Poster: Laidback
Ja .. wie maakt de Megamix eigenlijk ??
Ben Liebrand ?
is wel leuk om te weten namelijk,,,
Poster: DJEduardo
Ps, die laatste plaat van Erick E in zijn set, eerder genoemde link , Masters at work vs Green Velvet - Shake and Pop, is dit een bestaande versie of door hemzelf in elkaar gezet( weet dat hij vaak eigen uitvoeringen maakt nl..)
zeer gaaf..
Poster: Renzis
Erick E heeft zijn eigen uitvoering gemaakt, hij draaide die ook op Freefestival, is overigens gewoon te downloaden via de illegale download programma's, ik heb hem ook op me computer staan
Poster: djmaarten
ik weet niet wie de megamix draaide... maar als het een nederlander is dan moet die of dit nummertje in het buitenland hebben gehaald of illegaal gebrand, want dit nummer hoort niet te koop te zijn hier
Poster: Denvo
En dat op Live Earth Alert dag.. hoeveel energie zal hier wel niet verbruikt zijn
Poster: Wout-r
Is die mash-up (Shake And Pop + Work) niet van Hardwell? Hij staat namelijk op zijn site in zijn musicplayer als: Green Velvet - Shake & Work (Hardwell's Bootleg Mix)...
Poster: Roos
windmolens, stelletje gekken op spinningbikes, zonnepanelen enz. D
ik weet niet wie de megamix draaide... maar als het een nederlander is dan moet die of dit nummertje in het buitenland hebben gehaald of illegaal gebrand, want dit nummer hoort niet te koop te zijn hier
Poster: djmaarten
Poster: dennisdekoning
Imaar daarna was het een erg lange zit op de tribune met Darren Emmerson. Hij had nog maar 1 werkende cd-speler (dacht ik) want hij liet de plaat uitspelen, dan duurde het een seconde of 15 voordat de volgende plaat begon. En het was ook nog eens erg eentonig!
Poster: Hansje
Hoeveel energie zal er wel niet verbruikt zijn met al die live earth concerten?
Dat dacht ik ook al.. en ook nog is in zoveel landen
Poster: smackhead
Je kunt ze trouwens ook allang online luisteren, mensen zijn zo slim geweest om de radio 538 stream te downloaden.
5 sets in deel 1, deel 2 en deel 3
Ik heb gister avond met me pen-radiotje(kostte 50 cent en leeft al zo'n 3 jaar) heerlijk in me bed 538 liggen luisteren. Ik hoorde dat er een grote boom met led-lampjes stond? Is er iemand heen geweest die mij daar meer over kan vertellen
?
Gr Denvo
quote: |
Poster: stevew Er staan geen 5 maar 3 DJ-sets op van telkens ongeveer één uur per deel. Deel 1 is de set van Mason Deel 2 is de set van Fedde Le Grand Deel 3 is nog 20min Fedde en ongeveer nog 40min Erick E Zijn er geen verdere streams meer te vinden van de daaropvolgende DJ's? greets |