Line-up Sensation white/black Sensation White Main Darren Emerson | ||||||||||||||||||
David Guetta | ||||||||||||||||||
Erick E | ||||||||||||||||||
Fedde le Grand | ||||||||||||||||||
Junior Jack | ||||||||||||||||||
Kid Crèm | ||||||||||||||||||
Mason | ||||||||||||||||||
MC: Gee Sensation White Deluxe Area
Sensation Black Main
|
Poster: Jorrit
Lol, Sensation white is een soort van uitvergroot Sneakerz geworden. Bijna alleen maar house DJ's onder begeleiding van MC Gee :P
Ik mis alleen Laidback Luke...
Lol, Sensation white is een soort van uitvergroot Sneakerz geworden. Bijna alleen maar house DJ's onder begeleiding van MC Gee :P
Ik mis alleen Laidback Luke...
Poster: Wout-r
Valt mij ook op ja!Van het 'trance feest' Sensation White is niet veel meer over..
Poster: sonik
Sensation white is nooit een trance-feest geweest,
ze programmeren de dj's en stijlen die op dat moment
het populairst zijn.
In het begin was dat trance en nu is het house.
Alleen David Guetta had wel geschrapt mogen worden.
Dat word de derde x op rij en ik vind hem nogal saai.
Poster: Renzis
Gelukkig is black nog zo als et was - HARDSTYLE!!
leuke line up daaro, dat zijn tenminste de topdj's in die scene, dat vind ik van white een heel stuk minder.
Poster: sonik
Alleen David Guetta had wel geschrapt mogen worden.
Dat word de derde x op rij en ik vind hem nogal saai.
Poster: barthawk
Oja, ben je uberhaupt bij zijn 2 voorgaande optredens op sensation aanwezig geweest...?
Poster: dj_jr
naja ieder heeft ze eige mening denk over een artiest, maar je kan toch ook live mee kijken?
idd het is wat too much house geworden, ik hoop dat ze volgend jaar een hoop nieuwe trance dudes op de mainstage zetten....zoals het ooit eens was...
Poster: dj_jr
naja ieder heeft ze eige mening denk over een artiest, maar je kan toch ook live mee kijken?
Oja, ben je uberhaupt bij zijn 2 voorgaande optredens op sensation aanwezig geweest...?
Laidback Luke op Sensation zou geweldig zijn ja...
Maar ik vond Guetta 2005 echt fenomenaal goed, weleenswaar traag, maar truukjes die hij deed met die vocals en loops op geht's noch bijvoorbeeld waren echt knap. Ook erg lache dat hij Tainted love draaide, leuk gevonden... Ik zou zo'n gewaagde plaat niet in m'n set druven draaien voor 40.000 (zoiets?) man...
2006 vond ik hem inderdaad ook saai...
Laidback Luke is altijd goed.