Niet lachen maar ik heb ongeveer 20 jaar geleden voor het laatst achter de draaitafels gestaan (SL1200MK2). Onlangs bij iemand achter 2 x Pioneer CDJ 1000 MkIII gestaan. Ik overweeg nu om eigen harware aan te schaffen. Ik twijfel echter sterk tussen Denon, de DN-S3500 en Pioneer, de CDJ 1000 Mk III of de CDJ 800 MK II. Een roterende platter spreekt me aan (en doet me natuurlijk weer denken aan de Technics TT). Aan de stilstaande Pioneer platter moest ik erg wennen. Maar hier is overeen te komen. De Denon is goedkoper en lijkt meer mogelijkheden te hebben maar als de kwaliteit van de Pioneer beter is, dan is me dat het prijsverschil waard. NB: i.p.v. CD's lijkt het me handig om van (externe) harddisk te draaien maar zowel Pioneer als Denon lijkt deze optie nog niet te bieden...
Heeft iemand van jullie advies welke keuze ik het beste kan maken?!
Bedankt!
Herintredende DJ
What do you think about Denon vs Pioneer ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
53mm speakers, ofwel HEAVY bass 3500mw vermogen dude, dat gaat lekker volledig gesloten! frequentiebereik: 5 tot 33.000 =D zuiverder krijg je het voorlopig niet op je oren denk ik =) en last, last but not least hij is echt stylish! een mooi stalen plaatje in de zijkanten van de oorschelpen en daarin is ontzettend mooi hen denon logo gegraveerd, en het is zo mooi opgepoetst je zou het als mini-spiegel kunnen gebruiken
prijs: 175 euro, in sommige shops zal die wel al ietsje goedkoper zijn denk ik, 150 ofzo....
maar echt dat ding is HEERLIJK! ik heb hem zelf ook =)
Als het voor jou zo belangrijk is voor de vinyl feeling terug te voelen, waarom dan geen technics?
Sinds een grote maand is traktor scratch uit waarbij je met timecode vinyl-platen perfect kan draaien. Dit is het systeem dat ik nu ook gebruikt en werkt heerlijk.
De gevoeligheid is verdubbeld ivm final scratch of serato.
Ik zeg maar
DJ - Producer
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.