Poster: Dj-RK
Ja dat is altijd leuk mensen die plaatjes aanvragen..
Vooral als je bezig bent met mixen en je al meerdere nummers klaar hebt staan ze daarna komen draai je mijn nummer nog..
Maar het irritantste is waneer je aan het mixen bent en ze aan je Jogwheel gaan kloten.. hebben ze eens gezien dat je kunt scratchen gaan ze dat allemaal ff proberen
Poster: tairip
Gewoon stoppen met draaien, dan heb je helemaal geen gezeik meer. Anders moet je het voor lief nemen. Dit soort dingen gebeuren alleen zorg dat ze niet te vaak gebeuren!
Poster: Code-Y
dude.... ik draai nu 4 en half jaar, en dit was de derde keer dat ik dit feest heb gedraaid =)
en btw guess what!
MIJN MICROFOON IS TERUG GEVONDEN =D YEEEEEHAAAAAAAAW!
mn broer had hem in een of ander vaag vak in het dak van de auto gedaan (busje van de zaak, dus zitten veel opbergvakken in.....hmz)
maar toch
IK HEBM WEER IK HEB M WEER IK HEB M WEER WHOEEEEEEIIII!
(nu ben ik hyperactief:P)
Poster: Code-Y
HOE DURF JE! =P
hoe kun je dat nou zeggen,
als ik stop met draaien, dan stop ik met leven man.......
het was niet dat dit gezeik van mensen nieuw voor me is ofzo, mensen zeiken idd altijd een beetje. je kunt nooit iedereen 100% tevreden stellen.
maar het was gewoon echt extreem deze avond....
ik ben best wat gewend, maar dit was gewoon te erg
en toen kwam dat gedoe met die mic er nog bij na afloop
ik zit er ff een beetje doorheen snapje =)
en ik moest ff mn vehaal kwijt, ik ben nu ff alleen thuis, dus dan doe ik mn verhaal ff hier =)
en trouwens toen ik ff draaide, gingen ze los.... het was meer dat omdat mn maat bezig was, ze tegen mij kwamen zeiken, snappie =) ik heb alleen het laatste deel van de patry gedraaid....=) en voor de rest heb ik een beetje gepresenteerd, en met de lichten zitten spelen.
DJ-Code Y