Martin mania scx 500 / JB-Systems The winner
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DjStijn    posted on 08-07-2007 13:36
Hallo mensen,

Ben nu beetje aan het werken in de vakantie en dat lukt verder allemaal vrij aardig. Maar nu moet dat geld dus ook een doel ergens voor hebben dus ik ben van plan 2 scanners te kopen, ik had er 2 in gedachte de Martin mania scx 500 / JB-Systems The winner 2.
Zijn dit goede beginner scanners?
Als je zo gaat kijken naar wat er in allebei inzit is dit vrijwel te vergelijken met elkaar.
Alleen het enige andere is de lamp. bij de martin is deze 150 watt en bij de Jb-Systems is deze  250 watt. Nu is mijn vraag of je dit goed merkt dat deze minder is en heeft iemand misscien deze scanners?

Alvast Bedankt.

Groeten Stijn

What do you think about Martin mania scx 500 / JB-Systems The winner ??

Vote :   

Luxx    posted on 08-07-2007 13:37
is dit voor drive-in doeleinden of gewoon voor de lol in je kamer?
www.mothermusic.nl
DjStijn    posted on 08-07-2007 13:39
Dit is voor het meesten voor Drive in
PatrickBeuken    posted on 08-07-2007 13:41
Wat heb je voor de rest aan verlichting?
DjStijn    posted on 08-07-2007 13:54
ik doe dat samen met Dirkvh en die heeft parre en mushroom en nog zo'n raar ding. Maar ik verder nog niets.
tairip    posted on 09-07-2007 10:48
De Martin Mania SCX-500 is een echt kwliteitsproduct of de JB systems dit ook is betwijfel ik.
dancedimension    posted on 09-07-2007 18:13
Poster: tairip
De Martin Mania SCX-500 is een echt kwliteitsproduct of .....

True, wij gebruiken de Martins ook voor onze drive-in en zijn al regelmatig heel wat keren op pad gegaan, goede kwaliteit, degelijke behuizing, en mooie effecten, ongetwijfeld zal die JB die ook hebben, maar met martin haal je mooi stukje scanner voor een erg nette prijs in huis
timmy90    posted on 29-01-2010 23:12
sorry voor het kicken van dit oude topic,

maar zit met dezelfde vraag als de ts,

mensen met ervaring met de 2?

of met 1 van beide?
dan hoor ik het graag!
martijnvandam    posted on 30-01-2010 00:31
Ik zou voor de martin gaan zijn echt beter qua kwaliteit echt goeie producten werk op school wel eens met scx 500/600 en 1 keertje met mac 250Cool?Maar zelf heb ik thuis nog een dynamo 250 scan ( kleine broertje van winner ) en die doet het ook nog steeds erg goed !
timmy90    posted on 30-01-2010 20:40
nog iemand ervaring?
Bart_    posted on 31-01-2010 12:03
Persoonlijk zou ik wat doorsparen en scans met roto gobo's kopen.
Ga je veel meer aan hebben, want dat is echt een stuk mooier!
Maar net zoals de Martin als de JB Systems zijn beide erg goede producten.
Phenix    posted on 31-01-2010 13:59
[offtopic]

Even een andere vraag: Heb je zelf al ander licht, want dan zou ik namelijk eerst 4 of 8x par-56 met een mooie dmx dimmerbalk kopen. Dan heb je je basislicht. Ik zie tegenwoordig steeds meer mensen die allemaal mooie scanner/movingheads, etc. hebben, maar geen basis licht. Hierdoor blijft het in de zaal een beetje donker en zie je alleen de hele avond allerlei effecten rond schieten, waardoor het heel druk wordt. Als je eerst gewoon basislicht aanschaft, kan je daarna intelligent licht (scanners, etc.) kopen, waardoor je een hele mooie show neer kan zetten.

[/offtopic]
http://www.djmillhouse.nl
timmy90    posted on 31-01-2010 14:14
Poster: Phenix
[offtopic]

Even een andere vraag: Heb je zelf al ander licht, want dan zou ik namelijk eerst 4 of 8x par-56 met een mooie dmx dimmerbalk kopen. Dan heb je je basislicht. Ik zie tegenwoordig steeds meer mensen die allemaal mooie scanner/movingheads, etc. hebben, maar geen basis licht. Hierdoor blijft het in de zaal een beetje donker en zie je alleen de hele avond allerlei effecten rond schieten, waardoor het heel druk wordt. Als je eerst gewoon basislicht aanschaft, kan je daarna intelligent licht (scanners, etc.) kopen, waardoor je een hele mooie show neer kan zetten.

[/offtopic]

heb 4 led par 64's,
een jb systems apollo
jb systems led devil
jb systems space 3 laser

dus das wel een mooie basis, maar wil iets specialer gaan...
moet niet top kwaliteit zijn, tis om te zien of het me bevalt,
maar dan ook geen rommel die achter 3 maand stuk is..;
timmy90    posted on 03-02-2010 20:32
nog iemand typs voor goede scans voor een drive in?
CopainsDeluxe    posted on 03-02-2010 22:58
Ik denk dat die martin scan's echt wel een van de beste scans zijn hoor die passen op drive in gebied ! ^^

This is an old Topic

No new postings for 5.574 days.
 Post CommentThat would be 185.8 months
or a whopping 15.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

275 Users online: 51 Guests (224 Unknown)
Pages generated today : 55.284
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.443.658