Ik zat net even te kijken voor een geluidskaart (extern) voor mijn laptop en ik kwan de lexicon omega tegen. Ik wou even weten of er mensen zijn die mij iets meer kunnen vertellen over deze kaart.
Is deze goed? Handig in gebruik? Is de software die erbij zit goed? Kwalitatieve opname? Opname goed te bewerken? ...
User edit by jelektronic on 01-07-2007 @ 16:30:29 (7%)
What do you think about lexicon omega ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Mensen een vraagje, ?ik heb complete booth overgekocht ( allemaal top spul ), mijn enige vraag daar zit ook?Lexicon MPX-100 bij, kan iemand mij uitleggen waar zo'n DUAL channel prossesor voor dient eigenlijk ?
Oke, wel tof dat je een hele booth koopt. Die lexicon is trouwens wel een effectprocessor, maar niet zo eentje als bijvoorbeeld een EFX-1000. De Lexicon is meer gericht op studio werk of zoals degene onder mij al zegt PA/drive-in werk, hij wordt dan meestal op het microfoon kanaal aangesloten.
User edit by JollyJunkie on 27-03-2010 @ 22:56:54 (60%)
Of PA / drive-in?werk. (heb al meerdere lexicons voorbij zien komen in een drive-in-meubeltje)
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.