duo of solo draaien (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

stevew    posted on 27-06-2007 13:18
Hey iedereen,
Ik vroeg me is af of er hier dj's zijn die liever alleen draaien of liever samen met een collega (een vriend of zo). Ik vraag regelmatig is een vriend mee dat er ook wat van kan omdat ik het dan zo gezellig vind achter de booth met 2. wat is jullie mening hierover?

Greets,
Dj:Steve

What do you think about duo of solo draaien ??

Vote :   

stevew    posted on 01-07-2007 17:37
hey guys,
@sandr: nee hoor, het is niet enkel gericht op clubs of zo. het gaat er in het algemeen over. van de kleinste feestjes tot de grote evenementen en clubs. hoe vinden jullie het meest leuke om te draaien...alleen of met een collega erbij. Ik zal het zo dan verwoorden
Jorrit    posted on 01-07-2007 17:52
Poster: Luxx
ik heb liever gewoon iemand mee voor de gezelligheid of die gewoon toevallig langskomt en bij me komt staan. ik wil gewoon money vangen en als het 50/50 gaat vind ik het te weinig worden :P

Ik vind het delen van het geld geen probleem als het draaien twee keer zo leuk is.
Luxx    posted on 01-07-2007 18:47
Poster: Vibemaster-D
@ luxx vind ik ook. ik bedoel het is wel mijn gear dan en je moet dat 50/50 is niet eerlijk bovendien ben JIJ gevraagd voor dat feest. ik heb wel m'n vaste roadie die ik 15 euro per keer geef om een uurtje op te bouwen en een uurtje aftebreken

dus 7,5 euro/uur is niet slecht voor een roadie toch?

nou ja, ik neem mijn eigen gear nooit mee tenzij er CD spelers staan die ik niet mag. dan neem ik mijn cdj 800's mee. maar ik heb geen drive-in show ofzo. maar toch wil ik de volle mep vangen voor mijn showtjes in clubs en niet 50%. vind ik het amper de moeite waard.

ik vond het juist zo mooi dat ik dik meer verdien dan leeftijdgenoten. gaat het 50% valt het juist weer mee :P
www.mothermusic.nl
Vibemaster-D    posted on 01-07-2007 18:59
idd of je totaal prijs 2x zo duur maken
Illusion    posted on 02-07-2007 01:59
Ik zit met een dillema.. of nou ja...

Ik heb een drive-in show. Daarnaast draai ik voor mezelf vinyl. Hardstyle Sets. Persoonlijk vind ik dat mooier, en besteed ik minder geld in de drive-in.

Nu doe ik dit wel met een kameraad uit mijn omgeving, en ik wil er eigenlijk ook niet mee stoppen.

Maar mijn voorkeur gaat naar Stand-Alone Sets. Dit heeft mijn voorkeur, en krijgt ook de voorang.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
DiscJunkie2    posted on 02-07-2007 20:38
Heb je samen geinvesteerd in die Drive in show?!
Ik draai namelijk ook samen met mijn vriend, en doe dit met héél véél plezier. Zo heb ik vorig weekend op twee feesten gedraaid, en hebben we samen 110 euro in de pocket kunnen steken.

Uiteraard was dit alleen 220 geweest, maar zoals Vibemaster al aangeeft...
Als je het samen veel gezelliger en prettiger hebt dan is dat toch ideaal! Happy, laughing

Verder moet je kijken hoe ver je elkaar nodig hebt.
Ik en mijn maat vullen elkaar aan. Ik zo nodig in de muziek als Feest en Stap muziek, en mijn kameraad heeft al HEEL VEEL geinvesteerd in de spullen.
Ik zal hem dan ook altijd trouw blijven, en nooit degene zijn die zal roepen er als indivu mee verder te willen gaan.

Alleen ken jou situatie niet.

Ik blijf erbij dat het samen draaien gewoon TOP is! Happy, laughing
Erg gezellig, handig, prettiger en gewoon ideaal...

djmaarten    posted on 03-07-2007 18:08
ligt er een beetje aan waar je moet draaien en wat.

we hebben wel is met de drive in dat je achtergrond muziek moet draaien, en als we dan geen zin hebben draaien we een mix cd. als je dan in je 1tje ben heb je niks te doen dus dan is met ze tweeen wel leuk. En normaal vind ik het ook leuker om met ze tweeen te draaien ik ga me snel vervelen. ik praat graag :P :D maar er is wel 1 voordeel om in je 1 tje te draaien je hoeft je verdiende geld niet te delen
Illusion    posted on 03-07-2007 21:26
Poster: DiscJunkie2

Idd met iemand is het veel sfeervoller
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
King_Vicious    posted on 05-07-2007 10:36
Solo! Als ik B2B moet gaat de prijs omhoog. Ik wordt er zo moe van heh. Bij ons in de buurt zijn veel jump events. En organisaties presteren het dan om tich man op de line-up te knallen, waardoor je altijd van die battles krijgt. Het is altijd weer een verassing met welk nieuw "talent" je nu weer mag gaan draaien.

Het probleem is vaak dat ik snel doormix en vrij tek gericht draai. Dan heb ik dus vaak het probleem dat de ander gewoonweg platte kak jump draait, en de tracks nog eens 4 minuten laat lopen. Bloednerveus wordt ik er van.

Maw, ik ben battlemoe, doe mij maar een lekkere solo set van 1,5 uur.

Op een resident avondje waar ik 5 uur draai, is het wel een verademing Winking my eye
lrfist    posted on 05-07-2007 12:38
ik heb vroeger enkele malen met een vriend samen gedraaid (funky house toestanden) en ik heb er alleen maar leuke herinneringen eraan overgehouden. 1 keer hebben we zelfs samen met een jambeër "opgetreden". echt wel zalig Winking my eye
Winston    posted on 05-07-2007 20:27
Ik zei eerder dat ik liever solo draai. Maar wat ik ook leuk zou vinden is om samen met een bloedmooie female DJ te draaien. Maakt niet uit thuis of in een club.
Tic Toc
Roos    posted on 06-07-2007 09:39
Geef mij maar solo, mijn opbouw is nogal heftig en dat is voor andere vaak lastig.

Heb regelmatig b2b met mensen gedraaid, maar dan nooit lang. Je kunt je eigen verhaal dan niet maken, je bent afhankelijk wat de ander erop gooit.

De leukste b2b set was van een 'wisseling van de wacht'. Ik moest voor Gizmo en 10 min. voor hij begon stonden we spontaan b2b te draaien. Ik als klein 17-jarig meisje met (toch wel een) grootheid en dan allebei stampende k**herrie, was echt super !!!!

Hansje    posted on 06-07-2007 11:04
Back 2 back draaien is wel lache af en toe, maar dan moet je wel op elkaar zijn ingespeeld.
Zoals Roog en Erick E

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

180 Users online: 20 Guests (160 Unknown)
Pages generated today : 57.741
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.794.256