sorry voor mijn afwezigheid dit weekend beste vrienden.
zo gaat het in zijn werk:
1: je installeert het programma (overduidelijk)
2: zodra je opstart vraagt hij eerst wat je wil doen...daar neem je: broadcast a live event
3: dan vraagt hij de bron van waar je wilt streamen: ik gebuik gewoon mijn volumeregeling van windows zelf (staat in het selectie-scrollscherm)
4: daarna selecteer je: Pull from the encoder (je hebt 2 mogelijkheden)
5: dan krijg je je scherm van het url adres, daar selecteer je: Find free port....dit doet hij dan automatisch. dan schrijf je het url-adres over dat staat bij: URL for internet connections (dit is het url-adres dat je luisteraars moeten ingeven in hun windows media player)
6: daarna, selecteer de bitrate (kwaliteid van het geluid). bij meerede luisteraars verlaag je het best de bitrate zodat al de luisteraars zonder onderbrekingen naar je set kunnen luisteren.
7: daarna: archive a copy of the broadcast (gebruik ik niet)...gewoon op voltooien drukken.
8: dan geeft hij nog een pop-up met de boodschap dat er ongelimiteerd luisteraars naar je set kunnen luisteren (gewoon op ok drukken)
9: gewoon dan op Start encoding drukken EN JE BENT VERTROKKEN!!!!
er staat een vu-meter bij zodat je je volume in het oog kan houden en je kan ook op het scherm zien hoeveel luisteraars je hebt.
hier is de link:
http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/forpros/encoder/default.mspxals je genoeg hebt van te streamen (na een paar uur of zo..hehe) druk je gewoon op Stop Encoding en dan is het voorbij. zo simpel is het!!
ENJOY!!!
Greets and Beats,
Dj:Steve