Mislukt feest, microfoon weg.... helemaal *** (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Poll : Hip&hop is?

-Slecht
-Kansarm
-Kansloos
-heel erg kansarm
-helemaal kansloos?
-afgrijselijk
-voor de dj's die het wel mogen: leuk?

Voting is only possible for our Members
Code-Y    posted on 29-06-2007 09:38
GRAAAAAAAAAHW!

ik word hier ZOOOO ziek van ! nee echt serieus!
mn draadloze microfoon is weg!
ik had gisteren een feest, na afloop pak ik alles in. ook mijn microfoon, ik zet m bij mn denons neer.... mn broer neemt dat ding mee om in te laden, en sindsdien heb ik m niet meer gezien =(

en het feest waar ik stond was ook helemaal 3x niks....
alleen maar mensen die gingen zeiken om hip&hop, dan draai ik hip&hop is het nog niet goed.... ja jemig? wat moet ik dan? draai R&B ikd raai R&B is het nog niet goed, komen ze zeiken om Rap.... en dat was ook weer niet goed.... LAZER TOCH OP ALLEMAAL DAN!

uiteindelijk in het laatste half uur, gingen ze toch dansen, en alleen maar op bubbling.... op een gegeven moment was ik het zat.... ik pakte neophyte er maar weer even bij....

ik bedoel.. rot op, als je zo gaat zeiken! dan kun je het krijgen ook.... dan gaan we zo hard als het maar kan he....
een ding staat vast, dit was het laatste jaar dat ik dat feest heb gedraaid!
VERSCHRIKKELIJK!

en mn microfoon? Joost mag weten waar dat ding is gebleven....... Helaas weet ik niet wie joost is.... dat is ook een beetje naar.....

nou.... anyway... volgend feest hoop ik beter te doen...... 14juli een herkansing geloof ik.... Groep 8 disco... die kan ik nog wel hebben. daar kun je draaienw at je wilt, naast top40 gewoon mn eigen stijl erbij, dat vinden ze allemaal oke..... gewoon lekkere commerciele dance..... roy gates enzo... Chemical brothers, die nieuwe van hun.......

Dit lijkt wel een blog zo....
ik ga kappen....

Laters...
DJ-Code Y

What do you think about Mislukt feest, microfoon weg.... helemaal *** ??

Vote :   

MuffHouse    posted on 29-06-2007 18:41
Dat is precies de reden dat ik van te voren graag aangeef wat ik ga draaien, dat is 1 stijl met de eventueel bijbehorende sub-genres. Bij mij zeiken de mensen nooit, maar ze gaan onwijs uit hun plaat.. net als ik zelf ook. Als iedereen happy is en je doet je ding goed, dan komen mensen niet zeiken. Hoogstens een nummertje aanvragen dat binnen mijn genre ligt. Als iemand aan mij zou vragen of ik 50cent wil draaien dan hoeft hij echt geen lief en serieus antwoord te verwachten. Mijn truc is altijd om het feest naar je hand te zetten. Jij bent de baas je speelt goed in op publiek.. maarja als je "all-round" dj bent kun je dat soort dingen verwachten. Als ik draai dan komen er alleen maar mensen die daarvan houden en mocht dat niet zo zijn, dan komen ze zich echt niet melden bij me.. Maarre op mijn werk hebben we ook vaak last van ontbrekende draadloze handheldjes. doe je niks aan. gewoon alert blijven.. en je hebt er trouwens geen flikker aan als je het ontvangstkastje niet hebt...
Code-Y    posted on 29-06-2007 18:53
ik mn frustratie al lang kwijt joh =P

dat was ik in een post of 3 al man!

en ik weet dat je die stijl kunt verwachten, dus was ik niet van plan om te gaan staan spinnen, ik zou dit keer beetje presentatie en het licht gaan doen. 
 de muziek, dat liet ik aan mn maat over, maar die wist het publiek niet echt los te krijgen, en uiteindelijk gaf ik op, en ben toch gaan staan =)

DJ-Code Y

baath    posted on 29-06-2007 18:59
Poster: Code-Y
ik mn frustratie al lang kwijt joh =P

dat was ik in een post of 3 al man!

en ik weet dat je die stijl kunt verwachten, dus was ik niet van plan om te gaan staan spinnen, ik zou dit keer beetje presentatie en het licht gaan doen.
de muziek, dat liet ik aan mn maat over, maar die wist het publiek niet echt los te krijgen, en uiteindelijk gaf ik op, en ben toch gaan staan =)

DJ-Code Y

ik vindt het maar beetje vaag verhaal,

jij zegt eerst dat ze R&B komen aan vragen wat je niet wil  draaien,
en in deze post zeg je weer dat je maat het publiek niet los kreeg,
en jij het toen maar ben gaan doen...

wel vreemd dat je dan zo zeurt  of ligt dat ecth aan mij.?

Code-Y    posted on 29-06-2007 19:09
man, volgens mij leg ik het niet goed uit =P
ik ben DJ, ik draai met iemand anders samen, die heet martin
ik houdt niet zo van hip&hop R&B en de rest daaromheen enzo.

Martin zou de muziek gaan draaien, en ik zou de lichten gaan doen en een stuk presentatie.....
ik zo braaf als ik ben houdt me daar dan aan.

wij hadden lijsten van die school gekregen met nummers die de leerlingen wouden horen, het grootste deel ervan was: hip&hop en jump
dus ik download:
hip hop
bubbling
jump
r&b
rap
en nog meer van die zooi.

prima allemaal. feest begint.

martin draait ik speel met de lampen... maar op een gegeven moment gingen ze allemaal moeilijk doen....
dit is niet wat we willen! dat zeiden ze. maar we gebruikten alleen de tracks die ze aanvroegen via die lijsten.
dus moesten we op zoek naar andere stijlen....
van alles geprobeerd

op een gegeven moment werd het me te gek... ze bleven naar mij toekomen omdat ik geen koptelefoon op had en ze mij wel konden storen.... (martin is een beetje op zichzelf met draaien.... jammer maar zo is het nu eenmaal)
dus ik heb tig keer tegen martin gezegd dat hij bubbling enzo moest gaan draaien.

uiteindelijk ging martin naar de wc, nam ik het toch maar even over, en ben toen tot het einde blijven staan. die laatste 3 kwartier gingen ze wel los. maar dan ook alleen op bubbling tracks.... ik houdt daar niet van maar de klant (lees: feestgangers) zijn koning...

dat kwam dus wel goed.

het is dus niet dat ik weiger het te draaien en dat ze daarom moeilijk deden, het is dat ze eerst allemaal nummers invullen. en dat draaide martin toen, en dat was ineens nier goed genoeg voor ze.......

snappen jullie het nu? =)

DJ-Code Y
djmamo    posted on 29-06-2007 19:21
Poster: MuffHouse
 en je hebt er trouwens geen flikker aan als je het ontvangstkastje niet hebt...

en hoe weet jij dat, hoe kom je aan deze info?

bij elke  zender mic. kun je de frequenties veranderen en ook op de ontvangers, dus dan heb je wel iets aan een "extra" mic want dan koop je op marktplaats of zo er toch een ontvanger voor.

verder.

ik denk dat je gewoon je ding had moeten doen en verder niet naar zeurende mensen moeten luisteren.

vaak zijn het ook de buitenbeentjes die iets komen aanvragen, en dat wil dus zeggen muziek die andere eigenlijk niet willen horen.

dus daarom draai ik nauwelijks verzoekjes, omdat ze toch nooit echt in de set passen, apreski is anders omdat ze dan bekende platen vragen en dan doe ik het wel. behalve als het annke gronloh is met brandend zand
www.moonentertainment.nl
tairip    posted on 29-06-2007 19:44
Poster: djmamo

en hoe weet jij dat, hoe kom je aan deze info?

bij elke zender mic. kun je de frequenties veranderen en ook op de ontvangers, dus dan heb je wel iets aan een "extra" mic want dan koop je op marktplaats of zo er toch een ontvanger voor.

Je kan niet zomaar elke ontvanger op elke zender doen, elk merk werkt volgens een ander prinicipe. Je zou dus een zender of ontvager (maar net wat er mist) moeten kopen van het zelfde merk en uit dezelfde serie!!!
sjefkuh    posted on 29-06-2007 19:59
Die poll is echt kansloos.
tairip    posted on 29-06-2007 21:27
Poster: sjefkuh
Die poll is echt kansloos.

Inderdaad, hoe oud is code-y? ff checken... okeej 16, ja hij kan er ook niets aan doen!
Aemilius    posted on 29-06-2007 21:30

uiteindelijk ging martin naar de wc, nam ik het toch maar even over, en ben toen tot het einde blijven staan. die laatste 3 kwartier gingen ze wel los. maar dan ook alleen op bubbling tracks.... ik houdt daar niet van maar de klant (lees: feestgangers) zijn koning...

dat kwam dus wel goed.

snappen jullie het nu? =)

DJ-Code Y

Oke ik kan de frustratie enigszins begrijpen maar je kan het ook zo bekijken, jij hebt het feest toch nog een goed einde gegeven?

Moet wel zeggen dat het topic inderdaad wel wat raar is.. Er is niks mis met 'GOEDE' hiphop.. kan je nog veel leuke dingen meedoen in combinatie met bijvoorbeeld house.
User edit by Aemilius on 29-06-2007 @ 21:37:54 (34%)
Twello    posted on 29-06-2007 22:21
beetje raar dat de hele school van bubbeling houd :P
Vibemaster-D    posted on 29-06-2007 22:29
dat je je frussratie kwijt wil snap ik,
maar waarom in godsnaam zo een debiele poll.
wat heeft dat er nu ingodsnaam mee te maken.

en ik weet niet wat voor wireless mic jij hebt maar ik vind het sowieso belachelijk. en ontzettend dom van je om een dure wireless mic aan het publiek te geven dat vraagt om problemen.
Luxx    posted on 29-06-2007 22:31
Poster: Twello
beetje raar dat de hele school van bubbeling houd :P

kijk, het zit zo;
Meiden kunnen lekker met hun kontjes schudden en schuren op reggeaton/bubbeling.
automatisch, vinden jongens dit dan ook leuk
om naar te kijken dan Happy, laughing
www.mothermusic.nl
Vibemaster-D    posted on 29-06-2007 22:34
idd dat vind ik wel lekker om naar te kijken.
tairip    posted on 30-06-2007 01:47
Poster: Vibemaster-D
idd dat vind ik wel lekker om naar te kijken.

Geef mij maar een good looking stampende meid op lekkere oldschool hardcore of hardstyle!
Vibemaster-D    posted on 30-06-2007 10:53
@ tairip, wat vind je van die meiden die dansen op van die liedjes zoals van de Pussy cat dolls ?
Code-Y    posted on 30-06-2007 15:53
Poster: tairip

Inderdaad, hoe oud is code-y? ff checken... okeej 16, ja hij kan er ook niets aan doen!

17 tairip, 17.....of heb ik mn profiel niet goed aangemaakt? =P t kan ook aan mij liggen.

ik vind het jammer dat je van die lullige reacties plaatst!

[Edit]
even checken, hoe oud is tairip?
21
ik had normaler gedrag (En daarmee reacties op mijn post) verwacht van iemand van 21, tairip.....
zullen we weer normaal tegen elkaar gaan doen?

[Edit]
er klopt iets niet in mn profile, ik heb mijn geboortedatum goed ingevuld, 05-02-1990 maar toch staat er dat ik 16 ben! ik ben toch echt 17 hoor, of ben ik nu al seniel aan het worden? lol
User edit by Code-Y on 30-06-2007 @ 16:01:28 (100%)
Code-Y    posted on 30-06-2007 15:54
dat je je frussratie kwijt wil snap ik,
maar waarom in godsnaam zo een debiele poll.
wat heeft dat er nu ingodsnaam mee te maken.

en ik weet niet wat voor wireless mic jij hebt maar ik vind het sowieso belachelijk. en ontzettend dom van je om een dure wireless mic aan het publiek te geven dat vraagt om problemen.

Ik heb een Senheisser freeport vocal (de goedkoopste uit de productielijn....)
en die mic heb ik nooit aan publiek gegeven, ik lijk wel gek! =)

DJ-Code Y
User edit by Code-Y on 30-06-2007 @ 16:04:32 (30%)
Code-Y    posted on 30-06-2007 15:54
Poster: Aemilius

Moet wel zeggen dat het topic inderdaad wel wat raar is.. Er is niks mis met 'GOEDE' hiphop.. kan je nog veel leuke dingen meedoen in combinatie met bijvoorbeeld house.

Goed punt.....
het is ook meer de nederhop (ali B, lange frans enzo..... opposites, ) wat ik helemaal niks vind. en oke... ik was een beetje in een rotbui toen ik die poll maakte... het feest was slecht gegaan en dat vind ik altijd zo jammer...... dan wil ik nog wel eens impusieve dingen doen

vergeven jullie me nu? =P

DJ-Code Y
User edit by Code-Y on 30-06-2007 @ 16:03:20 (100%)
greup    posted on 02-07-2007 07:00

17 tairip, 17.....of heb ik mn profiel niet goed aangemaakt? =P t kan ook aan mij liggen.

ik vind het jammer dat je van die lullige reacties plaatst!

[Edit]
even checken, hoe oud is tairip?
21
ik had normaler gedrag (En daarmee reacties op mijn post) verwacht van iemand van 21, tairip.....
zullen we weer normaal tegen elkaar gaan doen?

Mmm,. misschien heeft zijn reactie wel iets te maken met de hele essentie van dit topic... en over normaal gedrag gesproken. 3 posts onder elkaar!?!?!?!

Daarbij snap ik je probleem niet zo. Dat jij kennelijk niet in staat was het publiek daar te entertainen zou ik me persoonlijk aantrekken. Dus niet de schuld bij je publiek neer leggen! Ook is het natuurlijk jammer dat je je draadloze mic kwijt bent. Maar dat gebeurt wel vaker in dit wereldje. En als je dat financieel niet kunt dragen moet je zorgen dat je dusdanig zuinig met je spullen omgaat dat de kans op diefstal nihiel is.
Vibemaster-D    posted on 02-07-2007 10:04
@ greup idd.

eigenlijk moeten die onderste 2 posts van code-y met een niveau van een kleuter verwijderd worden niet op je zelf ene reply geven. als een mod even zo vriendelijk zou zijn
tairip    posted on 02-07-2007 10:36
@ tairip, wat vind je van die meiden die dansen op van die liedjes zoals van de Pussy cat dolls ?

Zolang ze er goed uitzien en niet te veel air hebben! Doe mij die maar Winking my eye
Jorrit    posted on 02-07-2007 11:50
Op verzoek van de OP:

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

421 Users online: 361 Guests (60 Unknown)
Pages generated today : 97.406
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.616.321