Poster: stevew
...Ik ga wel nog even wachten tot als Lead mij de beste kabels kan aanraden of eventueel kan verkopen.
Lead, I'm waiting 
Beste kabels is een moeilijke vraag... Ik gebruik zelf die Die Hard's en ik heb er nog geen een kapot kunnen krijgen.
De kabel zijn te koop via onze webshop, de producten staan er alleen nog niet in, ik hoop daar nog voor het weekend iets in te kunnen zetten.
Die Die Hard maakt ook digitale kabeltjes...
De prijzen zijn al wel bekend :
1.8m Digitale kabel 1x RCA > 1x RCA kost 6,95
3.0m cinch kabel 2x RCA > 2x RCA kost 13,75
3.0m verloop 1x 3.5jack > 2x RCA kost 9,95
Ze hebben nog vele lengtes maar ik heb nog geen volledige prijslijst. Mocht je een specifieke kabel zoeken kan ik zo de prijs voor je opvragen. Voor zover ik weet zijn er nog heel weinig winkels waar deze kabels te koop zijn, is voor nederland een relatief nieuw merk.
De Diehard is er ook in een voordeligere variant, maar dan krijg je voor 1 of 2 euro minder een dunnere kabel, niet zo'n lipje op de pen van de connector en geen vergulde pluggen... Die kabel vind ik zelf minder interresant (heet ook geen Die Hard

)
Die Hard is de beste lijn die Proel maakt. En ik heb ze niet liggen maar kan ze wel versturen, levertijd enkele dagen dus. Ik heb geen voorraad liggen maar kom nog wel bij mijn leverancier in de buurt.

En voor de freaks (zoals ik), zo ziet een kapot geknipte kabel eruit. Je ziet duidelijk een dik witte mantel om het signaal draadje heen. Een dubbel aardescherm, zowel koperdraad als een folie waardoor instralingen weinig kans maken. De dikke zwarte mantel is soepel waardoor je het draadje, ondaks de dikte, makkelijk ergens tussendoor kunt krijgen.