Poster: LuxxHoe??
als je em vol gaat laden zoals mij dan leg je er 1000 euro voor neer dacht ik. wat het niet waard is. maar je kan zelf ook wel oplossen hoe je er niet zoveel geld( of helemaal geen) voor hoeft te geven en toch hele versie kan gebruiken
Poster: TheMole
Hoe??
Hoe??
Poster: Dj-RKkben eens gaan kijken voor da Magix Music Maker en da zag der ook wel goed uit ma waar kunt ge de demo vinden want kvind da ma nie
Als je muziek wil maken op serieus vlak zul je moeten investeren.
Ik ben begonnen op mijn 11e met Magix Music Maker 2004 Deluxe begonnen.
En nu 3 Jaar verder en heel wat nummers verder heel veel ervaring verder etc.
Heb ik Cubase SX, Ableton Live 6.07, Reason 3, FL Studio 7 XXL hier kan ik nu goed mee uit de voeten maar ik vind persoonlijk Ableton het fijnst..
En ik zou zeggen ga eerst kijken welk programma je het fijnst vind want het is te duur voor te laten liggen..
Dus kijk of je het wel wil.
Edit
Gewoon demo's downloaden en daarna de echte versie kopen
kben eens gaan kijken voor da Magix Music Maker en da zag der ook wel goed uit ma waar kunt ge de demo vinden want kvind da ma nie
Poster: Dj-RKik ben 13 van FL studio kan ik al iets ale op demo versie toch ma das gwn duur
]
Ik weet niet hoe oud je bent en hoeveel je van produceren af weet..
Magix is wel heel erg basic maar goed voor als je er nog helemaal niks van weet dan leer je toch het een en ander...
Maar weet je er al wel wat meer van af ga dan kijken voor FL studio zou ik zeggen.
Hier de Demo's
Magix Music Maker 2007 DEMO
FL STUDIO 7 DEMO