| ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() | ![]() |
Poster: robbert
Nou het probleem van verzamel cd's is dat er ook veel rotzooi tussenstaat. Aangezien ik geen idee heb wat de rotzooi is en wat het bruikbare materiaal is heb ik liever dat jullie gewoon titels van nummers noemen.
Poster: Sandr
Ik wil je niet afvallen ofzo maar is het niet vreemd dat je ergens gaat draaien terwijl je er niet de juiste muziek voor hebt?
Poster: Sandr
Ik wil je niet afvallen ofzo maar is het niet vreemd dat je ergens gaat draaien terwijl je er niet de juiste muziek voor hebt?
Is een beetje hetzelfde als een urban Dj op een hardcore party te zetten.
mmers als chelsea dagger etc zullen het ook wel goed doen.
Denk je dat ik dit topic voor de grap gemaakt heb?
Ow zo vatten jullie dat op, dan is er een misverstand. Het is niet de bedoeling dat ik een hele avond dit genre muziek ga draaien, maar ik moet een aantal plaatjes hebben die ik tussendoor kan draaien om ook dit type mensen tevreden te houden. Over het algemeen kan ik gewoon mijn eigen soort muziek draaien.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.