Poster: Gagarin12
@ Twiz, op de site van krk staat dat 3 en een sub ideaal is, en ik geloof het
Poster: djmamo
waarom wil je een soundcraft tafel, dat is eigenlijk hetzelfde als dat je zegt ik wil een kwaliteits mixer en koop dan een behringer 700 (djm 600 look)
koop dan een midas venice of groter daar komt pas geluid uit, en niet zo blikkerig als een soundcraft tafel
Poster: Vibemaster-D
wat is er nu ineens mis met een soundcraft tafel
voor veel grote PA toepassingen word toch deze serie gebruikt van soundcraft
http://www.soundcraft.com/product_sheet.asp?product_id=5
wij werken met ons bandje ook met een soundcraft LX7 en dat is gewoon een goede mixer met lekkere geluidskwaliteit waarom is soundcraft nu ineens niet goed
@ djmamo, neen, maar als dit gezegd wordt op de site van krk vermoed ik dat het wel enig nut heeft die mannen weten nog altijd beter dan wie ook wat hun producten kunnen, of niet mss?
@ twizz, en dan, ook al kan je er niks speciaal mee, je hebt meer geluid en geld genoeg, want dit is de ideale producerbooth en dus pure fictie en inbeelding, als ik er da toch 3 zou hebben verdeel ik ze goed in de kamer zodat ik ze toch kan gebruiken
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.