Sensation White 2007 (3/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Dalique    posted on 08-07-2007 00:17
SENSATION WHITE 07

Kort maar krachtig,

Jou ervaring van SENSATION WHITE 07

Hoe was het, of had je erbij willen zijn. Hoe heb je het ervaren en vertel jou beste momenten uit deze editie van sensation. Ik denk dat dit nog een aardig leuk topic word. Ik luister het nu live via de stream. (kan er helaas niet bij zijn).

Maar dámn het klinkt lekker.

Ik hoor (lees) hier graag jullie reacties!

Dalique.
User edit by Dalique on 08-07-2007 @ 00:19:04 (12%)

What do you think about Sensation White 2007 ??

Vote :   

Winston    posted on 11-07-2007 14:57
Heeft iemand nog foto's van de booth die werd gebruikt bij deze sensation?
Tic Toc
Hansje    posted on 11-07-2007 15:01
Poster: Winston
Heeft iemand nog foto's van de booth die werd gebruikt bij deze sensation?

Ben ik ook wel benieuwd naar
stevew    posted on 11-07-2007 15:03
Weer zo'n drugsgeval zeker als je het daar leest en bekijkt. Ja zeg...dat ze nog meer van dat vergif in hun lijf steken. Op de ID&T evenementen in belgië is het ook hetzelfde. Als je op je gemak tijdens Tiësto In Concert of Sensation White eens naar het toilet gaat en je gaat die zijgangen en EHBO voorbij zie je al die onozele meisjes daar liggen die een overdosis hebben, Ik vraag me dan af waar al die onozelaars toch mee bezig zijn hoor....ze vragen er gewoonweg om en dan is het verbazing als er dat uiteindelijk een dode valt!!!
Doe gewoonweg normaal en leef op drank (en eventueel sigaretten) op zulke evenementen zoals ik en al mijn vrienden en vriendinnen. Wij beleven de leukste tijden op zulke evenementen. Maar ja....zeg dat tegen die drugspakkers hé, die na ze 30 minuten de zaal in zijn, de zaal terug uit gaan omdat ze een overdosis hebben. Jullie zijn goed bezig en pas op...ze betalen ook hun ticket hé en ze hebben de dag erna nog niet eens besef dat ze naar een evenement zijn  geweest...hahaha
barthawk    posted on 11-07-2007 15:30
Poster: Hansje

Ben ik ook wel benieuwd naar

Voor zover ik heb kunnen zien 3 X CDJ-1000Mk3, DJM-800 EN 2 X DVJ-1000

hieronder de duidelijkste foto die ik heb kunnen vinden..

Winston    posted on 11-07-2007 15:55
Poster: dennisdekoning
.... was het een erg lange zit op de tribune met Darren Emmerson. Hij had nog maar 1 werkende cd-speler (dacht ik) want hij liet de plaat uitspelen, dan duurde het een seconde of 15 voordat de volgende plaat begon.....

Met zoveel gear incl. players van Pioneer snap ik niet dat dat echt het geval was.
Tic Toc
Jorrit    posted on 11-07-2007 16:04
Poster: stevew
Weer zo'n drugsgeval zeker als je het daar leest en bekijkt...

Bezoekster Sensation White overleden / ArenA (11/07/2007)
Maandagmiddag 9 juli rond tien voor halfzes is een 24-jarige vrouw in een ziekenhuis overleden. Vastgesteld is dat zij bezoekster is geweest bij Sensation White in de ArenA van afgelopen zaterdag. In het ziekenhuis is bij de vrouw een niet natuurlijke dood vastgesteld. Na overleg met de officier van justitie is het stoffelijk overschot vrijgegeven.
Bureau Opsporing district Oost doet onderzoek in deze zaak. De vrouw zou in ieder geval voorafgaand en tijdens het evenement XTC hebben gebruikt. In de ArenA is zij onwel geworden en heeft zich volgens de verklaring van haar vriend bij een EHBO-post gemeld. Zij heeft daar korte tijd doorgebracht en heeft wat water gedronken. Daarna is zij met haar vriend naar een andere plek gegaan om wat bij te komen. In de ochtend is zij met haar vriend naar huis gegaan. In bed kreeg zij het erg koud en haar situatie verslechterde.
Op zondagochtend werd een ambulance gewaarschuwd en is de vrouw naar een ziekenhuis overgebracht. Zij verkeerde op dat moment al in zorgwekkende toestand. In het ziekenhuis ging het steeds slechter met haar en kwam zij te overlijden. Het rechercheonderzoek richt zich met name op de stoffen die het slachtoffer tot zich heeft genomen.
Bron: Regiokorps Amsterdam Amstelland
Mod edit by Jorrit on 11-07-2007 16:04 (1%)
sonik    posted on 11-07-2007 19:19

Met zoveel gear incl. players van Pioneer snap ik niet dat dat echt het geval was.

Hij draaide met Final  scratch o.i.d. en z'n laptop begaf het.
sjefkuh    posted on 11-07-2007 19:29
Wat is de anthem van dit jaar eigelijk??
Wout-r    posted on 11-07-2007 21:06
Ben ik ook wel benieuwd naar...
stevew    posted on 11-07-2007 21:13
Het thema-lied zou toch al moeten bekend zijn?? In belgië dit jaar heeft Ferry Corsten voor het theme-track gezorgd. Wij wisten het al van op de reclame's en uiteraard op de avond zelf in de megamix maar als ik mijn playlist overloop zie ik idd niet direct iets dat het thema-lied zou kunnen zijn. het is mij eigenlijk nog niet opgevallen. misschien op dance-tunes of zo.... ?

Julemac    posted on 11-07-2007 22:48
waar kan je de megamixes en livesets beluisteren?
zag het nog niet bij dancetunes staan
tym    posted on 12-07-2007 01:40
musicincontrol.nl livesets klikken
Winston    posted on 12-07-2007 01:45
Poster: sonik

Hij draaide met Final  scratch o.i.d. en z'n laptop begaf het.

Daarom vindt ik werken met uitsluitend een PC trickie.

Maar toch blijft het raar. Als ik een pro was die met een laptop werkt, dan had ik de beste en betrouwbaarste laptop die er te krijgen was.

En natuurlijk eerst op les bij Reind of zo om te kunnen trouble shooten. En als er iets mis is met je computer kun je nog altijd Windows Mediaplayer gebruiken, want dan heb je geen pauze van 15 seconden tussen tracks.

En een complete crash is mij zelf nog nooit overkomen. Maar dan ben je wel de klos. Maar hij had nog geluid dus dat was niet het geval.
Tic Toc
stevew    posted on 12-07-2007 03:20
Pff, daar heb ik geen enkel goed woord over...als je gaat draaien op zulke grote evenementen moet je maar voorbereid zijn en het daarna niet op je laptop steken als hij in panne valt....draai dan gewoon met cd's zoals IEDEREEN en niet met je laptop afkomen. Op sensation white vorig jaar in belgië heeft hij ook gedraaid maar dan met cd's en alles ging prima!!! Maar ja, waarom gemakkelijk doen als het moeilijk ook gaat nietwaar...
diggersfan    posted on 12-07-2007 08:48
Volgens mij zie jij niet veel grote namen draaien, want er zijn er inmiddels al veel die met laptops draaien.
djdinaio    posted on 12-07-2007 10:21
In het verleden hebben er wel vaker DJ's gedraaid met hun laptop. Zo kan ik je verwijzen naar het jaar 2002 waar op Sensation Black, zowel Michel de Hey en Chris Liebing met Final Scratch draaide.

En dat ging goed!
Hansje    posted on 12-07-2007 11:19
Poster: djdinaio
In het verleden hebben er wel vaker DJ's gedraaid met hun laptop. Zo kan ik je verwijzen naar het jaar 2002 waar op Sensation Black, zowel Michel de Hey en Chris Liebing met Final Scratch draaide.

En dat ging goed!

Ik was daar toen live bij en ik kan je vertellen dat het in het begin van de set van Chris Liebing ook niet helemaal goed ging.
Roos    posted on 12-07-2007 12:19
Volgens mij zijn laptops niet meer weg te denken (op het gebied van liedjes), vind ik persoonlijk jammer aan de ene kant. Ik ben een vinylfreak en houd van het geluid van een plaat, het niet 100% zuivere of iets, je hoort het verschil.
Maar aan de andere kant zijn mensen die er waanzinnig mee kunnen werken (nummers en mixen), denk aan Alexander Kowalski .
Ook ik zal er nog aan moeten geloven aan het laptop gebeuren, dus ik ben mezelf daarin aan het oriënteren (op het gebied van timecode).

Nou lekker structuurloos verhaal
Winston    posted on 12-07-2007 14:05
@ Roos: Maak je daar geen zorgen over.

Inderdaad had Chris Liebing even problemen tijdens sensation 2002, maar zo slecht ging het niet. En die draait nu met 3 mixers en 2 laptops, dus kan niks fout.

Veel DJ's combineren nu in hun performance laptop met cd's tegelijk, waarbij de laptop meer voor het producers gebied wordt gebruikt.

Als laptop DJ is het aan te raden wat mp3 cd's in een wallet mee te nemen voor het geval iets mis gaat. Dan kun je ff overschakelen op de CDJ-1000MK3's die mp3 aankunnen, terwijl je troubleshoot.
Tic Toc
Hansje    posted on 12-07-2007 16:15
In princiepe kan natuurlijk met alles wel eens wat fout gaan.
Tijdens Tiesto in concert 2004, flipte de o zo degelijke xone 92 er ook ff een paar seconden uit. Of wat te bedenken van een aarde draadje van een sl12xx dat niet goed vast zit.
Winston    posted on 12-07-2007 16:22
Hmm mja, en tijdens zijn optreden bij de opening van de Olympische Spelen in Griekenland moest hij een gerenomeerde DJM-800 wisselen.

Tic Toc
Hansje    posted on 12-07-2007 17:01
Hmm mja, en tijdens zijn optreden bij de opening van de Olympische Spelen in Griekenland moest hij een gerenomeerde DJM-800 wisselen.

Volgens mij was er in 2004 nog geen djm800 :p
Winston    posted on 12-07-2007 17:14
Inderdaad waren het de twee DJM-600's. Tiesto Olympic Games
Tic Toc
User edit by Winston on 12-07-2007 @ 17:19:04 (89%)

This is an old Topic

No new postings for 6.515 days.
 Post CommentThat would be 217.2 months
or a whopping 17.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

153 Users online: 24 Guests (129 Unknown)
Pages generated today : 47.812
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.784.327