Vind uit, tkost geen duit! (3/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Gagarin12    posted on 20-06-2007 13:12
Ten eerste ik koos de topicnaam omdat het rijmt, vond ik wel cool

maar waar gaat het topic nu om:
ik ben beniuewd naar jullie creatvitteit en hoopte dat mensen in dit topic ideetjes (uitgelegd of een tekeningetje) kunnen posten waarin ze lekker de verbeelidng en de wensen van de dj los laten. Hiermee bedoel ik dat je alles mag posten wat je nog graag zou zien of dt zou moeten uigevonden worden, kan van alles zijn, nieuwe tassen, mixers met rare vormen, cd-spelers met 3 band eq's, booth in de vorm van een trap, effector met bepaalde effecten, ....
alles mag je posten (liefst met een foto/tekening) en alles het maar ietsje te maken heeft met dj, ook kan je hier ideetjes posten van een booth die je graag gemaakt zou hebben, ...

het moet wel in enige mate verwezenlijkbaar zijn, bv geen ezel die gelt schijt om je gear mee te betalen

ik zal binnekort mijn eigen ideetjes eens posten

Gagarin
User edit by Gagarin12 on 20-06-2007 @ 13:32:42 (13%)

What do you think about Vind uit, tkost geen duit! ??

Vote :   

Max-E    posted on 10-02-2008 16:39
allemaal moeilijke dingen:P

hetgene wat ik wil zien zijn: Effectors van andere merken als Pioneer.. (dus van Stanton, Reloop, Numark..) voor stukken minder geld, vette designs en dan wel dezelfde qualiteit (of hoger als t kan:P) dan die van pioneer..

ik denk dat dat wel lekker zou aanslaan op de marktHappy, laughing(want t is ook klote als je alles van numark of stanton ofso hebt en dan moet je dan n stomme pioneer effector kopen..)

En dan graag een sampler drin eentje met 16 tap buttons ofsoHappy, laughing

That's what I like to see.
User edit by Max-E on 10-02-2008 @ 16:40:00 (1%)
Nandi    posted on 10-02-2008 16:44
Ja ik vind het ook vreem dat er enkel effectors zijn van pioneer , en numark . Zo'n lekker goedkope van jb sytems zou ik wel graag hebben , als ze er ooit eentje maken
User edit by Nandi on 10-02-2008 @ 16:45:00 (2%)
Max-E    posted on 10-02-2008 16:54
jammer he:P ik hoopte al dat ik niet de enige was:D
Bouncy    posted on 10-02-2008 17:03
Ik ben de laatste tijd heel veel DJ Gear aan het tekenen (tijdens mijn lessen). Ik probeer zoveel mogelijk goede dingen van verschillende producten in 1 te stoppen. Ik zal binnenkort eens kijken of ik er niet 1tje even in 3d kan uitwerken ofzo.
Nandi    posted on 10-02-2008 21:04

Ik teken altijd turntables op mijn crussen maar dat is uit verveling xD

met welk programma ga je 3D doen ?

Twizz    posted on 10-02-2008 21:07
Poster: Nandi
Ja ik vind het ook vreem dat er enkel effectors zijn van pioneer , en numark . Zo'n lekker goedkope van jb sytems zou ik wel graag hebben , als ze er ooit eentje maken

wat denk je van de behringer tweakalizer
of de korg kp3(kaoss pad 3) op de kp 2 of de kp1 o de miniKP
en m-audio heeft nog wel wat leuks in huis meen ik..

Cry
Nandi    posted on 10-02-2008 21:22

[URL=http://img171.imageshack.us/my.php?image=vinylpcsk6.jpg][IMG]http://img171.imageshack.us/img171/7066/vinylpcsk6.th.jpg[/IMG][/URL]

Een pc met een vinyl lezer en waar je je mp3 bestand op lege plaat kunt ' snijden ' xD

User edit by Nandi on 10-02-2008 @ 21:23:17 (1%)

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

160 Users online: 58 Guests (102 Unknown)
Pages generated today : 576
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.860.974