Het leek me wel leuk om hier een eigen top 3 van de dj booths neer te zetten. Het gaat niet om de apparatuur maar om het totaal plaatje zeg maar. Ik heb gekeken of er al zo'n soort topic bestond maar dat was dus niet het geval (verbeter me als dit wel zo is).
Maak je top3 met foto's van de mooiste booths die je is bent tegen gekomen. Post alleen je top3 en ga hier astjeblieft geen discussies voeren o.i.d zodat het een overzichtelijk topic blijft.
Hoop dat jullie het een leuk idee vinden.
Mijn Top 3:
1.
2.
3.
Ja de mijne er ook maar bij, heb er tenslotte lang aan moeten knutselen :P
User edit by Aemilius on 21-06-2007 @ 17:13:23 (41%)
What do you think about DJ Booths - TOP 3 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Tsjah, op gegeven moment krijg je hierveel dezelfde boots denk ik zomaar, wat uit een setje Pio's, technics en een Pio mixer bestaat. Al met al wel een leuk idee, dus is hier mijn top3!
DIK nummer 1 (zo creatief en mooi zie je ze zelden!):
Nummer 2 (die al hierboven ook favoriet is):
And last but not least (wel wat ouder, maar hierop kan ik me prima vermaken) 3:
Die laatste is best extreem, maar om te laten zien hoe ver je kan gaan vind ik deze best gepast
nummer 1 (gewoon ideaal, alles is het beste, mooi meubel en goeie speakers):
mijn nummer 2 (een efx ziet mij er best mooi uit, en als je echt goed zoekt achter muziek heb je geen tt's nodig en kan je het ook op cd/download vinden):
en dan ten sloote mijn nummer 3 (is in totaal duurder dan de vorige, maar heb het niet zo voor de vj's, maar het blijft gewoon een mooie set ook voor dj's):
Alert : Maak de afbeeldingen aub niet te groot, dan blijft het forum netjes.
Nieuwe regel maken dat een booth niet vaker dan 1x gepost mag worden? Dan is het wat lastiger om je top3 samen te stellen en dan zien we wat meer variatie voorbij komen.
Dat is ook waar, maar het is ook wat ambetant om steeds een hele rij foto's te bekijken die er al enkele keren opstaan, het is dan misschien beter om te verwijzen naar de vorige als het toch dezelfde zijn. Want nu staat een pagina nogal snel vol en dat is ook niet altijd even leuk om het forum te bekijken.
Is het de bedoeling om hier wat mee te bereiken dan? Het is toch leuk om die booths te zien.. en het hoeft niet allemaal van DjR.. kan ook gewoon van andere sites etc..
Dat er na een tijdje zoveel dezelfde booths zijn, oke das wel jammer maar ik denk dat dat bij sommige ook is omdat ze een top3 gaan maken uit de al bovenstaande booths zonder zelf even rond te kijken.
Maarja nu gaan we er weer in discussieren en ik had gehoopt dat dat niet zo gebeuren..
Nr1 lekker industrieel (aboutdj) de nummer 2 en 3 heeft iedereen al, gagarin had hier op dit forum is een tafel gepost van hoerboard ofzo was ook wel heel mooi
User edit by NielsR on 22-06-2007 @ 17:14:08 (11%)
@ fettibamba, ik vind de hoerboards prachtig, site is gwn hoerboard.com, de prijs blijkt rond de 1600euro te liggen, probeerde ze eens te mailen maar ze heben nog geen antwoord terug gegeven en dat is ong al 2 weken geleden (die duitsers toch)
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.