Poster: Baya
Ik las iets over dat de Record output niet beinvloed werd door de master ofzoiets, maar ik vraag mij dus af als ik de R-output gebruik de mix precies hetzelfde uitkomt als uit mijn Master.
Poster: MuffHouse
Ja kan wel, alleen kan je geen volume bepalen als je je booth op record aansluit (ja wel met je gain, maar dat komt je geluidskwaliteit zekers niet ten goede en is dik af te raden als je via je master naar je P.a. stuurt je booth geluid dan op record te doen. Je master en gain per kanaal moeten gewoon 0 db uitsturen, maar wat gaat er op de master van de mixer dan??
Poster: RenzisAls je goed leest, schrijft de TS dat hij geen Booth uitgang heeft, maar alleen een rec. uitgang
ik heb gewoon volume knop op mijn mixer voor de booth uitgang, ik heb daar wel eens monitors op aangesloten en kon het geluid op een zelfde manier bepalen als de master
Poster: MuffHouse
Het blijft een amateuristische oplossing, kun je nog beter master L voor je zaal gebruiken en master R voor je booth
... ook amateuristisch, ook mono maar wel volumeregeling door master balance!
Poster: Cyspoz
Het is vaan ook zo dat je monitor volume éénmaal instelt en dan de rest van de tijd er niet meer veel mee doet.
Poster: Renzis
... in prinicpe zou het moeten werken als je een versterker op je rec uitgang aansluit en daarna je monitor speakers, dat je met de versterker volume kan bepalen, anders krijg je dus zoals eerder gezegd een onbepaald hard geluid
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.