Ik ben op zoek naar een remix van clocks (Coldplay). Fedde le grand had hem gisteren in zijn set zitten op Sensation White.
Hij word aangeduid als : Coldplay - Clocks(tiestoinmixprankedme Remix)
Kan iemand me hiermee helpen, waar ik hem kan vinden, of kan iemand er aan komen Héééél graag!
Alsvast bedankt,
Dalique
What do you think about Coldplay - Clocks remix ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik weet terug van welk plaatje coldplay dat melodietje gesampelt heeft ik denk van kraftwerk en de naam van het nummer is iets met computer
heeft iemand de cd van colplay waar het nummer opstaat want dan kun je bij de credits gaan kijken van wie ze het juist gesampled hebben en welk nummer (edit) ik heb me vergist op talk van coldplay word een sample gebruikt van kraftwerk computer love , en niet op clocks
User edit by NielsR on 08-07-2007 @ 16:53:04 (44%)
hier een stukje uit zijn set gister . Zit ook een andere plaat achteraan geplakt, draaide fedde gisteren ook op sensation, zou ik ook graag de titel van willen weten Bedankt alvast
Poster: Bartjens Zit ook een andere plaat achteraan geplakt, draaide fedde gisteren ook op sensation, zou ik ook graag de titel van willen weten Bedankt alvast
weet echt niemand waar ik hem vandaan kan halen ??
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 6.651 days. Post CommentThat would be 221.7 months or a whopping 18.2 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...