Ik heb advies nodig over cd spelers...
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Thms    posted on 28-06-2007 23:33
Hallo,

Ik word een beginner.. en ik heb advies nodig van dj's die al in een verder stadium zitten..

Ik heb een behringer djx700 gekocht om te beginnen.. nu wil ik twee cd spelers kopen.. maar welke?!

mn budget is circa 900 euro. ik zat zelf te denken aan de pas uitgekomen reloop rmp-2

Maar miss zijn andere beter? miss heeft iemand nog iets voor me? commentaar/advies/aanboden enz .. alles is welkom.

Alvast bedankt!

groeten,

Thomas

What do you think about Ik heb advies nodig over cd spelers... ??

Vote :   

Sammow    posted on 28-06-2007 23:38
Dat zijn volgens mij leuke spelers ja, je kan ook eens kijken naar 2de hands Pioneer CDJ800's of nieuwe Pioneer CDJ200, ga vooral veel uitproberen en voel zelf wat je het beste vind
DJ_IVI-R    posted on 29-06-2007 00:47
ik heb nog 2 x stanton c.303 in nieuwstaat staan.. slechts half jaar oud/gebruikt

af te halen in Antwerpen of verzending, vaste prijs 350 zonder verzending

www.nikan.be
MaD    posted on 29-06-2007 01:14
Er worden 2 CDJ 800 mk1 aangeboden op DJR, probeer die voor 900 euro te kopen
noadja.com /// aboveall.nl
Luxx    posted on 29-06-2007 09:24
wel een foute keuze voor de mixer maar daar is niks aan te doen.
ik zou in jou positie ook voor 2e hands cdj800mk1 kijken. ik heb zelf ook 2 gekocht voor 800 euro toendertijd.
daarna zou ik sparen voor een nieuwe mixer want die djx gaat zeer snel stuk hoor ik alsmaar
www.mothermusic.nl
bramv    posted on 29-06-2007 09:44
quote:
Poster: Luxx
daarna zou ik sparen voor een nieuwe mixer want die djx gaat zeer snel stuk hoor ik alsmaar
 Er zijn ook mensen die heel veel plezier met de DJX hebben, en nog geen last van defecte onderdelen hebben gehad.
Luxx    posted on 29-06-2007 09:45
Poster: bramv
quote:
Poster: Luxx
 Er zijn ook mensen die heel veel plezier met de DJX hebben, en nog geen last van defecte onderdelen hebben gehad.

en daarnaast zijn er vele waarbij de mixer nogal gauw stuk gaat Winking my eye
www.mothermusic.nl
Timmerink    posted on 29-06-2007 10:22
Het hangt van de versie van de DJX af, sommige kraken ontezettend en gaan snel stuk, andere (de nieuwere versies) blijven lang leven en heb je geen problemen mee.

Verde qua cd-spelers zou ik kiezen bij een paar lekkere pielbakjes. Ben zelf begonnen met American Audio PSX (die nu te koop staan): Geweldig! Kan je lekker mee aan klooien met effecten en dergelijke, zijn niet groot en draaien heerlijk.

In deze categorie zou ik het als ik jou was gaan zoeken, b.v.: cdj-200/dn-s1000/axis-9 cr en nog veel meer! Maar ik kan niet beslissen voor je, test wat spul uit en you'll find your gear as soon as possible!
KULICIOUS    posted on 30-06-2007 03:23
mijn tip dek je djx & set altijd netjes af,
dan voorkom je problemen, djx is nogal stofgevoelig.
maar als jij er goed mee omgaat en altijd netjes afdekt, dan garandeer ik je dat je nergens last van zal hebben.
bij mij kraakt het na 11 maanden nog steeds niet, en zijn de faders net zo soepel als toen ik de mixer gekocht had.
Thms    posted on 30-06-2007 10:43
oke relax ! maar hoe dek ik mijn mixer af? hoe kan ik dat het beste doen?
Vibemaster-D    posted on 30-06-2007 10:51
ik zou zeker voor pioneer gaan.
2x CDJ200 nieuwd heb je wel voor 900 euro. en dan heb je gelijk kwalieit. om tegen stof af te dekken simpel

zoek in een webshop (ik ga er geen noemen je kent er zelf wel).
zoeken naar een 12,5" Dust cover van glorious DJ die kost 15 euro. maar dan is je hele mixer wel stofafgedekt.
Code-Y    posted on 30-06-2007 16:23
mixer afdekken? CD spelers erbij?
De oplossing:

ik ben naar een computerzaak gegaan en heb zon afdekhoes voor de systeemkast gekocht, als je die openknipt past hij heel netjes onder je set heen =)
dat afdekhoes ding past over DJX700 en de 2 denons die ernaast staan, met een klein beetje extra ruimte over.
dus het past altijd =)

CD spelers:
Denon DNS-1000 400 euro per stuk geloof ik. goede functies, ondersteunt MP3, effecten zitten er in =) allemaal netjes Happy, laughing

ik heb ook de DJX700, inderdaad een jammerlijk apparaatje......

DJ-Code Y

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

340 Users online: 267 Guests (73 Unknown)
Pages generated today : 51.898
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.745.289