Poster: Denvo
gaat bij iedereen ongeveer zo denk ik
nee ligt voornamelijk ook aan de ervaring, en denk ook dat de jongens/meisjes met meer ervaring het met me eens zullen zijn dat het toch niet echt een zaterdag middag is dat je aan voorbereiding doet.
hoe mijn voorbereiding eruit ziet:
maandag: bij komen van het weekend, en alvast wat op internet nieuwe nummers zoeken.
dinsdag: een beetje de lijsten inde gaten houden om te zien wat andere dj's in hun top 10 hebben staan en eventueel nieuwe nummers zoeken.
woensdag: nog meer muziek zoeken, en woensdag is dat voornamelijk apreski andere dagen meer house en trance en hardstyle.
donderdag: alvast wat cd'tjes bakken (legaal) en eventueel wat mixen kijken welke nummers een beetje op elkaar aansluiten.
vrijdag: overige nummers op cd plakken, en s'avonds gaan draaien.
op vrijdag kijk ik ook meestal wat de nieuwe platen doen.
mochten er platen zijn die dan net ff minder klinken die gaan eruit en de platen die het wel goed doen die gaan in de "nieuwe" map.
Zaterdag: als het kan uitslapen
s'middags naar berk music in eindhoven, om daar nieuwe singels te kopen.
naar huis en ff kijken wat het presies is en ff mixen om te kijken wat er kan (overgangen enz.)
s'avonds ff slapen om dan daarna optijd in de zaak te staan waar ik die avond dan moet draaien.
zondag: uitslapen
en als ik zondag moet draaien dan s'avonds ff draaien en snel slapen deze dag niet veel bijzonders.
en dan is het weer maandag.
en zenuwen enz. heb ik niet echt last van zeker niet op plaatsen waar ik vaker draai of heb gedraaid, wil nog wel eens voorkomen dat ik op een nieuwe plaats eerst ff moet kijken welke richting ik op moet en dan kan ik wel enigzins ff zenuwachtig/gestresd raken, maar komt niet snel voor