Omdat ik vandaag eindelijk vakantiewerk heb gevonden kan ik op zoek gaan naar 2 cd-spelers
Ik zou ze liefst niet te beschadigd zien en het liefst van degelijke kwaliteit, CDJ200-kwaliteit ofzo is wel voldoende, als je denkt dat jouw cd-spelers in aanmerking komen om naar mij te komen tegen een vergoeding van max 800-900 euro, laat dan iets weten
Greetz!
What do you think about [GZ] 2 top cd-spelers ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
als je 800 tot 900 euro te spenderen hebt en je wilt cdj 200 kwaliteit waarom koop je dan gewoon geen cdj-200 die kosten nieuw 1000 euro voor 2 dus maar 100 euro meer als je budget.
Hopen dat iemand me CDJ800's of degelijke Denon's aanbied, als dat niet het geval is kan ik inderdaad CDJ200's nieuw kopen, ik dacht dat ze bij Thomann zelfs meer 450 kosten.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.