OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Poster: Sammow ik probeer maar dan gebeuren er vage dingen met die link
ik denk dat dat komt omdat klanten van belgacom skynet daarnaar kunnen kijken in een hogere kwaliteit omdat skynet dat sponsert en dat ge als telenet klant dat niet kunt openen ofzo
ik weet niet wat rock werchter hier staat te doen, er komt slechts één dj als solo artiest(buiten dan die domme jongens van de beastie boys) en dat is lektroluv, hij is wel meer dan behoorlijk, maar om een lang persoon te citeren "deze kan je ook zien in je kelder, die komt overal naartoe"
Het is toch een groot festival, en jij vergeet the Chemical Brothers en Faithless
en ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik ben gewoon gepassioneerd door muziek, alle muziek, van rock tot de hardste stijl die er is, daarom ben ik ook dj geworden
Inderdaad zoals Sammow zegt, morgen komt faithless. En het maakt toch niet uit dat er minder dj's zijn. Alle bekende groepen van het moment zijn op die 4 dagen allemaal te bezichten op 1 podium!
@ZIAX: jah idd daar wil ik eens naartoe maar ik ben nog maar 14 en men ouders
hehe lol maar ik vind dat de beastie boys niet dom zijn ik vind die dj zo zaalig eigelijk allemaal zijn ze zaalig ik heb hun optreden van live earth op tv gezien en daar moest je ze eens bezig zien MACHTIG!
ik heb hun optreden van live earth op tv gezien en daar moest je ze eens bezig zien MACHTIG!
Ik vond dat optreden toch niet echt goed hoor, daar hadden ze alles met instrumenten enzo gedaan maar overlaats zende mtv nog eens een live miniconcertje van die uit toen ze het eigenlijk als 3 rapper en dan 1 dj deden zonder al die instrumenten en dan krijg je die "rock sound" niet maar meer een hiphop sound vind ik persoonlijk beter.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 6.588 days. Post CommentThat would be 219.6 months or a whopping 18 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...