Sensation White 2007 (2/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Dalique    posted on 08-07-2007 00:17
SENSATION WHITE 07

Kort maar krachtig,

Jou ervaring van SENSATION WHITE 07

Hoe was het, of had je erbij willen zijn. Hoe heb je het ervaren en vertel jou beste momenten uit deze editie van sensation. Ik denk dat dit nog een aardig leuk topic word. Ik luister het nu live via de stream. (kan er helaas niet bij zijn).

Maar dámn het klinkt lekker.

Ik hoor (lees) hier graag jullie reacties!

Dalique.
User edit by Dalique on 08-07-2007 @ 00:19:04 (12%)

What do you think about Sensation White 2007 ??

Vote :   

Hansje    posted on 09-07-2007 10:03
Poster: Laidback
Ja .. wie maakt de Megamix eigenlijk ??

Ben Liebrand ?

is wel leuk om te weten namelijk,,,

Ik weet dat met de 2e sensation, toen de eerste keer een megamix gedraait werd, dat Duncan Stuttenheim daar zelf mee bezig is geweest in de studio.
Maar of hij dat nu nog steeds doet?
Renzis    posted on 09-07-2007 10:37
Poster: DJEduardo
Ps, die laatste plaat van Erick E in zijn set, eerder genoemde link , Masters at work vs Green Velvet - Shake and Pop, is dit een bestaande versie of door hemzelf in elkaar gezet( weet dat hij vaak eigen uitvoeringen maakt nl..)
zeer gaaf..

Erick E heeft zijn eigen uitvoering gemaakt, hij draaide die ook op Freefestival, is overigens gewoon te downloaden via de illegale download programma's, ik heb hem ook op me computer staan
DJEduardo    posted on 09-07-2007 10:48
Video;s op youtube:
http://youtube.com/results?search_query=sensation+white+2007+arena+amsterdam&search=

Visueel wel prachtig allemaal zeg, zo te zien..

User edit by DJEduardo on 09-07-2007 @ 10:48:37 (47%)
Wout-r    posted on 09-07-2007 11:07
Poster: Renzis

Erick E heeft zijn eigen uitvoering gemaakt, hij draaide die ook op Freefestival, is overigens gewoon te downloaden via de illegale download programma's, ik heb hem ook op me computer staan

Is die mash-up (Shake And Pop + Work) niet van Hardwell? Hij staat namelijk op zijn site in zijn musicplayer als: Green Velvet - Shake & Work (Hardwell's Bootleg Mix)...
MaD    posted on 09-07-2007 11:13
Poster: djmaarten

ik weet niet wie de megamix draaide... maar als het een nederlander is dan moet die of dit nummertje in het  buitenland hebben gehaald of illegaal gebrand, want dit nummer hoort niet te koop te zijn hier

Misschien bij voor jou niet, maar ik heb die ook legaal gedownload bij een downloadshop (4djsonly)

Heeft iemand trouwens een link waar ik die Darren Emerson kan horen, ben wel benieuwd hoe slecht het was
noadja.com /// aboveall.nl
User edit by MaD on 09-07-2007 @ 11:19:31 (30%)
Denvo    posted on 09-07-2007 11:24
En dat op Live Earth Alert dag.. hoeveel energie zal hier wel niet verbruikt zijn
Roos    posted on 09-07-2007 11:39
Denvo nu je het zegt! Bij Ground Zero hadden ze ook niet zuinig gedaan met de energie, wat een geluid!!! Heel goed opgezet!!!
Hansje    posted on 09-07-2007 11:58
Poster: Denvo
En dat op Live Earth Alert dag.. hoeveel energie zal hier wel niet verbruikt zijn

Hoeveel energie zal er wel niet verbruikt zijn met al die live earth concerten?
Roos    posted on 09-07-2007 12:15
Offtopic: Idd ja. Bij FreeFunk hadden ze 1 podium met duurzame energie: windmolens, stelletje gekken op spinningbikes, zonnepanelen enz. Dat was leuk voor erbij, maar volgens mij nooit genoeg energie. Bij Darko Esser viel ong. 5 keer het geluid weg. Ik denk zo dat ze toch maar een extra aggregaat eraan gehangen hebben.

dennisdekoning    posted on 09-07-2007 12:21
Ik ben er geweest, was erg mooi aangekleed! Muziek vond ik mooi tot en met de megamix, David Guetta ging nog maar daarna was het een erg lange zit op de tribune met Darren Emmerson. Hij had nog maar 1 werkende cd-speler (dacht ik) want hij liet de plaat uitspelen, dan duurde het een seconde of 15 voordat de volgende plaat begon. En het was ook nog eens erg eentonig! Erick E was voor mij het hoogtepunt!

de muziek vond ik te hard, kreeg al snel last van mijn oren. Heb toen maar van die doppen gehaald voor een euro. Toen was het aangenamer om aan te horen!

Javier-Vicente    posted on 09-07-2007 15:05
Poster: Wout-r

Is die mash-up (Shake And Pop + Work) niet van Hardwell? Hij staat namelijk op zijn site in zijn musicplayer als: Green Velvet - Shake & Work (Hardwell's Bootleg Mix)...

deze is van hardwell
Hansje    posted on 09-07-2007 16:06
Poster: Roos
windmolens, stelletje gekken op spinningbikes, zonnepanelen enz. D

Lol, waar haal je thuis energie vandaan voor je djgear, ik zie het al helemaal voor me.
Windmolen op het dak, paar zonnepanelen en mijn vriendin als een gek spinnen :p
sjefkuh    posted on 09-07-2007 16:36
ik weet niet wie de megamix draaide... maar als het een nederlander is dan moet die of dit nummertje in het  buitenland hebben gehaald of illegaal gebrand, want dit nummer hoort niet te koop te zijn hier

Op dance-tunes staat hij ook gewoon hoor.
smackhead    posted on 10-07-2007 10:29
Je kunt ze trouwens ook allang online luisteren, mensen zijn zo slim geweest om de radio 538 stream te downloaden.
5 sets in deel 1, deel 2 en deel 3
Hansje    posted on 10-07-2007 10:31
Poster: djmaarten

ik weet niet wie de megamix draaide... maar als het een nederlander is dan moet die of dit nummertje in het buitenland hebben gehaald of illegaal gebrand, want dit nummer hoort niet te koop te zijn hier

Ik heb hem al een paar weken, via dance-tunes
Hansje    posted on 10-07-2007 10:33
Poster: dennisdekoning
Imaar daarna was het een erg lange zit op de tribune met Darren Emmerson. Hij had nog maar 1 werkende cd-speler (dacht ik) want hij liet de plaat uitspelen, dan duurde het een seconde of 15 voordat de volgende plaat begon. En het was ook nog eens erg eentonig!

Ik las op de website van id&t dat hij problemen had met zijn laptop.
Dus hij werkte misschien met een timecode systeem?
Denvo    posted on 10-07-2007 19:32
Poster: Hansje

Hoeveel energie zal er wel niet verbruikt zijn met al die live earth concerten?

Dat dacht ik ook al.. en ook nog is in zoveel landen WOW
Renzis    posted on 10-07-2007 22:27

Dat dacht ik ook al.. en ook nog is in zoveel landen WOW

ik weet niet precies, maar veel landen hebben ze groene stroom gebruikt hea, windmolens en al die shit, plus dat hele berg gekke bij concerten hebben zitten fietsen e.d. om energie te maken, ze hebben daar wel heel veel rekening mee gehoudenWinking my eye
stevew    posted on 11-07-2007 01:18
Poster: smackhead
Je kunt ze trouwens ook allang online luisteren, mensen zijn zo slim geweest om de radio 538 stream te downloaden.
5 sets in deel 1, deel 2 en deel 3

Er staan geen 5 maar 3 DJ-sets op van telkens ongeveer één uur per deel.
Deel 1 is de set van Mason
Deel 2 is de set van Fedde Le Grand
Deel 3 is nog 20min Fedde en ongeveer nog 40min Erick E

Zijn er geen verdere streams meer te vinden van de daaropvolgende DJ's?
greets
stevew    posted on 11-07-2007 01:39
Hansje    posted on 11-07-2007 10:33
Ik lees nu net op nu.nl dat er een vrouw die afgelopen weekend op sensation was, is overleden op een niet natuurlijke manier.
MuffHouse    posted on 11-07-2007 10:59
Ik heb gister avond met me pen-radiotje(kostte 50 cent en leeft al zo'n 3 jaar) heerlijk in me bed 538 liggen luisteren. Ik hoorde dat er een grote boom met led-lampjes stond? Is er iemand heen geweest die mij daar meer over kan vertellen Happy, laughing ?

Gr Denvo

In die boom zaten led-rgb parren, wel mooi alleen het verdeelde niet mooi over de gehele boom. Wat ik wel vet vond is dat er bakken met zogenaamde opgeblazen ballen stonden waar bellenblaas machines in stonden. Echter vond ik, dat er daar veel meer bellen uit moesten komen, nu was het meer een bijzaak had wat meer op de voorgrond gemoeten (bellen reikten het publiek niet) Wat ik wel vet vond waren de publiekelijke danspodia die overigens mooi en goed waren uitgelicht! Op de 2e ring stonden hele sterke lampen die een vet effect gaven en ook werden gebruikt om die boom bij te lichten. De lasereffecten vond ik erg mooi alleen vind ik lasers mooi als ze blauw of groen zijn, en als ze dan rood met geel worden vind ik het niet zo spetterend meer maar dat is persoonlijk.
KeviiN    posted on 11-07-2007 13:23
quote:
Poster: stevew

Er staan geen 5 maar 3 DJ-sets op van telkens ongeveer één uur per deel.
Deel 1 is de set van Mason
Deel 2 is de set van Fedde Le Grand
Deel 3 is nog 20min Fedde en ongeveer nog 40min Erick E

Zijn er geen verdere streams meer te vinden van de daaropvolgende DJ's?
greets

Heb je hier misschien wat aan?

David Guetta Live @ Sensation White 2007 Amsterdam 07.07.2007
http://www.newmixes.com/download/sensation_white_2007_-_david_guetta_live-cable-07-08-2007-newmixes.mp3

Erick E Live @ Sensation White 2007 Amsterdam 07.07.2007
http://www.newmixes.com/download/sensation_white_2007_-_erick_e_live-cable-07-08-2007-newmixes.mp3

Fedde Le Grand @ Sensation White 2007 Amsterdam 07.07.2007
http://www.newmixes.com/download/sensation_white_2007_-_fedde_le_grand_live-cable-07-08-2007-newmixes.mp3

Mason Live @ Sensation White 2007 Amsterdam 07.07.2007
http://www.newmixes.com/download/sensation_white_2007_-_mason_live-cable-07-07-2007-newmixes.mp3

Megamix Live @ Sensation White 2007 Amsterdam 07.07.2007
http://www.newmixes.com/download/sensation_white_2007_-_megamix_live-cable-07-08-2007-newmixes.mp3

En hoe zit dat nou precies met die vrouw die is overleden?
Bouncy    posted on 11-07-2007 14:01
Ja, ik wil ook wel eens weten hoe dat zit met die vrouw. Verder vond ik alleen de set van Mason mooi, de rest was toch niet echt mijn stijl.
Wout-r    posted on 11-07-2007 14:46
De overleden vrouw (Bron: Telegraaf)

168 Users online: 16 Guests (152 Unknown)
Pages generated today : 57.473
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.793.988