heey gistren tijdens een feestje waar ik moest draaien, brande mijn oude versterkertje door, 2 minuten voor het einde, dat scheelt. effin dat ding was tog niet goed en stelde nix voor. heb nu wel een nieuwe nodig
- hoeft niet top te zijn, voor op de slaapkamert en af en toe klein feestje - 2e hands, als het gewoon maar fatsoenlijk werkt - niet duur! na de vakantie ga ik voor de betere, dan heb ik het geld er ook voor, dit is meer als tijdelijk en dan later als back-up ofzow
laat maar horen als je wat hebt staan of iets weet
thnx René
What do you think about [GZ] versterker ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
@ patrick allen, heb 2 oudere speakers van 50 watt plus nog 2 sony dingen maar das vooral als extra'tje
@ Greup mijn budget ligt hiervoor zo rond de 50-75 eu. ik weet dat is heel weinig, maar zoals ik zei ik heb nu nog niet echt goed en groot nodig, en die dap paladium vond ik op newline voor 250-350
sjah zoals gezegd in mijn topic-post, het is tijdelijk om nu even de komende 2-3 maanden te kunnen draaien, en daarna als back-up vandaar dat ik geen top nog hoef, komt daarna wel
ik zeg: marktplaats! Heb ik zelf een versterker weten te scoren voor 25 euro! Aangezien ik nog niet helemaal compleet ben qua booth, heb ik dit als tijdelijke oplosing. en hij werkt(e) prima.
Maar hij werkte maanden goed, maar nu begin linker uitgang te kraken. Dus als ik dan eindelijk een nieuwe heb, ga ik deze lekker slopen. Hij is zn 25 pleur wel waard geweest
thnx 2x 30 is nie heel veel, ik kijk nog wel ff dank voor de moeite
This is an old Topic
No new postings for 6.656 days. Post CommentThat would be 221.9 months or a whopping 18.2 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.