinking my eye misschien ken ik ze:D
Renzis    posted on 15-07-2007 18:04
Allebei in amersfoort: de kelde (vernieuwd en groot:D) en De rumours, maar moet ik allemaal nog regele daar ga ik zsm mee bezig duss
djmamo    posted on 15-07-2007 19:00
ik wil ook wel meedoen, hoef ook geen reiskosten enz, zou wel graag op een poster of flyer willen staan dan,

en ja de ervaring zit wel snor zou ik zeggen check www.djmaartenmoonen.nl lijkt me erg leuk om te doen.

en dan help ik ook nog eens ieman met draaien, hoe vaak zul je dat zien?
www.moonentertainment.nl
Renzis    posted on 15-07-2007 21:42
heel mooi mamo, je staat genoteerd, ik ga zowiezo achter de posters en of flyers aan, en daar komen uiteraard de dj's op, ook jij net als veel andere (via pm) staat op mijn lijstje.
DaRoyal    posted on 15-07-2007 23:10
Ik wil wel meewerken hieraan hoor. Happy, laughing
Vraag me alleen af of minimal/techno geëigend is? Kan anders ook wel wat houseplaatjes van 't kaliber Switch/Speaker Junk draaien, mocht dat gewenst zijn.
Dalique    posted on 15-07-2007 23:36
Poster: Renzis
ik ga zowiezo achter de posters en of flyers aan, en daar komen uiteraard de dj's op, ook jij net als veel andere (via pm) staat op mijn lijstje.

Kan ik je niet helpen bij het maken hiervan ?

186 Users online: 122 Guests (64 Unknown)
Pages generated today : 172.105
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.691.020