AMSTERDAM - De politie heeft zaterdagavond tijdens Sensation White ruim negentig arrestaties verricht. Toch zegt ze dat het dancefeest in de Amsterdam ArenaA, dat 40.000 in het wit geklede bezoekers trok, rustig is verlopen.
De aanhoudingen hadden plaats wegens druggebruik, illegale kaartverkoop, het verstoren van de openbare orde en mishandeling. Er zaten zondagmorgen nog achttien arrestanten vast, meldde de politie. In totaal werd er voor een bedrag van ruim 12.000 euro aan geldboetes opgelegd.
Zeker drie personen raakten bij kleine vechtpartijen gewond. Verder kwamen circa 95 mensen op de EHBO-post terecht, van wie de meesten onwel waren geraakt door alcohol- of druggebruik. Twee feestgangers moesten naar het ziekenhuis worden overgebracht. (ANP)
Poster: MuffHouse
Echter zat er pure rank 1 trance track op het eind.. sloeg nergens op. White is geen trance meer, alleen maar house-liefhebbers en dan trance laten horen. en dan echt 1 nummer.
eindoordeel is dan toch wel jammerlijk wel voor dat geld..
Poster: Lead
zat gisteren op Ground Zero
Poster: barthawk
Megamix:
2. Meck Ft Dino - Feels Like Home (Marco V)
Poster: Roos
Idem, richting de k**herrie idd 538 op, Mason draaide toen. Mijn mening: zo commercieel draaien op een toch wel duur feest vind ik niet kunnen, ik verwacht echt wat exclusiviteit. Soms een commerciële plaat ertussen kan goed zijn, maar niet te vaak! Het idee achter sensation white (naar mijn mening het trance-gebeuren) is helemaal weg.
Maar ja wie ben ik om te oordelen! Het gaat erom of de mensen die geweest zijn een leuke avond hebben gehad!
Poster: Lead
Niet geweest, ik ben er de laatste paar keer geweest en zat gisteren op Ground Zero... Heb er dus niets van mee gekregen.