pioneer play button kapot (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

kardon    posted on 13-07-2007 00:20

hallo djs

de playbutton van mijn cdj 1000 mk2 doet raar hij werkt goed
alleen hoor ik geen klikje meer als ik erop druk hij reageert nu zeg maar
al gelijk als ik mn vinger erop leg.verder ondervind ik er geen problemen aan
toch na laten kijken of niet?iemand dit wel is gehad?

greetz dj de la funk

What do you think about pioneer play button kapot ??

Vote :   

tairip    posted on 22-10-2007 17:04
Gewoon nieuwe microswitch erin laten zetten en dan doet hij het weer.
Sammow    posted on 30-10-2007 20:10
Nu ga ik hier naar de pioneer-dealer en die zeggen me dat ik een aankoopbewijs moet hebben omdat ze de cd-speler moeten opsturen om te laten maken, zonder aankoopbewijs kost het 160 euro Cry En Mamo, van wie ik hem kocht heeft geen aankoopbewijs meer.

Ik zit wel met de gebakken peren Cry
Sunrise8    posted on 31-10-2007 09:16
hoeft niet.. je kan ook vragen aan mamo waar hij hem heeft gekocht en of dan die dealer een extra aankoopsbewijs voor jou wil uitprinten en opsturen Happy, laughing. heb ik ook gedaan, alleen dan met new-line.

hoop dat het lukt, anders is het balen voor je Happy, laughing..
Music made me who i am
Lead    posted on 31-10-2007 10:40

De playknop vervangen voor 160 euro ?? Dat vind ik wel heel veel geld, mag ik weten wie je die prijsopgave heeft gedaan ? (mag ook per PM).

Als het hele framepje kapot is kan de reparatie wat duurder zijn, maar dit moet toch beneden 100 euro blijven. als alleen het schakelaartje kapot is (kan ik hier vandaan niet zien natuurlijk) heb je het over een relatief kleine reparatie.

Let the BASS be louder
Sammow    posted on 31-10-2007 11:31
pm verzonden :D
djmamo    posted on 31-10-2007 20:38
kunnen ze hem via de code van het apparaat niet tracken?
www.moonentertainment.nl
Luxx    posted on 01-11-2007 08:34
mijn cdj's zijn allebei ook de play knoppen stuk. en eentje die doet helemaal niks meer. maar kan em schijnbaar nergens laten reparerenConfused ik kan de spelers ook niet naar new-line sturen want daar komen ze niet vandaan. heb echt geen idee waar ik heen moet met die krengen. wie kan me helpen??
www.mothermusic.nl
PatrickBeuken    posted on 01-11-2007 11:01
Naar jouw eigen dealer, misschien?
User edit by PatrickBeuken on 01-11-2007 @ 11:01:44 (21%)
Luxx    posted on 02-11-2007 18:56
Poster: PatrickBeuken
Naar jouw eigen dealer, misschien?

kep ze 2e hands geget
www.mothermusic.nl
Lead    posted on 03-11-2007 01:45
Poster: Luxx
mijn cdj's zijn allebei ook de play knoppen stuk. en eentje die doet helemaal niks meer. maar kan em schijnbaar nergens laten reparerenConfused ik kan de spelers ook niet naar new-line sturen want daar komen ze niet vandaan. heb echt geen idee waar ik heen moet met die krengen. wie kan me helpen??

Pioneer Dealer Locator, daar staan de mensen tussen die je kunnen helpen.

Postcode invullen vinkje zetten en zoeken maar :D
Let the BASS be louder
RAS    posted on 16-11-2007 00:23
Reparatie is ook vrij makkelijk zelf te doen. Ik had het jog-wheel van m'n cdj-100 kapot. Een huisgenoot gaf aan dat de kans heel groot was dat de potmeter van het jog-wheel kapot was.

Omdat ik de cdj-100 inmiddels 3 jaar oud was heb besloten om het ding zelf open te maken. Bij een pioneer dealer het onderdeeltje besteld (koste 15 euro ofzo). Open maken van de cdj-100 is erg makkelijk. De oude potmeter los-solderen is wat lastiger maar allemaal goed zelf te doen als je wel eens een soldeerbout hebt gehanteert.

Op verzoek wil ik wel een tutorial posten voor het vervangen van de potmeter bij een cdj-100. Ik heb ook foto's.

Zo'n drukknopje zoals dat van een play of cue button vervang je op precies dezelfde manier.

PS.: Reparatie is 100% geslaagd. Nu, inmiddels ruim 1,5 jaar later, werkt het nog perfect.

Als reactie op Lead hier onder mij:
hoezo offtopic? Ik geef aan dat je ook zelf de play button kunt repareren door zelf een soldeerbout te pakken het onderdeel te vervangen
User edit by RAS on 16-11-2007 @ 01:06:13 (35%)
Lead    posted on 16-11-2007 00:58
We hebben nu een centraal topic en de laatste reactie was ook niet in lijn met de openingspost.

Let the BASS be louder

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

112 Users online: 8 Guests (104 Unknown)
Pages generated today : 46.671
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.654.422