Ben op zoek naar een club nummer met een bekende sample erin verwerkt. De sample betreft een nummer van de film Kill Bill en heet: Luis Bacalov - the grand duel. Het is dat nummer met een constant fluitje. De remix wordt op het moment best veel gedraaid en daarom denk ik dat iemand mij wel kan helpen!
What do you think about nummer gezocht ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Nee ik geloof niet dat dat hem is, begin nu ook te twijfelen of de sample wel de track is uit kill bill, maar de sample lijkt er in elk geval erg veel op!
dit hier heb ik gevonden op google... wel geen officiële release (en zelfs geen whitelabel denk ik). zou wel kunnen dat hij ergens white is verschenen, maar ik heb er toch nog niet van gehoord.
Nee dit is hem ook niet, ik ga binnenkort maar eens afstappen op die dj die hem laatst draaide! Toch bedankt voor de reacties en als ik meer weet over dit nummer laat ik het horen!
Twisted Nerve - Whitelabel (Kill Bill Theme House Remix) dat heb ik nog ergens op mijn computer gevonden waar je deze song kunt vinden weet ik echt niet... staat zelfs niet op htfr.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 6.656 days. Post CommentThat would be 221.9 months or a whopping 18.2 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...