apple os tiger op een windows pc
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Jer-E    posted on 04-07-2007 19:15
hallo ik ben aan het proberen of ik apple os Tiger op mij windows pc kan installeren om het een beetje uit te testen. nu wil ik dit gaan doen via virtual pc alleen nu is mijn vraag heeft iemand enig idee hoe ik dit aan moet gaan pakken.

What do you think about apple os tiger op een windows pc ??

Vote :   

the-melody    posted on 04-07-2007 19:19
Naar mijn weten is het niet mogelijk om Apple op een windows pc zetten. Wel windows op een apple... Correct me if i'm wrong
NielsR    posted on 04-07-2007 19:21
is wel mogelijk kweet dat er een programma voor bestaat heb ik is in de clickx gelezen(computermagazine) maar weet niet hoe dit heet.
Jer-E    posted on 04-07-2007 19:22
Poster: fettibamba
is wel mogelijk kweet dat er een programma voor bestaat heb ik is in de clickx gelezen(computermagazine) maar weet niet hoe dit heet.

ik ben het zelf ook aan het uitzoeken ik weet dat het mogelijk is een kalsgenoot van my heeft namelijk van zijn gwone pc een mac gemaakt :P de mafkees dus ja nu vraag ik me af is dat ook mogelijk binnen virtual pc 2007
Dalique    posted on 04-07-2007 19:24
Voor zo ver ik weet is dit nog niet mogelijk. Omdat de schrijftaal gewoon weg van windows niet compatible is met apple. En het zou mogelijk kunnen zijn, alleen dan moet je echt je hele pc gaan ombouwen naar een andere coderingsgetallen (wat erg risicovol is). als je ook dan maar iets fout doet, dag pc

Mijn conlcusie. Wacht gewoon op de Mac Pro van je pa Winking my eye
W.i.M    posted on 04-07-2007 19:27
Sinds apple is overgestapt op de x86 processors van intel zou het mogelijk moeten zijn alleen denk ik dat je nog iets langer geduld moet hebben. Het is nu ook gemakkelijk om windows op een mac te draaien dus waarom zou het andersom ineens onmogelijk zijn.

[edit] even wat gezocht en inderdaad is het al mogelijk al is het alleen niet legaal om te doen.
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Mod edit by W.i.M on 04-07-2007 19:54 (13%)
KeviiN    posted on 04-07-2007 19:50
Dit is zeker wel mogelijk. Een maat van me heeft dit gedaan op zijn main PC, hij heeft OSX in dual-boot gezet met Windows XP en het werkt als een trein.
Jer-E    posted on 04-07-2007 20:02
Poster: DALIQUE

Mijn conlcusie. Wacht gewoon op de Mac Pro van je pa Winking my eye

haha ook een optie :P
neej maar foutgaan kan niet want zoals ik al zei ga ik het proberen in virtual pc dus als het fout gaat gooi ik gewoon de vritueele pc weg
Gery    posted on 04-07-2007 21:11
zoek eens naar X86 project, bied idd de mogelijkheid om OSX in dual boot te zetten op een PC, het is idd niet legaal, en erg twijfelachtig of jouw specifieke hardware wel zal werken...
DJ - Producer
Collin    posted on 04-07-2007 21:16
Poster: the-melody
Naar mijn weten is het niet mogelijk om Apple op een windows pc zetten. Wel windows op een apple... Correct me if i'm wrong

The Melody heeft gelijk , het is inderdaad niet mogelijk van Apple op windows maar Windows op Apple wel
KeviiN    posted on 04-07-2007 22:21
quote:
Poster: DjCollinBosgraaf

The Melody heeft gelijk , het is inderdaad niet mogelijk van Apple op windows maar Windows op Apple wel

En het is wél mogelijk, heb het met eigen ogen gezien.
Nvie    posted on 04-07-2007 22:24
Inderdaad, het kan wel degelijk. Sinds Apple is overgestapt op intel-processoren tenminste. Legaal is het inderdaad niet, omdat Apple een hardware fabrikant is dat zijn eigen besturingssysteem heeft, en dus niet als windows een software fabrikant is.
NielsR    posted on 05-07-2007 10:34
Poster: Nvie
Inderdaad, het kan wel degelijk. Sinds Apple is overgestapt op intel-processoren tenminste. Legaal is het inderdaad niet, omdat Apple een hardware fabrikant is dat zijn eigen besturingssysteem heeft, en dus niet als windows een software fabrikant is.

het kon daarvoor ook al hoor, gewoon een speciaal programma instaleren en je kon beginnen
Jer-E    posted on 05-07-2007 11:27
ok het kan dus :P
alleen hoe en is zou het ook mogelijk zijn op vritual pc Confused?
the-melody    posted on 05-07-2007 11:32
Poster: Jer-E
ok het kan dus :P
alleen hoe en is zou het ook mogelijk zijn op vritual pc Confused?
 Neen, VP is gemaakt door windows om windows te draaien op OS X in een venster

Poster: Gery
zoek eens naar X86 project....

Prozei    posted on 05-07-2007 12:13
tiger is gewoon mogelijk.leopard nog niet
dit is zeker mogelijk vergeet alleen niet dat er geen driver support is vanuit apple.
waarschijnlijk is t ff wat werk om alles draaiend te krijgen.
hier een link met wat info
http://wiki.osx86project.org/wiki/index.php/Main_Page
User edit by Prozei on 05-07-2007 @ 12:14:24 (43%)

This is an old Topic

No new postings for 6.642 days.
 Post CommentThat would be 221.4 months
or a whopping 18.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

161 Users online: 105 Guests (56 Unknown)
Pages generated today : 12.213
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.705.604