bizar verhaaltje -->  (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

rickdekoning    posted on 06-07-2007 21:49
Check ik net even de site van tiesto, lees ik me daar toch wel even een bizar bericht. Het zal je maar gebeuren..

http://www.tiesto.com/

What do you think about bizar verhaaltje --> ??

Vote :   

Vibemaster-D    posted on 06-07-2007 21:53
post het gewoon

Tiesto :

BAHRAIN CANCELLATION

Dear fans, I am very sorry for what happened at the Marina Club in Bahrain last Wednesday. Allow me to explain to you what really took place.

The promoter disappeared after 1 a.m. with the DJ fee and the money everybody had paid for their tickets.

I still wanted to play at the party, so I was waiting for somebody to pick me up from the hotel and bring me to the venue. At 2 a.m., still nobody had arrived and we heard that police was already on the way to the venue. At that moment, I had no other choice than to stay in my hotel room.

The promoter tried to escape Bahrain, but luckily he got caught near the Saudi Arabian border. He is in jail at this moment.

Again, I am very sorry for what happened and I will definitely try to find a way to make it up with all my fans who bought tickets for the show.

Tiësto

Mod edit by Lead on 07-07-2007 15:39 (5%)
rickdekoning    posted on 06-07-2007 21:54
was idd wel handiger geweest ja Happy, laughing dankje
Winston    posted on 07-07-2007 01:23
Dit is meer een news topic. Of wil je weten wat we zouden doen, mocht dit ons overkomen. Ik vraag me af hoe Tiesto het denkt goed te maken. En wat was de naam van de promotor?
Tic Toc
Yorick    posted on 07-07-2007 02:21
kan het ook in het nederlands?(A) mijn engels is vary batt

dj-nick    posted on 07-07-2007 09:35
Poster: dj_jr
kan het ook in het nederlands?(A) mijn engels is vary batt

Idd of misschien klein beetje vertellen waar het over gaat.

Edit: dit stukje begrijp ik niet helemaal:
The promoter tried to escape Bahrain, but luckily he got caught near the Saudi Arabian border. He is in jail at this moment.
User edit by dj-nick on 07-07-2007 @ 09:37:19 (100%)
Jorrit    posted on 07-07-2007 09:43
Het punt van het verhaal is dat Tiesto's boeking niet doorging doordat de promotor ineens pleite was, en degene die hem op zou pikken vanuit zijn hotel niet op kwam dagen.

De promotor is er vandoor gegaan met Tiesto's gage en het geld van de entreekaartjes, maar werd dus gepakt vlakbij de Saudi Arabische grens, en zit op dit moment in de gevangenis.
Luxx    posted on 07-07-2007 10:23
ja dat is natuuurlijk vervelend voor de fans. ik eis dat hij een gratis concert geeft!
www.mothermusic.nl
Vibemaster-D    posted on 07-07-2007 10:24
maar dat doet onze thijs niet want hij is wel een nederlander en die moeten geld zien
Jorrit    posted on 07-07-2007 10:29
Ehm... Als je dit leest zou je toch denken dat hij ondanks dat z'n DJ gage pleite was, nog wou draaien?

The promoter disappeared after 1 a.m. with the DJ fee and the money everybody had paid for their tickets.

I still wanted to play at the party...

Renzis    posted on 07-07-2007 13:38
sjah als je helemaal naar bahrein gaat om te draaien en je zit op je hotel kamertje te wachten tot je mag, i denk dat hij nog wel een al dan niet gratis concert daar gaat geven, zo istie wel denk ik hoop ik
Basrose    posted on 07-07-2007 13:43
Poster: Jorrit
Ehm... Als je dit leest zou je toch denken dat hij ondanks dat z'n DJ gage pleite was, nog wou draaien?

hij heeft al geld zat en in zijn positie is het belangrijker om ze fans te vriend te houden...
Lead    posted on 07-07-2007 15:40
Poster: Vibemaster-D
maar dat doet onze thijs niet want hij is wel een nederlander en die moeten geld zien

Tiesto hoeft niets meer te doen voor geld.. hij doet de dingen die hij leuk vindt.
Let the BASS be louder
Wout-r    posted on 07-07-2007 17:06
Op Tiestoworld (onder het kopje: Fans rellen na afzeggen optreden Tiesto) staat het verhaal in het Nederlands (voor de liefhebbers Winking my eye) en er staan een paar foto's van mensen die helemaal los gaan, maar dan op een iets andere manier dan dat ze hadden verwacht daar (en gehoopt) :P
Twizz    posted on 07-07-2007 17:11
wat is dat een k*tpromoter...

ans rellen na afzegging optreden Tiësto

Tiesto's optreden verliep net effe anders dan normaal, de promotor verdween na 1 uur s'nachts met het geld van Tiesto' gig en met het geld dat iedereen had betaald voor hun kaartjes.

De promoter probeerde te ontsnappen uit Bahrain, maar gelukig werdt hij opgepakt bij de Saudi Arabian grens.

Tiesto wilde als nog optreden maar hoorde dat de politie al onderweg was naar het feest dat uit (zie foto's) de hand was gelopen. Dit gebeurde na 5 uur te hebben gewachten, en hoorde dat Tiesto niet kwam opdagen.

Winking my eye

User edit by Twizz on 07-07-2007 @ 17:12:22 (100%)
DNR    posted on 07-07-2007 17:17
lijkt het zo of licht daar een cdj 1000 op de grond
Vibemaster-D    posted on 07-07-2007 18:29
ja ik zie een jogwheel en 2 cueknoppen dus volgens mij is dat een CDJ1000.
DAT IS HEILIGSCHENNIS
Luxx    posted on 07-07-2007 18:55
ik had die meteen gediefd !! :D HIER MET DIE CDJ.. IK LUST EM
www.mothermusic.nl
Winston    posted on 08-07-2007 00:11
Het zou ook een DVJ kunnen zijn. De rand boven lijkt schuin omhoog te gaan.
Tic Toc
NielsR    posted on 04-08-2007 15:43
Volgens de organisator zou het niet waar zijn dat tiesto nog zou willen optreden, zoals hij in de officiële uitleg zegt.
de organisator zou nog 10000 dollar hebben aangeboden en 20000 pond en hij had al 18000euro vervoerskosten hebben betaald
en de organisator wou de rest van het geld in de plaatselijke munt willen uitbetalen maar tiesto zou dat geld niet erkend hebben en zou daarom niet willen spelen

artikel, je moet op het einde van het artikel kijken
Twizz    posted on 04-08-2007 16:15
Poster: Winston
Het zou ook een DVJ kunnen zijn. De rand boven lijkt schuin omhoog te gaan.

dan wil ik m nog:V
Lead    posted on 04-08-2007 16:38
Het kan zowel een CDJ als DVJ zijn.
Op tiesto's rider staat : 1x DJM-800, 1x DVJ-1000 en 3x CDJ-1000MK3 :D
Let the BASS be louder
stevew    posted on 04-08-2007 17:22
man man man, kan het nog erger uit de hand lopen...en dat allemaal door die onozelaar dat daar met het geld gaan lopen is. Ik kan die mensen daar begrijpen dat ze zo kwaad worden, als je daar zo lang in de rij staat te wachten en die mensen keken daar waarschijnlijk al weken naar uit en dan komen ze je zoiets zeggen als je daar voor het podium staat na al dat wachten.....dan komen er gevolgen van en dat hebben die arme Pioneers hebben er aan moeten geloven. ik ga een kaarsje doen branden uit respect voor al die gear dat die gasten daar stuk geslegen hebben. hehehe
Vibemaster-D    posted on 04-08-2007 17:56
ik denk ook dat het een DVJ is, want volgens mij zit er bij de DVD invoer een led
. maar CDJ/DVJ wou ze allebei willen hoor

ben met een CDJ ook tevreden
OneSixty    posted on 04-08-2007 18:14
Poster: Lead
Het kan zowel een CDJ als DVJ zijn.
Op tiesto's rider staat : 1x DJM-800, 1x DVJ-1000 en 3x CDJ-1000MK3 :D

kijkt hij ondertussen dan nog een filmpje ofwat? :P
voyager    posted on 04-08-2007 18:19
Poster: Lead

Tiesto hoeft niets meer te doen voor geld.. hij doet de dingen die hij leuk vindt.

nou...bij dance4life( een paar jaar terug 2 a 3 jaar) was in het gelredom arnem dan dance4life project, en hij zei dat hij zou komen draaien.
Wat blijkt : er werd hem €20.000 geboden maar later zei hij op de radio van dat hij dat te weinig vond en meer wou, en dat hij anders niet kwam..,,ik weet niet wat ik hier persoolijk van moet denken...maar volgens mij doet hij het nog steeds(een beetje )voor het geld

219 Users online: 180 Guests (39 Unknown)
Pages generated today : 30.075
Most visitors online this month : 350
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.028.103