nu moet ik zeggen dat ik mij ook wel schuldig maak aan voordrinken ,en bij mij in de buurt worden er ook zeer veel fuifen gegeven door chiro, scouts enzo om hun kas te spijzen en daar kost bier vaak maar 1 euro per pint ,en coktails 2 euro ofzo een echte bedreiging dus voor de horeca, en er worden hier bij ons nogal veeeel fuifen gegeven 70 per jaar alleen al in mijn gemeent das dus meer dan 1 per week en dan kunnen we nog gemakelijk in andere omliggende gemeenten terecht
hier is zon site die fotos trekt op verschillende fuifen in mijn regio en die ook een partyagenda heeft ik sta verschillende keren op die site probeer me maar te zoeken

=
bruudruuster
en voor die fuifen komen ook niet de kleinste djs naar toe overlaats was er nog een feestje waar cj bolland, trish van eynde en de freres deluxe en nu is er nog een feestje dat er aan komt met niet de kleinste namen dj cor fijneman, dark e, yves deryter, dave lambert het feestje noemt tranceplant (ik zou niet kunnen wetyen waar ze inspiratie voor de naam hebben gehaald)
www.tranceplant.be en de inkom is maar 5 euro