Erick E track gezocht
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

RoyK    posted on 30-06-2007 23:43
http://youtube.com/watch?v=gyvy6KTyNnc&mode=related&search=

Iemand deze al ergens gespot?

What do you think about Erick E track gezocht ??

Vote :   

Vibemaster-D    posted on 01-07-2007 12:26
dat scherm is echt TERING groot
Ft    posted on 01-07-2007 12:39
Laat volgende keer even weten waar het topic over gaat... ook de titel mag wel een omschrijving geven hoor... Nu MOET iedereen naar dat filmpje gaan kijken en dan weet je nog niet waar jij het over hebt... Wil je weten of we Erick E ergens hebben gespot of dat scherm? :P
Wout-r    posted on 01-07-2007 13:00
Poster: Ft
Laat volgende keer even weten waar het topic over gaat... ook de titel mag wel een omschrijving geven hoor... Nu MOET iedereen naar dat filmpje gaan kijken en dan weet je nog niet waar jij het over hebt... Wil je weten of we Erick E ergens hebben gespot of dat scherm? :P

Je kunt zien dat het topic bij 'Find your record' staat dus je kunt weten dat hij een plaat zoekt..
En RoyK zoekt al een paar house platen dus ik dacht wel dat het genre house was, maar dan nog zou het genre van de plaat in de openingspost horen staan Winking my eye

@ RoyK: Ik heb geen idee welke plaat dit is, maar hij is wel vet Happy, laughing

Edit: Hij is aangepast zie ik! :D Dus ik heb 'niets' gezegd

User edit by Wout-r on 01-07-2007 @ 13:02:38 (10%)
Ft    posted on 01-07-2007 13:04
Poster: Wout-r

Je kunt zien dat het topic bij 'Find your record' staat dus je kunt weten dat hij een plaat zoekt..
En RoyK zoekt al een paar house platen dus ik dacht wel dat het genre house was, maar dan nog zou het genre van de plaat in de openingspost horen staan Winking my eye

@ RoyK: Ik heb geen idee welke plaat dit is, maar hij is wel vet Happy, laughing

Whoop my bad... had niet gezien dat hij bij Find your Record stond... maar toch zou de openingspost wel iets mogen bevatten... Het nummer is inderdaad wel vet, maar weet helaas ook niet hoe hij heet... Btw... als iemand die blonde vrouw ergens gespot heeft mag hij dat ook even zeggen
Kevinova    posted on 01-07-2007 14:47
Dit is toch gewoon de Eric E remix van King Samir - Samirs Theme.
RoyK    posted on 01-07-2007 16:52
Volgende zal ik zeker even het genre erbij zetten.
Maar het is niet die King Samir plaat in ieder geval..

This is an old Topic

No new postings for 6.661 days.
 Post CommentThat would be 222 months
or a whopping 18.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

291 Users online: 66 Guests (225 Unknown)
Pages generated today : 88.954
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.641.252