Sensation White 2007 (1/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Dalique    posted on 08-07-2007 00:17
SENSATION WHITE 07

Kort maar krachtig,

Jou ervaring van SENSATION WHITE 07

Hoe was het, of had je erbij willen zijn. Hoe heb je het ervaren en vertel jou beste momenten uit deze editie van sensation. Ik denk dat dit nog een aardig leuk topic word. Ik luister het nu live via de stream. (kan er helaas niet bij zijn).

Maar dámn het klinkt lekker.

Ik hoor (lees) hier graag jullie reacties!

Dalique.
User edit by Dalique on 08-07-2007 @ 00:19:04 (12%)

What do you think about Sensation White 2007 ??

Vote :   

Yorick    posted on 08-07-2007 00:20
was de livestream link?
Dalique    posted on 08-07-2007 00:29

www.radio538.nl

Links in het menu 'Luister live'
User edit by Dalique on 08-07-2007 @ 00:30:44 (65%)
Denvo    posted on 08-07-2007 10:22
Ik heb gister avond met me pen-radiotje(kostte 50 cent en leeft al zo'n 3 jaar) heerlijk in me bed 538 liggen luisteren. Ik hoorde dat er een grote boom met led-lampjes stond? Is er iemand heen geweest die mij daar meer over kan vertellen Happy, laughing ?

Gr Denvo
barthawk    posted on 08-07-2007 11:44
tot en met David Guetta was het top, David zz'n set vond ik zelf het hoogtepunt van de vond.. Maar oh my god, die darren emerson (ik kende die gast niet) draaide het hele veld leeg, halfgare overgangen. Soms zelfs geen overgang gewoon stilte en dan maar weer ander nr. hij werd uitgefloten, middelvingers werden naar hem opgestoken. Ik weet niet waar ze die gast hebben opgedoken maar hij draaide egt bizarre tracks die nergens op sloegen die gast past totaal niet in het sensation plaatje... Echt een fout (van hem of id&t) ik heb nog nooit gezegd dat iemand op zo'n feest echt slecht draaide.. Hopelijk volgend jaar weer een echte trance line-up, daar verlang ik (en met mij nog 1000-en anderen) naar.

Twizz    posted on 08-07-2007 12:13
kut had ik die livestream maar eerder geweten, kutzooi!!!
kheb gister de hele avond zitte zoeke naar zo'n link:P
zie je toch dat je weer bij djr moet zijnWinking my eye
hier een nieuwsbericht:

Ruim negentig arrestaties tijdens Sensation White

AMSTERDAM - De politie heeft zaterdagavond tijdens Sensation White ruim negentig arrestaties verricht. Toch zegt ze dat het dancefeest in de Amsterdam ArenaA, dat 40.000 in het wit geklede bezoekers trok, rustig is verlopen.

De aanhoudingen hadden plaats wegens druggebruik, illegale kaartverkoop, het verstoren van de openbare orde en mishandeling. Er zaten zondagmorgen nog achttien arrestanten vast, meldde de politie. In totaal werd er voor een bedrag van ruim 12.000 euro aan geldboetes opgelegd.

Zeker drie personen raakten bij kleine vechtpartijen gewond. Verder kwamen circa 95 mensen op de EHBO-post terecht, van wie de meesten onwel waren geraakt door alcohol- of druggebruik. Twee feestgangers moesten naar het ziekenhuis worden overgebracht. (ANP)

User edit by Twizz on 08-07-2007 @ 12:18:05 (100%)
Yorick    posted on 08-07-2007 13:37
valt mee:p

Ik vond

Fedde Le Grand & Eric E  zwaar tegen vallen...:p

Lead    posted on 08-07-2007 13:40
Niet geweest, ik ben er de laatste paar keer geweest en zat gisteren op Ground Zero... Heb er dus niets van mee gekregen.
Let the BASS be louder
Pullz    posted on 08-07-2007 14:46
Volgende week Black
sonik    posted on 08-07-2007 15:16
Ik ben geweest.

Mason heb ik gemist.
Fedde le Grand en Erick E draaiden standaad sets,
niet echt spectaculair.
Megamix was erg effectief.
David Guetta draaide beetje zelfde als vorig jaar.
Darren Emerson had problemen met de apparatuur,
draaide de boel 'n beetje dood.
Junior Jack & Kid Creme niet meer meegemaakt.

En erg veel ouwe mensen, veel 50+ die 'n beetje om
zich heen stonden te kijken.

Laidback    posted on 08-07-2007 15:19
Ik heb een stukje gehoord,, vanaf Erick E,, op de live stream..

geen lekkere set! had beter gekund!!

de Megamix was lekker!
en David Guetta Knalde ook wel!! met al zn Klassiekers :P

baath    posted on 08-07-2007 15:26
megamix was zoals gewoonlijk weer lekker :D
barthawk    posted on 08-07-2007 16:21
ik heb nog staan praten met iemand die ook DJ was, en hij had van die filterz in. Ik was vergeten te vragen of die ook op DJR zat...was tijdens die brakke set van Darren emerson...iemand van hier..?
MuffHouse    posted on 08-07-2007 16:26
Ik ben geweest!

Ik vond dat Mason echt onwijs goed begon met erg lekkere pryda plaatjes enzo, Topper!
toen Fedde le grand, ook erg lekker. De sfeer zat er goed in. Erick E vond ik een beetje tegenvallen eerlijk gezegt. echt zo'n standaart set. Toen megamix, altijd leuk! Echter zat er pure rank 1 trance track op het eind.. sloeg nergens op. White is geen trance meer, alleen maar house-liefhebbers en dan trance laten horen. en dan echt 1 nummer. David Guetta, veel eigen platen maar zette de arena volledig op zijn kop! Darren Emerson: echt slecht, ik denk dat er iets was met de apparatuur.. met zijn mengpaneel ofzo. Zag ze er mee kloten en ben er zeker van overtuigd, dat er op de cd speler gewoon het volgende nummer van die cd werd aangezet. Maar in ieder geval, die had de sfeer goed verkloot, werd ook al licht. en dan is het doel van Junior Jack en Kid Creme al niet haalbaar meer... Jammer van die laatste paar uur ben een half uur voor tijd richting huis vertrokken..

eindoordeel is dan toch wel jammerlijk wel voor dat geld..

barthawk    posted on 08-07-2007 16:54
foto's uit de Arena van vannacht:

User edit by barthawk on 08-07-2007 @ 16:55:31 (4%)
barthawk    posted on 08-07-2007 16:58
oja, playlist mega mix :D:

Megamix:

1. Chemical Brother - Hey Girl Hey Boy
2. Meck Ft Dino - Feels Like Home (Marco V)
3. Erick E - The Beat Is Rockin
4. Ales Gaudino - Destination Calabria
5. Camille Jones - The Creeps (Fedde Le Grand Remix)
6. Axwell Ingrosso Angello and Laidback Luke - Get Dumb
7. Ida Corr - Let Me Think About It (Fedde Le Grand Remix)
8. Eric Prydz - Proper Education
9. Mason - Exceeder
10. Blackwood - All I Gave To You (Acapella)
11. 2000 and one - tropical melons
12. Solid Groove - This Is Sick
13. Hugg n Pepp - Snabeln 
14. Tiga - You Gonna Want Me
15. Moby - Go
16. Evermore - It's Too Late(Dirty South Remix)
17. Richard Grey - Warped Bass
18. Moguai Vs. Tocadisco - Freaks (Tocadisco 2007 remix)
19. Sander Van Doorn - Back By Demand
20. Red Hot Chili Peppers - Waiting For (Gelderblom Mix)
21. Age Of Love - The Age Of Love
22. Way Out West - The Fall (Richard Durand Remix)
23. Cygnus X - Superstring
jonny820511    posted on 08-07-2007 21:32
Poster: MuffHouse
 Echter zat er pure rank 1 trance track op het eind.. sloeg nergens op. White is geen trance meer, alleen maar house-liefhebbers en dan trance laten horen. en dan echt 1 nummer.
eindoordeel is dan toch wel jammerlijk wel voor dat geld..

Toch apart dat de arena zowat uit elkaar klapte en iedereen begon te springen van vreugde!! Na DG werdt het voor mijn gevoel tijd om een trance Dj in te zetten (mijn mening).

Roos    posted on 08-07-2007 22:19
Poster: Lead
zat gisteren op Ground Zero

Idem, richting de k**herrie idd 538 op, Mason draaide toen. Mijn mening: zo commercieel draaien op een toch wel duur feest vind ik niet kunnen, ik verwacht echt wat exclusiviteit. Soms een commerciële plaat ertussen kan goed zijn, maar niet te vaak! Het idee achter sensation white (naar mijn mening het trance-gebeuren) is helemaal weg.

Maar ja wie ben ik om te oordelen! Het gaat erom of de mensen die geweest zijn een leuke avond hebben gehad!

Wout-r    posted on 08-07-2007 22:30
Voor de mensen die interesse hebben... Op partyflock kwam ik een downloadlink tegen voor de set van Erick E. (aangezien hier weleens vaker een setje heeft gestaan van o.a. Misteryland, mag dit wel toch? Anders hoor ik het wel Winking my eye)
djmaarten    posted on 08-07-2007 23:25
Poster: barthawk

Megamix:

2. Meck Ft Dino - Feels Like Home (Marco V)

ik weet niet wie de megamix draaide... maar als het een nederlander is dan moet die of dit nummertje in het  buitenland hebben gehaald of illegaal gebrand, want dit nummer hoort niet te koop te zijn hier
NielsR    posted on 08-07-2007 23:36
Poster: Roos

Idem, richting de k**herrie idd 538 op, Mason draaide toen. Mijn mening: zo commercieel draaien op een toch wel duur feest vind ik niet kunnen, ik verwacht echt wat exclusiviteit. Soms een commerciële plaat ertussen kan goed zijn, maar niet te vaak! Het idee achter sensation white (naar mijn mening het trance-gebeuren) is helemaal weg.
Maar ja wie ben ik om te oordelen! Het gaat erom of de mensen die geweest zijn een leuke avond hebben gehad!

Ik denk dat het normaal is om op zon groot "comercieel" feest commercielere dingen te draaien want als je zo van die exclusieve dingen gaat spelen en het slaat niet aan dan zit je wel met een probleem  maar als je exlusieve laat me zeggen promos begint te spelen en het slaat niet aan in een kleine club is dat niet zo erg als voor zoveel man
DJEduardo    posted on 08-07-2007 23:37
Ik vind trance niet bepaald fijn en ben dus ook nooit op sensation geweest, maar ik sta te kijken van de line up inderdaad..
Sensation is toch al jaren een Trance feest ?
Of ben ik abuis?
Wat doet een Erick E of Fedde le Grand daar dan in godsnaam>?

Mijn vermoeden is dat trance een beetje op zijn retour is en daardoor concessies gedaan worden?

User edit by DJEduardo on 08-07-2007 @ 23:40:26 (4%)
Illusion    posted on 08-07-2007 23:47
Poster: Lead
Niet geweest, ik ben er de laatste paar keer geweest en zat gisteren op Ground Zero... Heb er dus niets van mee gekregen.

:o Ground Zero,  Heerlijk! Is vast goed bevallen

Sensation ben ik helaas niet geweest, lijkt me erg mooi. Liveset is tof, zelf solid groove - this is sick zit erin. Zo'n lekker nummer.

Ik ga trouwens liever naar Sensation Black
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
DJEduardo    posted on 09-07-2007 00:08
Ps, die laatste plaat van Erick E in zijn set, eerder genoemde link , Masters at work vs Green Velvet - Shake and Pop, is dit een bestaande versie of door hemzelf in elkaar gezet( weet dat hij vaak eigen uitvoeringen maakt nl..)
zeer gaaf..
Laidback    posted on 09-07-2007 00:09
Ja .. wie maakt de Megamix eigenlijk ??

Ben Liebrand ?

is wel leuk om te weten namelijk,,,
Hansje    posted on 09-07-2007 09:52
Ik ben er ook geweest.

Geweldig om te zien hoe ID&T weer een supersfeer kan neerzetten met sensation.
Echter vind ik het jammer dat er echt alleen maar house geprogrammeerd stond.
Van mij hadden er na de megamix wel een paar trancedj's mogen staan.
Dat was in ieder geval beter geweest dan de prutsers a la David Getta en Darren Emmerson.

David Getta: Te afwisselende set, met veel te veel bekende nummers/eigen werk (wat we vorig jaar ook al hebben gehoord in zijn set en met ongeveer 20 breaks van 3 minuten in eeen 1 uur duurende set (bah, zelfs Tiesto draait niet zoveel en zulke lange breaks in zijn set)

Darren Emmerson: Te gekke openingsplaat, maar daarna....hij had in ieder geval niet zijn avond.

Voor mij persoonlijk was Erick E de man van de avond.

148 Users online: 21 Guests (127 Unknown)
Pages generated today : 66.559
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.803.074