[T] DJ Luxx- The cure (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Luxx    posted on 27-06-2007 11:42
weer een nieuwe.. jeesusss ik heb inspiratie laatste tijd :D
lekker veel drums in deze. simpele maar krachtige bassline.

en zoals gewoonlijk, een preview versie ( ik maak nooit iets af..Unhappy )

link zit in de HM

NIEUWE VERSIE NA AANLEIDING VAN COMMENTS STAAT ONLINE IN DE HM

veranderingen:
dopere drums voor tussenstukjes, andere base en op het einde komt er een lekkere synth ipv de bass

Hidden Message

Reply to view the Secret Message
www.mothermusic.nl
User edit by Luxx on 27-06-2007 @ 17:50:18 (72%)

What do you think about [T] DJ Luxx- The cure ??

Vote :   

Lukaz    posted on 28-06-2007 15:40
Klinkt vetjez..
vind die sound in de preview beter:P
alleen ik heb het idee dat hèt nog moet komen..  aand de andere kant bevalt het zo ook wel.. Happy, laughing
Jorrit    posted on 28-06-2007 18:04
Poster: Luxx

ik heb niks gesampled...dus daar ken ie niet uit zijn

Goh, dat is ook toevallig zeg... Jij maakt dus gewoon helemaal zelf deze beat, terwijl die een poosje geleden identiek te horen was als:
marnix - it's time to get funky (Mischa daniels remix)
(Preview) (de derde van boven dus)
Mod edit by Jorrit on 28-06-2007 18:07 (13%)
sjefkuh    posted on 28-06-2007 18:53
check
Luxx    posted on 28-06-2007 18:55
het klinkt er wel een beetje naar maar het is het zeer zeker niet.
ik heb wel een soort zelfde phaser effectje maar vind het niet echt hetzelfde klinken
www.mothermusic.nl
Jorrit    posted on 28-06-2007 20:03
Poster: Luxx
het klinkt er wel een beetje naar maar het is het zeer zeker niet.
ik heb wel een soort zelfde phaser effectje maar vind het niet echt hetzelfde klinken

Om het nog duidelijker te maken heb ik de intro van de Mischa Daniels remix even voor je opgenomen, en hier online gezet.
IDENTIEK aan jou beat dus, dat hoort iedere pannekoek (alleen jij heb er 1 of 2 elementjes aan toegevoegd).

Het maakt mij niet uit dat je dingen sampled of uit een of ander loop pakket haalt, maar kom er dan wel gewoon voor uit...
Steev    posted on 28-06-2007 20:07
Jorrit wint 1 - 0

Scherp gehoord trouwens Happy, laughing

Poster: Jorrit

Als je die beat zo lekker vind, moet je even Marnix - It's time to get funky kopen, daar is hij namelijk uit gesampled.

Bedankt voor het nummer trouwens, die ga ik mijzelf even bemachtigen Happy, laughing
User edit by Steev on 28-06-2007 @ 20:07:52 (53%)
Mod edit by Jorrit on 28-06-2007 20:13 (100%)
Luxx    posted on 29-06-2007 17:41
ff voor de duidelijkheid.. want hoor net dat mensen zegge dat jorrit alles heeft gedaan aan dit nummer...
jorrit heeft hier niks aan gedaan.
maar het is zo, ik gebruik Vengeance Minimal house en Vengeance house essentials. en daaruit komt dus ook die drum beat van dat nummer dat jorrit net aanwijst. toevallig heb ik die onder andere ook gebruikt.
duidelijk genoeg?
www.mothermusic.nl
Vibemaster-D    posted on 30-06-2007 10:56
check
Timmerink    posted on 30-06-2007 11:52
Lijkt inderdaad exact hetzelfde.. Maargoed, hoe je 2e versie begint is heel rustig (naar mijn mening). Je gooit na 16 tellen die hele beat erin. Probeer niet in een keer die hele beat met toeters en bellen erin te gooien. Eerst de beat/bass, daarna opbouwend die toeters en bellen erbij. Nu klinkt het in een keer super druk en (vind ik) niet echt mooi klinken.

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

381 Users online: 46 Guests (335 Unknown)
Pages generated today : 95.848
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.648.146