adden van pics aan een booth
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

cubyx1984    posted on 23-06-2007 20:17
bij mn eerste boot die ik gepost heb heb ik maar 1 pic kunnen zetten bij mn boot maar ik zie dat meerdere gebruikers meerdere pics bij hun boot zetten hoe doe je dit eigenlijk?

moet je eerst een gallery aanmaken en dan je gallery toevoegen aan je booth?

ik heb al de optie "toevoegen aan booth" zien staan als je een nieuwe pic wilt adden maar dit resulteert bij mij alleen maar in een nieuw formulier om een volledig nieuwe boot te omschrijven en dus niet een pic aan een bestaande boot toe te voegen?

uitleg iemand hoe ik best te werk ga?

What do you think about adden van pics aan een booth ??

Vote :   

W.i.M    posted on 23-06-2007 20:23
Het is trouwens de bedoeling om maar 1 foto van je booth te plaatsen in DJBooths. Als je je booth hebt geupgrade met gear kun je weer een nieuwe foto plaatsen. Tot dan is het niet toegestaan om er meer te posten anders krijgen we uit iedere hoek een foto die allemaal hetzelfde zijn.

Als je een foto upload wordt deze automatisch aan je eigen map in de gallery toegevoegd. bij iedere foto kun je beslissen of deze in de Booths sectie moet komen en daar wordt inderdaad gevraagd om welke gear het allemaal betreft.
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
DNR    posted on 23-06-2007 20:31

dit is wel een mooie boot!:P

Moest gewoon even met deze topic titel
cubyx1984    posted on 23-06-2007 20:32
ja ik druk me misschien wat verkeerd uit
bij vele users kan je op een knopje gallery klikken
dit is bij mij ook mogelijk alleen als je wil bladeren bij mijn gallery dat je geen overige foto's van mn galery ziet maar op foto's van andere members e.d. uitkomt dus hier kan ik even niet goed volgen
W.i.M    posted on 23-06-2007 20:37
Er staan 4 pictures bij je profiel die in de gallery staan waarvan je er 2 in de booths sectie hebt gezet.
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
cubyx1984    posted on 23-06-2007 20:47
ja dat had ik ook al door maar die 2de bootbpic was dus een fout, ik wou de foto in de galery steken die bij de eerste booth hoorde, en daar snap ik het plaatje niet dus

hoe steek je dus nu een nieuwe foto in de gallery van een bestaande booth :s

zoals eerder vermeld als he bij mijn dj booth op galery klikt en vervolgens op de pijltjes komt er geen 2de foto van mijn galery maar gewoon een foto van een andere user
Luxx    posted on 23-06-2007 21:50
ik denk dat je wat duidelijker moet zijn. ik kan het echt niet volgen wat je zegt :S
www.mothermusic.nl

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

365 Users online: 214 Guests (151 Unknown)
Pages generated today : 75.707
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.872.744