Mislukt feest, microfoon weg.... helemaal *** (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Poll : Hip&hop is?

-Slecht
-Kansarm
-Kansloos
-heel erg kansarm
-helemaal kansloos?
-afgrijselijk
-voor de dj's die het wel mogen: leuk?

Voting is only possible for our Members
Code-Y    posted on 29-06-2007 09:38
GRAAAAAAAAAHW!

ik word hier ZOOOO ziek van ! nee echt serieus!
mn draadloze microfoon is weg!
ik had gisteren een feest, na afloop pak ik alles in. ook mijn microfoon, ik zet m bij mn denons neer.... mn broer neemt dat ding mee om in te laden, en sindsdien heb ik m niet meer gezien =(

en het feest waar ik stond was ook helemaal 3x niks....
alleen maar mensen die gingen zeiken om hip&hop, dan draai ik hip&hop is het nog niet goed.... ja jemig? wat moet ik dan? draai R&B ikd raai R&B is het nog niet goed, komen ze zeiken om Rap.... en dat was ook weer niet goed.... LAZER TOCH OP ALLEMAAL DAN!

uiteindelijk in het laatste half uur, gingen ze toch dansen, en alleen maar op bubbling.... op een gegeven moment was ik het zat.... ik pakte neophyte er maar weer even bij....

ik bedoel.. rot op, als je zo gaat zeiken! dan kun je het krijgen ook.... dan gaan we zo hard als het maar kan he....
een ding staat vast, dit was het laatste jaar dat ik dat feest heb gedraaid!
VERSCHRIKKELIJK!

en mn microfoon? Joost mag weten waar dat ding is gebleven....... Helaas weet ik niet wie joost is.... dat is ook een beetje naar.....

nou.... anyway... volgend feest hoop ik beter te doen...... 14juli een herkansing geloof ik.... Groep 8 disco... die kan ik nog wel hebben. daar kun je draaienw at je wilt, naast top40 gewoon mn eigen stijl erbij, dat vinden ze allemaal oke..... gewoon lekkere commerciele dance..... roy gates enzo... Chemical brothers, die nieuwe van hun.......

Dit lijkt wel een blog zo....
ik ga kappen....

Laters...
DJ-Code Y

What do you think about Mislukt feest, microfoon weg.... helemaal *** ??

Vote :   

AndersHJ    posted on 29-06-2007 09:45
Rot van je Mix man

En als je een publiek hebt van bv 100 man dan zijn er 20 die dit willen, 30 die wat anders willen, 40 weer wat anders ...
Dus ik zou zeggen, draai wat door elkaar als ze allemaal wat anders willen.
Greenfielt    posted on 29-06-2007 09:46
Er zijn altijd feesten waar mensen constant lopen te zeiken over de muziek. Daar moet je dan in mijn ogen dan maar aan leren wennen. Genoeg andere feesten waar ze wel jou favoriete muziek aanvragen om te draaien.
Lijkt mij geen probleem om een hele avond andere soort muziek te draaien, gewoon afgaan op de smaak van het publiek dan krijg je ze altijd wel mee.

Wat betreft je microfoon, wel heel kut ja, had je geen logo van jezelf erop gemaakt oid.? Heb je het serie nummer? Zoja gewoon even opgeven op verschillende websites, mocht iemand hem misschien tegenkomen. Niet proberen is altijd mis!

Succes ermee in iedergeval!
User edit by Greenfielt on 29-06-2007 @ 09:49:46 (3%)
bramv    posted on 29-06-2007 09:47
wel stom van je microfoon:s
Code-Y    posted on 29-06-2007 09:50
mja ik heb ook vanalles gedraaid,,, hip&hop R&B rap, bubblign dus, jumpstyle, hardcore(1 track om ff mn irritatie af te reageren enzo, ze gingen nog hakken ook btw....)

maarja..... al met al was het een beetje kut ja.... =(
Nvie    posted on 29-06-2007 09:55
Tsja, je hebt altijd van die gasten die lopen te klagen. Uiteindelijk moet je het de grote groep zo goed mogelijk naar z'n zin maken. Zo kun je de een de hele avond horen klagen, en de ander zegt aan het eind dat het helemaal geweldig was. Zo gaat dat nou eenmaal, zou er maar aan wennen Winking my eye

Verder is het qua inladen van een auto meestal niet zo handig als je dingen 'alvast in de wagen zet'. Aan het eind weet je niet wat waar is, en of alles er al is. Tip: breek eerst de hele zooi af, pak het in in cases of iets anders en zet alles dan in een keer in de auto, zo raak je veel minder snel het overzicht kwijt, of iets anders. Verder altijd het nodige aan stickertjes op je app. plakken natuurlijk Winking my eye
Timmerink    posted on 29-06-2007 10:15
Voor wat voor slag volk was dat feest, voor allemaal jonge knaapies of voor wat volwassenere jongeren?
Code-Y    posted on 29-06-2007 10:57
schoolfeest, ik meen te weten 2e tot 4e klassers.
na het feest had ik mn mix nog gewoon
ik pakte hem in
en heb hem bij mijn denons gezet, op dat moment waren er nog 5 mensen in het gebowu, ik ken ze allemaal....mijn broer, ik martin(mn dj maat) en de vader van martin en als laatste een concierge.

gestolen is geen optie....
mijn broer heeft de mic +  denons meegenomen om in te laden. daarna heb ik m niet meer gezien man.....
Lead    posted on 29-06-2007 11:02
Misschien is je broer tijdens het sjouwen de mix verloren... Anders heeft een van die 5 mensen hem... iets anders bestaat niet (als je broer te vertrouwen is Winking my eye )

Mensen die verzoekplaatjes komen aanvragen hou je altijd... Soms is het lastig om eht goed te doen, want als je dat plaatje draaid wat iemand aanvraagd zijn er altijd een heleboel die juist net een ander plaatje zouden willen horen...

Waarom staan er alleen maar negatieve dingen in de poll Confused? Je moet wel iedereen de kans geven om zijn of haar mening te geven...
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 29-06-2007 11:03 (33%)
Timmerink    posted on 29-06-2007 11:06
Zo is dat Lead, dat blijf je altijd houden. Mensen komen zeuren want ze vinden de muziek niks, vervolgens draai je het plaatje en worden ze boos omdat je het volgende nummer inmixt.

Waarschijnlijk denken ze dan dat je die style de hele avond gaat draaien.. Maar dit soort dingen krijg je altijd en zal altijd zo blijven vrees ik..
Luxx    posted on 29-06-2007 11:07
dat vroeg ik me ook al af. ik vind het best wel leuk eigenlijk op house en urban/hip hop met elkaar te mixen dus snap niet waarom je zo negatief doet.
kut van je mic maar die komt dan vast nog wel een keertje opduiken.

www.mothermusic.nl
Code-Y    posted on 29-06-2007 11:11
alleen maar negatieve dingen in de poll?

okeee.... ze hebben wel de overhand....(A)
maar er staat ook 1 optie die "Leuk" zegt =D

ik mag hip&hop totaal niet, en na die rotavond gisteren al helemaal niet meer! =P
ik heb ook nauwelijks gedraaid, ik presenteer bij dat soort feesten meer....
dat vind ik wel fijn, een beetje het publiek opjutten met de mic enzo......
expres naar mensne toelopen en dan iets aan ze vragen lol, ze zijn ALTIJD bang voor de microfoon whahahahaha.'
heerlijk om die gezichten dan af en toe te zien =P

in totaal heb ik 40 minuutjes gestaan ofzo.... moet wel zeggen dat het publiek toen pas los kwam, en dat mijn maat verbaasd stond dat ik zo veel bubbling wist te vinden in de cd koffers.... je moet wel weten wat je in bezit hebt, en op de een of andere manier vond hij niks.....

tairip    posted on 29-06-2007 12:51
Gewoon stoppen met draaien, dan heb je helemaal geen gezeik meer. Anders moet je het voor lief nemen. Dit soort dingen gebeuren alleen zorg dat ze niet te vaak gebeuren!
Code-Y    posted on 29-06-2007 12:56
HOE DURF JE! =P

hoe kun je dat nou zeggen,
als ik stop met draaien, dan stop ik met leven man.......

het was niet dat dit gezeik van mensen nieuw voor me is ofzo, mensen zeiken idd altijd een beetje. je kunt nooit iedereen 100% tevreden stellen.

maar het was gewoon echt extreem deze avond....
ik ben best wat gewend, maar dit was gewoon te erg
en toen kwam dat gedoe met die mic er nog bij na afloop
ik zit er ff een beetje doorheen snapje =)
en ik moest ff mn vehaal kwijt, ik ben nu ff alleen thuis, dus dan doe ik mn verhaal ff hier =)

en trouwens toen ik ff draaide, gingen ze los.... het was meer dat omdat mn maat bezig was, ze tegen mij kwamen zeiken, snappie =) ik heb alleen het laatste deel van de patry gedraaid....=) en voor de rest heb ik een beetje gepresenteerd, en met de lichten zitten spelen.

DJ-Code Y
RenéKuppens    posted on 29-06-2007 13:03
Ja dat is altijd leuk mensen die plaatjes aanvragen..

Vooral als je bezig bent met mixen en je al meerdere nummers klaar hebt staan ze daarna komen draai je mijn nummer nog..WOWWinking my eye

Maar het irritantste is waneer je aan het mixen bent en ze aan je Jogwheel gaan kloten.. hebben ze eens gezien dat je kunt scratchen gaan ze dat allemaal ff proberenWinking my eye

Winston    posted on 29-06-2007 13:22
Als relatief minder bekende DJ is dat plaatjes aanvragen het meest lastige.

Het is inderdaad wennen en als het even kan zorgen dat je min of meer voor het "juiste" publiek draait. Anders gezegd dat je de juiste DJ bent. Heeft ook te maken met voorbereiden van de avond.
Tic Toc
Code-Y    posted on 29-06-2007 14:21
Poster: Dj-RK
Ja dat is altijd leuk mensen die plaatjes aanvragen..

Vooral als je bezig bent met mixen en je al meerdere nummers klaar hebt staan ze daarna komen draai je mijn nummer nog..WOWWinking my eye

Maar het irritantste is waneer je aan het mixen bent en ze aan je Jogwheel gaan kloten.. hebben ze eens gezien dat je kunt scratchen gaan ze dat allemaal ff proberenWinking my eye

Dat ken ik ja, maar zodra ze aan mn jogwheel gaan zitten is het ff afgelopen hoor, dan ram ik de muziek uit en maak ik ze duidelijk (op een grappige manier) dat dat niet de bedoeling is, Meestal bied ik degegen die eraan zat dan een minuutje tijd aan om  het jogwheel te proberen vanachter de booth zelf =P.dat vinden ze prachtig, en het publiek waardeerd het ook wel =P 
en ben je op een ludieke manier van het gezeik af, en je hebt geen beel gecreerd van een arrogante DJ =) mooi toch =P
(p.s. wel goed inschatten wat voor figuur je aan je player laat komen =P)

DJ-Code Y

baath    posted on 29-06-2007 14:53
je zegt zelf aan dat je op een schoolfeest was Winking my eye

dus lijkt me dan vrij normaal dat de mensen daar ook R&B willen horen,

maar als je daar zelf al helemaal niet achterstaat waarom neem je dan zo een klus aan.?

en van je mic is het zeker rot dat is weg is.

maar omdat het niet tussen je poll staat hip hop is gewoon wel gaaf Happy, laughing

Cyspoz    posted on 29-06-2007 15:03
Poster: tairip
Gewoon stoppen met draaien, dan heb je helemaal geen gezeik meer. Anders moet je het voor lief nemen. Dit soort dingen gebeuren alleen zorg dat ze niet te vaak gebeuren!

Ja ik ben het met tairip eens. Als je na 8 posts in dit topic nog steeds je frustraties er niet uit hebt...
Ferrox    posted on 29-06-2007 15:22
Ik vind hip-hopp soms wel oke.. Ik heb het vaak moeten draaien op een vaste stek. Op een gegeven moment weet je wel wat je moet draaien. Maar ik kan me goed indenken dat je het nog nooit gedaan hebt dat het erg pittig is om te doen!
Code-Y    posted on 29-06-2007 15:52
dude.... ik draai nu 4 en half jaar, en dit was de derde keer dat ik dit feest heb gedraaid =)

en btw guess what!

MIJN MICROFOON IS TERUG GEVONDEN =D YEEEEEHAAAAAAAAW!
mn broer had hem in een of ander vaag vak in het dak van de auto gedaan (busje van de zaak, dus zitten veel opbergvakken in.....hmz)
maar toch
IK HEBM WEER IK HEB M WEER IK HEB M WEER WHOEEEEEEIIII!
(nu ben ik hyperactief:P)
baath    posted on 29-06-2007 17:31
Poster: Code-Y
dude.... ik draai nu 4 en half jaar, en dit was de derde keer dat ik dit feest heb gedraaid =)

en btw guess what!

MIJN MICROFOON IS TERUG GEVONDEN =D YEEEEEHAAAAAAAAW!
mn broer had hem in een of ander vaag vak in het dak van de auto gedaan (busje van de zaak, dus zitten veel opbergvakken in.....hmz)
maar toch
IK HEBM WEER IK HEB M WEER IK HEB M WEER WHOEEEEEEIIII!
(nu ben ik hyperactief:P)

en na 4,5 jaar weet je nog niet dat je op school feestjes veel R&B kan verwachten?
en als dat de derde keer is dat je dat feest hebt gedraaid.
loper er in iedergeval van 2 jaar de zelfde mensen rond Winking my eye

ik snap jou negatieve reacties op r&b dan niet echt :S

maar mooi dat je mix terug is

Luxx    posted on 29-06-2007 17:46
Poster: Code-Y
HOE DURF JE! =P

hoe kun je dat nou zeggen,
als ik stop met draaien, dan stop ik met leven man.......

het was niet dat dit gezeik van mensen nieuw voor me is ofzo, mensen zeiken idd altijd een beetje. je kunt nooit iedereen 100% tevreden stellen.

maar het was gewoon echt extreem deze avond....
ik ben best wat gewend, maar dit was gewoon te erg
en toen kwam dat gedoe met die mic er nog bij na afloop
ik zit er ff een beetje doorheen snapje =)
en ik moest ff mn vehaal kwijt, ik ben nu ff alleen thuis, dus dan doe ik mn verhaal ff hier =)

en trouwens toen ik ff draaide, gingen ze los.... het was meer dat omdat mn maat bezig was, ze tegen mij kwamen zeiken, snappie =) ik heb alleen het laatste deel van de patry gedraaid....=) en voor de rest heb ik een beetje gepresenteerd, en met de lichten zitten spelen.

DJ-Code Y

ok, als ik 'go' zeg scheld jij ff alles eruit ok ?

GO !! :D
www.mothermusic.nl
Vibemaster-D    posted on 29-06-2007 17:48
wat voor 1 was het dan?

p.s. ik draai ook liever op feeste waar de styl al van te voren bekend is krijg je minder vaak gezeur
Renzis    posted on 29-06-2007 17:50
hebtie daar al nouw niet 9 posts voor gehad?:P
Steev    posted on 29-06-2007 18:24
- Kansloos.

Too bad for you mic.

428 Users online: 369 Guests (59 Unknown)
Pages generated today : 97.583
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.616.498