Poster: Code-Y
ik mn frustratie al lang kwijt joh =P
dat was ik in een post of 3 al man!
en ik weet dat je die stijl kunt verwachten, dus was ik niet van plan om te gaan staan spinnen, ik zou dit keer beetje presentatie en het licht gaan doen.
de muziek, dat liet ik aan mn maat over, maar die wist het publiek niet echt los te krijgen, en uiteindelijk gaf ik op, en ben toch gaan staan =)
DJ-Code Y
Poster: MuffHouse
en je hebt er trouwens geen flikker aan als je het ontvangstkastje niet hebt...
Poster: djmamo
en hoe weet jij dat, hoe kom je aan deze info?
bij elke zender mic. kun je de frequenties veranderen en ook op de ontvangers, dus dan heb je wel iets aan een "extra" mic want dan koop je op marktplaats of zo er toch een ontvanger voor.
Poster: sjefkuh
Die poll is echt kansloos.
uiteindelijk ging martin naar de wc, nam ik het toch maar even over, en ben toen tot het einde blijven staan. die laatste 3 kwartier gingen ze wel los. maar dan ook alleen op bubbling tracks.... ik houdt daar niet van maar de klant (lees: feestgangers) zijn koning...
dat kwam dus wel goed.
snappen jullie het nu? =)
DJ-Code Y
Poster: Twello
beetje raar dat de hele school van bubbeling houd :P
Poster: Vibemaster-D
idd dat vind ik wel lekker om naar te kijken.
Poster: tairip
Inderdaad, hoe oud is code-y? ff checken... okeej 16, ja hij kan er ook niets aan doen!
dat je je frussratie kwijt wil snap ik,
maar waarom in godsnaam zo een debiele poll.
wat heeft dat er nu ingodsnaam mee te maken.
en ik weet niet wat voor wireless mic jij hebt maar ik vind het sowieso belachelijk. en ontzettend dom van je om een dure wireless mic aan het publiek te geven dat vraagt om problemen.
Poster: Aemilius
Moet wel zeggen dat het topic inderdaad wel wat raar is.. Er is niks mis met 'GOEDE' hiphop.. kan je nog veel leuke dingen meedoen in combinatie met bijvoorbeeld house.
17 tairip, 17.....of heb ik mn profiel niet goed aangemaakt? =P t kan ook aan mij liggen.
ik vind het jammer dat je van die lullige reacties plaatst!
[Edit]
even checken, hoe oud is tairip?
21
ik had normaler gedrag (En daarmee reacties op mijn post) verwacht van iemand van 21, tairip.....
zullen we weer normaal tegen elkaar gaan doen?
@ tairip, wat vind je van die meiden die dansen op van die liedjes zoals van de Pussy cat dolls ?